Klantenservice Expert Fietsbranche
Office Banen - Utrecht
Inspire is gespecialiseerd in klantcontact en aanverwante officefuncties. Werken bij Inspire betekent werken aan je toekomst! Functiebeschrijving Wil jij aan de slag bij een betrokken team waar jouw communicatieve talenten - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Klantenservice Expert
Voor ons ambitieuze en dynamische Klantenservice team binnen de afdeling Cross Channel op ons hoofdkantoor van Intergamma zoeken we een Klantenservice Expert!Intergamma is de organisatie achter de doe-het-zelf-formules GAMMA en KARWEI. Met bijna 400 bouwmarkten in Nederland en België is Intergamma al jaren de onbetwiste nummer één op de doe-het-zelfmarkt. Intergamma is volop in beweging en jij kan hier vanuit jouw vak een belangrijk aandeel in hebben! Vind je het leuk om te schakelen tussen verschillende afdelingen? Bezit jij het talent om elk vraagstuk op te lossen en ben je bereid altijd een stap extra te zetten? Heb jij het in je om niet alleen waarde toe te voegen voor de organisatie maar ook voor de klant? Dan past deze functie perfect bij jou!Je hebt in deze functie zelf geen direct klantcontact, maar je bent een vraagbaak voor de eerstelijns klantenservice medewerkers. Als zij er niet uit komen is het aan jou om out of the box oplossingen te bedenken. Denk hierbij aan vragen omtrent betalingen, technische problemen op de website of vragen omtrent de bestelling. Indien er extra verdieping nodig is op een case dan ben jij hiervoor verantwoordelijk. Kortom: een zeer uitgebreid takenpakket dat vraagt om flexibiliteit!Naast deze kernactiviteiten draag jij bij aan het professionaliseren van het team en zoek je constant naar verbeteringen. Opties en ideeën aankaarten met als doel een optimale klantbeleving is dé uitdaging in deze coachen en informeren van 1e lijn Medewerkers Klantenservice op het juiste proces en procedurekennis.Fungeren als klankbord voor 1e lijn Medewerkers Klantenservice bij lastige klantcontacten.Wegnemen van obstakels door structurele problemen bij de Coördinatoren Klantenservice uit te zetten om (snel) tot een werkbare oplossing te komen voor de 1e lijn collega’s.Up-to-date houden van de kennis van de 1e-lijns medewerkers.Administratieve afhandeling terugbetalingen en verbeteren servicebeleving naar klanten.Afdeling KlantenserviceAls Klantenservice Expert rapporteer je hiërarchisch aan de Manager Klantenservice en maak je deel uit van de afdeling Klantenservice en werk je samen met je collega’s; de Analist Klantenservice, Coördinatoren Klantenservice, Experts Klantenservice en de 1e lijns Medewerkers Klantenservice. Je werkt in een bevlogen team met passie voor de klant waarin jij de mogelijkheid krijgt hét verschil te maken voor de klant.WerklocatieJe gaat werken op ons hoofdkantoor in Leusden, locatie Storkstraat 2, en in overleg vanuit huis volgens de richtlijnen van ons hybride werkmodel.Als Klantenservice Expert neem je mee:• HBO werk- en denkniveau• 1-3 jaar klantenservice werkervaring, idealiter in een functie ondersteunend aan Klantenservice• Ervaring in de (online) retailbranche is een pré• Goede systeemkennis met aantoonbare ervaring in het servicegericht bedienen van klanten• Klantgericht, flexibel en je hebt goede communicatieve- en luistervaardigheden• Flexibel beschikbaar, 32 uur tot maximaal 40 uur per week• Oplossingsgericht en kan zelfstandig en proactief werkenGoed kunnen plannen, prioriteiten kunnen stellen en nauwkeurig kunnen werken zijn voor jou vanzelfsprekend. Je hebt een hands-on mentaliteit, bent kritisch en leergierig, denkt in mogelijkheden en kansen en bent sterk in procesoptimalisatie.Als Klantenservice Expert krijg je van ons:• Opleidingsmogelijkheden bij een organisatie die jouw werkplezier en welzijn centraal stelt• Een salaris tussen de €2500 en €3200 bruto per maand (afhankelijk van werkervaring en expertise), met goede secundaire arbeidsvoorwaarden• Maar liefst 32 vakantiedagen, o.b.v. 40 uur per week• Aantrekkelijke korting van 15% op ons assortiment van KARWEI en GAMMA• Informele sfeer op een dynamische en ambitieuze afdeling• Verantwoordelijkheid, ruimte voor ontwikkeling en een unieke kans om bij een marktleider te werken in een groeiend online DIY segment zoals webwinkels• Kans om impact te creëren op grote schaal: Intergamma is één van de grootste retailers van Nederland en marktleider in do-it-yourselfSla nu de spijker op z’n kop!Wij reageren niet op acquisitie naar aanleiding van deze vacature.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Karwei
Gerelateerde vacatures aan Klantenservice Expert
Klantenservice Expert Fietsbranche
Inspire - Utrecht
Wil jij aan de slag bij een betrokken team waar jouw communicatieve talenten echt tot hun recht komen? Deze functie als Klantenservice Expert in de fietsbranche in Amersfoort biedt je een veelzijdige uitdaging! Jouw - Volledige vacature bekijken
Klantenservice Expert Fietsbranche
Inspire - Utrecht
Wil jij aan de slag bij een betrokken team waar jouw communicatieve talenten echt tot hun recht komen? Deze functie als Klantenservice Expert in de fietsbranche in Amersfoort biedt je een veelzijdige uitdaging! Jouw - Volledige vacature bekijken
Klantenservice Expert Fietsbranche
Inspire Group - Utrecht
Bedrijfsomschrijving Inspire is gespecialiseerd in klantcontact en aanverwante officefuncties. Werken bij Inspire betekent werken aan je toekomst! Functieomschrijving Wil jij aan de slag bij een betrokken team waar jouw - Volledige vacature bekijken
Klantenservice Expert Fietsbranche
Office Banen - Utrecht
Inspire is gespecialiseerd in klantcontact en aanverwante officefuncties. Werken bij Inspire betekent werken aan je toekomst!FunctiebeschrijvingWil jij aan de slag bij een betrokken team waar jouw communicatieve talenten - Volledige vacature bekijken