Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Customer service medewerker RVB
Rijksvastgoedbedrijf
(RVB) , zoeken wij een enthousiaste medewerker voor de servicedesk afdeling. Jij bent het eerste aanspreekpunt, bewaakt de voortgang van bewonersmeldingen en zorgt dat alles vlekkeloos verloopt. Met jouw communicatieve vaardigheden en oplossingsgerichte aanpak maak je elke dag het verschil voor de portefeuille van het RVB.
Wat ga je doen?
- Het inplannen van onderhoudsactiviteiten;
- Het aannemen van (telefonische) meldingen, deze vastleggen in ons systeem en zorgen voor de opvolging;
- Het direct inplannen van vervolgacties of het doorsturen voor analyse naar de service coördinator/werkvoorbereider;
- Het melden van verholpen storingen;
- Het ondersteunen bij het afronden van de facturatie.
Jouw profiel
- Communicatief vaardig in de Nederlandse taal (zowel telefonisch als schriftelijk)
- Snel kunnen schakelen;
- Stressbestendig;
- Uitstekende beheersing in Microsoft Office;
- Een echte teamplayer.
Wat bieden wij?
- Een marktconform salaris in een leuke en gezellige werkomgeving;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bouw en Infra zoals een budget voor duurzame inzetbaarheid (2,18%) bovenop je salaris en 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek;
- Vakantiegeld;
- Een volledige OV-vergoeding;
- Lunch die volledig op kantoor wordt verzorgd;
- Een job tussen de 24-40 uur in de week.
Naar vacature
Meer vacatures van Ijbouw
Meer Customer service medewerker RVB vacatures