Inloggen - Registreer  

Management Assistent

Maxflex - Nijmegen - 06-03-2024 Naar vacature  

Als Management Assistent maak jij deel uit van diverse projecten en ben je actief betrokken als sparring partner voor de directie. Je gaat aan de slag bij een familiebedrijf met een persoonlijke aanpak, informele positieve werksfeer, binnen een klein team waar je kans krijgt om jezelf snel te ontwikkelen!

 

Over het familiebedrijf

Een aannemersbedrijf in Nijmegen dat beschikt over divers uiteenlopende projecten voor zowel particuliere als zakelijke klanten waarbij ze van begin tot eind betrokken zijn. Denk hierbij aan: (nieuwbouw)woonhuizen, scholen, bedrijfspanden, sportclubs, luxe villa’s en meer! Zij focussen zich op diverse disciplines: bouw, dakbedekking, technische installaties en service& onderhoud. Met meer dan 50 jaar ervaring hebben ze veel kennis en expertise in huis. Tevens met een persoonlijke aanpak waarbij kwaliteit en service hoog in het vaandel staat, voorzien zij hun klanten van advies middels een open en transparante communicatie. Ze staan bekend om hun oog voor detail en nauwkeurigheid. Het team bestaat uit ervaren, passievolle, enthousiaste medewerkers met hart voorde zaak.

 
Samen bouwen, van elkaar leren en met elkaar groeien!
 

Jouw functie als Management Assistent

Als Management Assistent (32 tot 40 uur per week) bij deze aannemer in Nijmegen ben jij een onmisbare schakel binnen de organisatie. Zij focussen zich op verschillende vlakken: bouw, dakbedekking, technische installaties en service & onderhoud. Voor zowel particuliere als zakelijke klanten maak je deel uit van diverse projecten en fungeer jij als strategische sparringpartner van de directie.

 

Binnen de diverse projecten beschik jij over afwisselende verantwoordelijkheden:
  • Je voorziet andere afdelingen en stakeholderstijdig van juiste informatie;
  • Inhoudelijke voorbereidingen: opnames plannen, documenten voorbereiden, beheren/wijzigen projectstatus;
  • Agendabeheer van de directie, bij wijzigingenzorg je voor afstemming met de betreffende personen en houd je rekening met reistijden, voorbereidingstijden en dagindeling;
  • Correcte afhandeling van post-, telefoon- en mailverkeer;
  • Administratieve afhandeling en archivering van dossiers;
  • Projecten organiseren en de huisstijl bewakenbinnen office;
  • Projectmappen, correspondenties en verslagenopstellen, redigeren en digitaliseren;
  • Zorg dragen voor structuur en relaties die het kantoor bezoeken vriendelijk ontvangen;
  • Het beheren van vergaderruimten en bestellen van geschenken namens de directie;
 

Belangrijke functie-eigenschappen voor deze rol

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Het is belangrijk dat je tijdig, accuraat en effectief te werk gaat om voorbereidingen efficiënt te kunnen treffen;
  • Je beschikt over goede organisatorische en assisterende vaardigheden om de directie en het management te voorzien van geordende projecten;
  • Je beschikt over een
goede beheersing van communicatieve en schriftelijke vaardigheden in de Nederlands taal;
  • Je bent klantvriendelijk, rustig en kan je aandacht goed verdelen over meerdere taken tegelijk;
  • Je bent flexibel, stressbestendig, zelfstandigen representatief;
  • Je kan goed inschattingen maken en met geheimhouding, vertrouwelijke/privacy gevoelige informatie omgaan.
 

Zij hebben jou ook het een en ander te bieden!

  • Enthousiaste, persoonlijke collega’s die jou van harte verwelkomen binnen de positieve, informele werksfeer!
  • Een goed salaris met een range tussen de €2.600 en €3.200 bruto per maand o.b.v. 40 uur per week!
  • Je hebt (tot op zekere hoogte) de vrijheid om zelf inhoudelijke aanpak- en werkorganisatie te bepalen waarbij je zaken doorziet en beslissingen maakt!
  • Veel verantwoordelijkheden, afwisseling in je werk & mogelijkheden tot ontwikkeling!
  • Een uitdagende functie van 32 tot 40 uur per week!
 
Heb jij gevoel voor detail en herken jij jezelf in bovenstaand functieprofiel? Neem dan snel contact met ons op en stuur je cv! Heb je nog vragen of wil je graag meer informatie? Wij zijn telefonisch (024 –360 30 50) en per mail bereikbaar. We maken graag kennis met je!

meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Maxflex

Gerelateerde vacatures aan Management Assistent

Management assistent

Adecco - Heerlen
Heb jij secretariële ervaring en ben jij 24 uur per week beschikbaar? Voor de faculteit managementwetenschappen bij de Open Universiteit in Heerlen zijn wij op zoek naar een management assistent.In deze veelzijdige functie
- Volledige vacature bekijken

Assistent Accountant Administratiekantoor Relatiebeh...

Verdoorn Adviesgroep B.V. - Nijmegen
Verdoorn Adviesgroep B.V. is een administratie- en belastingadviesbureau in Nijmegen. Wij bieden verschillende diensten aan zoals: online administraties voeren, jaarrekeningen en fiscale aangiften samenstellen,
- Volledige vacature bekijken

Controleleider (of Sr. Assistent Controlepraktijk) i...

HWE Professionals - Druten
Wat ga je doen Samen met je team verricht je controlewerkzaamheden bij de diverse controleklanten van het kantoor. De werkzaamheden worden uitgevoerd door van tevoren opgestelde werkprogramma's, waardoor de kwaliteit geborgd
- Volledige vacature bekijken

Logistiek assistent teamleider

Foot Locker - Heijen
OverviewBen jij op zoek naar een internationale organisatie met een familiaire sfeer? Wil jij jouw leidinggevende kwaliteiten verder verbeteren en groeien binnen de logistieke sector? Dan past de rol van Logistiek assistent
- Volledige vacature bekijken