Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Communicatiemedewerker Webcare in Parttime
Dit ga je doenLocatie: Uden / Hybride Uren: 20 uur per week Als Communicatiemedewerker Webcare bij
Beschrijving
Dit ga je doen
Locatie: Uden / HybrideUren: 20 uur per week
Als Communicatiemedewerker Webcare bij Total Care (CSU, Tzorg en Zizo) geef jij antwoord op alle vragen, opmerkingen en reviews van (potentiële, huidige en oud) klanten, cliënten en medewerkers. Deze komen binnen op onze social media kanalen, interne platformen, review platformen en op jobboards. Warm, persoonlijk en mensgericht zijn kernwaarden die onze tone of voice omschrijven en moeten uiten in onze reacties. Je werkt hierin nauw samen met onze copywriter, de Coördinator marketingcommunicatie en de Brandmanager.
In jouw rol snap je dat een review op een jobboard om een andere reactie vraagt dan een reactie op Facebook, een vraag in het cliëntenportaal bij Tzorg of op ons interne communicatie platform Jip. De reacties variëren van complimenten tot aan vragen over processen en klachten of verbetersuggesties. Geplaatst vanuit verschillende doelgroepen op verschillende platformen, denk aan:
- Interne medewerkers app Jip;
- Cliëntenportaal Tzorg;
- Social kanalen als Facebook, Instagram, LinkedIn, X, TikTok en YouTube;
- Google mijn Bedrijf (van meerdere locaties) en bijvoorbeeld Trustpilot;
- Jobboards.
Jij maakt als communicatiemedewerker webcare deel uit van een team met in totaal 10 Communicatie & Marketing Experts. Het team wordt aangestuurd door de Coördinator MarCom. Het team van experts is onderdeel van het Marketing- en Communicatieteam van ruim 25 personen. Een hecht team dat echt voor elkaar klaar staat en naast hard werken ook houdt van gezelligheid.
Jouw werkzaamheden:
- Jij gaat aan de slag met ons reviewmanagement. Je reageert op reviews, houdt de scores bij en zorgt er samen met het team voor dat er positieve reviews bijkomen om onze score omhoog te krijgen;
- Als jouw collega’s nieuwsberichten hebben geplaatst op onze interne medewerkers app en/of op het cliëntenportaal, dan houd jij in de gaten of hier vragen en reacties op komen en reageer je hierop;
- Facebook, Instagram, LinkedIn, X, TikTok en YouTube... We zijn actief op diverse social media platformen. Met berichten op onze eigen kanalen, maar ook met social media campagnes voor werving van nieuwe collega's. Jij bent verantwoordelijk voor het reageren op de berichten van onze huidige, potentiële en oud-medewerkers en klanten. Dat kunnen reacties zijn onder de post, of berichten die via DM binnenkomen;
Naar vacature
Meer vacatures van Bereken uw tarief
Meer Communicatiemedewerker Webcare in Parttime vacatures