Financieel Adviseur Planning en Control
Solliciteer uiterlijk
zondag 23 maart 2025
Amstelveen
36 uur
HBO
Vacature
Toevoegenaan favorieten
Dan is dit jouw baan!
Je coördineert een of meerdere P&C-producten waarbij je zorg draagt voor een compleet document. Het opleveren van het P&C document doe je samen met de procescoördinator (‘Verloopt alles op tijd') en eindverantwoordelijk van het P&C product (‘aanleveren naar bestuur'). In dit proces werk je nauw samen met de concern adviseur financiën van de gemeente en enkele collega adviseurs. Als P&C coördinator heb je tevens een rol in het coachen, begeleiden en ontwikkelen van collega's opdat zij het vak kunnen leren van jou als professional. Je richt je dan op het verbeteren van kwaliteiten en kennis en kunde van je collega adviseurs. Verder ben je verantwoordelijk voor:Wat breng jij mee?
- Een afgeronde HBO of academische opleiding.
- 3-5 Jaar gemeentelijke ervaring als Financieel Adviseur
- 3-5 Jaar ervaring als Coördinator P&C bij een gemeente.
- Kennis van financiële processen en relevante financiële wet- en regelgeving.
- Inhoudelijk sterk en je hebt een scherp oog voor processen en communicatie.
In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en werken we oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert!
Wat bieden wij jou?
Salaris & contract
- Een salaris tussen €5070,- en €6862,- (Cao Gemeenten, schaal 12) op basis van 36 uur per week. De inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring.
- Boven op je maandelijkse salaris krijg je van ons ook een individueel keuzebudget van 17,05% dat je kunt laten uitbetalen of fiscaalvoordelig kunt uitruilen voor de kosten van bijvoorbeeld een sportabonnement. Ook kun je dit gebruiken voor het kopen van extra vakantiedagen.
- Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP – waarvan de werkgever 70% betaalt- inclusief een solide vangnet bij overlijden en arbeidsongeschiktheid. Een geruststellende gedachte, mocht je hier ooit mee te maken krijgen.
- Een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast contract.
En wat nog meer?
Een uitdagende functie in een gedreven team van professionals met hoge ambities en een goede werksfeer.Uiteraard hebben wij nog andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Of je voorkeur nu uitgaat naar een goed salaris of meer tijd voor je gezin, sport en hobby's. Het kan allemaal!
Bekijk onze arbeidsvoorwaarden.
Wie zijn wij?
De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie.De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie. De afdeling Financiën bestaat uit de teams Financieel Beheer en Financieel Advies. Het team Advies bestaat uit 21 medewerkers die zich richten op de totstandkoming van de begroting en verantwoordingen en op de advisering van bestuur, management en budgetverantwoordelijken. Zij ondersteunen bij het duiden van (financiële) informatie, geven helderheid over kaders en toetsen daarop, en helpen daarmee management en bestuur in de besluitvorming en sturing.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Gemeente
Meer Financieel Adviseur Planning en Control vacatures