Klantenservice Medewerker
Amstelveen - €2.371 tot €3.907
32 - 40 uur
Fivespark zoekt een enthousiaste collega voor onze klantenservice. Als eerste aanspreekpunt speel je verbindende rol tussen onze klanten en onze support engineers. Ben jij servicegericht en denk je graag mee met klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou!Ik heb interesse
Hier ga je aan de slag
Wij zijn een ICT-dienstverlener gespecialiseerd in de advisering, implementatie en beheer van IT-infrastructuren. We willen geen snel groeiende grote fabriek zijn met grotendeels focus op omzet, maar een overzichtelijk solide bedrijf met alleen de nodige expertise. Wij willen plezierig en professioneel bezig zijn met onze klanten; meedenken, ondersteunen en/of ontzorgen.Bij ons heb je volop mogelijkheden om jouw skills verder te ontwikkelen op het gebied van servers, clouddiensten en netwerken. Daarnaast werk je in een jong en dynamisch bedrijf met jonge collega's en een leuke werksfeer. Wij werken voor MKB klanten. We hebben veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij ons goed!
Ik heb interesse
Maak kennis met Fivespark
Wij zijn een Full Service IT-bedrijf dat zich onderscheidt door een persoonlijke benadering en hoogwaardige dienstverlening in advisering, implementatie en beheer. Bij ons ben je geen nummer. We zoeken een collega die met passie en plezier onze Service & Support afdeling komt versterken.Als klantenservice medewerker ligt jouw focus op het bieden van uitstekende ondersteuning aan onze MKB-klanten op het gebied van alles omtrent de mobile en vaste (cloud) telefonie. Houd je van afwisseling en wil je elke dag iets nieuws leren? Dan is dit de perfecte plek voor jou!
Hier ga je aan de slag
Wij zijn een ICT-dienstverlener gespecialiseerd in de advisering, implementatie en beheer van IT-infrastructuren. We willen geen snel groeiende grote fabriek zijn met grotendeels focus op omzet, maar een overzichtelijk solide bedrijf met alleen de nodige expertise. Wij willen plezierig en professioneel bezig zijn met onze klanten; meedenken, ondersteunen en/of ontzorgen.Bij ons heb je volop mogelijkheden om jouw skills verder te ontwikkelen op het gebied van servers, clouddiensten en netwerken. Daarnaast werk je in een jong en dynamisch bedrijf met jonge collega's en een leuke werksfeer. Wij werken voor MKB klanten. We hebben veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij ons goed!
Ik heb interesse
Wat ga je doen?
Jouw werkzaamheden bestaan uit:
Support bieden:
Geen enkele klant of uitdaging is hetzelfde maar wat er ook aan de hand is, ons team gaat het fixen. Jij stelt de klant gerust en helpt hem/haar weer aan het werk.Het lek boven krijgen:
Als eerste aanspreekpunt weet jij de juiste vragen te stellen om het probleem te achterhalen en direct op te lossen of door te geven aan de expert.Informatie verwerken:
Je ontvangt verzoeken via telefoon, e-mail of direct per ticket. Het is jouw taak om deze helder en nauwkeurig in tickets vast te leggen en de prioriteit hiervan te bepalen, zodat jij en je collega’s direct met het ticket aan de slag kunnen.Het visitekaartje zijn:
Jij bent de eerste stem die onze klanten te horen krijgt. Daarom is het belangrijk dat je helder en vriendelijk kunt communiceren, ook als de druk toeneemt.Wat neem je mee?
Klantsupport is mensenwerk, daar weet jij alles van. In deze rol zoeken we iemand die het leuk vindt om mensen te helpen en hun dag een stukje beter te maken. Als jij jezelf herkent in de punten hieronder dan gaan we graag met je in gesprek!Positief:
Je hebt een positieve instelling en bent anderen graag van dienst.Ervaring:
Je hebt bij voorkeur werkervaring in een klantgerichte functie, bijvoorbeeld in de horeca of een callcenter.Administratieve vaardigheden:
Ervaring met ticketsystemen zoals Freshservice of Topdesk is een pré.Communicatieve vaardigheden:
Je beheerst zowel Nederlandse als Engels taal mondeling en schriftelijk goed.Wat moet je weten?
- Jouw groei is onze groei, we helpen je graag nog beter te worden met opleidingen en het behalen van certificaten
- Je bent onderdeel van een open en informeel team, samen maken we werken leuk
- We zoeken iemand die echt de controle wil nemen in het support proces
- We werken in een gezellig en huiselijk kantoor bij Amsterdam Sloterdijk, waar lunch en snacks altijd geregeld zijn
Michelle Cruz Reddering
- Senior Service Medewerker
Aziz Azizahamad
- Support Engineer
Jan-Willem Mentink
- Teamlead Delivery
aardoor problemen makkelijker en sneller opgelost worden.
Jasper Visser
- Support Engineer
Wat bieden wij?
Bij Fivespark creëren we een werkomgeving waar iedereen met plezier kan werken en groeien. We investeren in duurzame relaties, zowel met onze klanten als binnen ons team. Voel je gewaardeerd en ondersteund, zodat we samen kunnen bouwen aan een succesvolle en langdurige samenwerking.Salaris tot €2.371 - €3.907 per maand (afhankelijk van ervaring) + vakantiegeld
Persoonlijk opleidingsbudget
Jaarlijks 25 vakantiedagen op basis van een werkweek van 40 uur
Snel uitzicht op een vast contract
Solide pensioenregeling
Reiskostenvergoeding voor kilometers of OV
Thuiswerkbudget voor kantoor benodigdheden thuis
Gezellige teamuitjes en een huiselijke sfeer
Een informeel team waarin iedereen zichzelf kan zijn
Doorgroeimogelijkheden binnen het bedirjf
Fruit en lunch op kantoor geregeld
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Fivespark