Inloggen - Registreer  

Front Desk Agent

Sea Containers London - Amsterdam
Kimpton de Witt, Celia Amsterdam and Super Lyan are only as good as the people it employs, that is why we picked you. You are outgoing and you love to meet new people. You are passionate, focused and driven about making
- Volledige vacature bekijken

Front Desk Manager

Okura - Amsterdam - 08-11-2024 Naar vacature  

Hotel Okura Amsterdam is een internationaal vijfsterrenhotel. Stap onze wereld binnen en ontdek hoe Oosterse en Westerse invloeden op unieke wijze met elkaar verweven zijn door onze mix van de Japanse en Nederlandse cultuur. Al onze medewerkers zorgen samen voor een voortreffelijke, authentieke service en ervaring voor elke gast. Om dit te realiseren zijn wij op zoek naar een enthousiaste Front Desk Manager. Ben jij gastvrij, heb je passie voor high-end hospitality en heb je sterke communicatieve vaardigheden? Dan is deze vacature echt iets voor jou!

Wat je kan verwachten
Het Front Office team is verantwoordelijk voor het verwelkomen van onze gasten, in- en uitcheck procedures en het verstrekken van informatie en service. Het Front Office-team is ook verantwoordelijk voor het begeleiden van gasten naar hun kamers en het afhandelen van gastbetalingen.

Als Front Desk Manager begeleid je het Front Office team tijdens de dienst. Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel gasten als je teamleden. Ervoor zorgen dat de normen van Hotel Okura Amsterdam, gebaseerd op de Leading Hotels of the World-normen, goed worden gehandhaafd. Je bent verantwoordelijk voor een geslaagde shift, je zorgt ervoor dat het team goed wordt gebriefd en geïnstrueerd, onze VIP gasten worden herkend, kamers naar wens van de gast zijn ingericht en eventuele klachten worden goed opgevolgd. Je onderhoudt nauwe communicatie tussen het Housekeeping-, Engineering- en Reserveringsteam, waardoor je verzekerd bent van een onberispelijke verblijfservaring. Een aantal teamleden van het Front Office-team wordt aangesteld als uw buddy, die u gedurende het jaar volgt en 2 officiële evaluatiegesprekken per jaar verzorgt. Bij calamiteiten ben je de eerste persoon die het bevel voert en overlegt met de Beveiliging en het BHV-team om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Je hoofdtaken zullen zijn:

  • Begeleiden van receptionisten, Concierge, Guest Relations, Operator en Portiers tijdens de dienst;
  • Coach en motiveer het team;
  • Zorgen voor een succesvolle verschuiving;
  • Verzoeken en problemen voor gasten afhandelen;
  • Het op een vriendelijke en hoffelijke manier verwelkomen van gasten en het zoveel mogelijk tonen van gastherkenning;
  • Begeleiden van een projectteam om ervoor te zorgen dat de afdelingsdoelen worden behaald.
  • Het voeren van regelmatig evaluatiegesprekken en functioneringsgesprekken met het team.
  • Het in- en uitchecken van gasten op een efficiënte en professionele manier, volgens de hotelprocedures en -normen van de Leading Hotels of the World;
  • Op de hoogte blijven van alle (dagelijkse) activiteiten, bijeenkomsten en evenementen binnen Hotel Okura Amsterdam;
  • Opgeleid tot EHBO-lid, eerste leidinggevende bij calamiteiten;
  • Woon ploegbriefings en maandelijkse afdelingsvergaderingen bij.
Wees gerust, je werkt niet alleen! Naast werken binnen je eigen team, werk je ook nauw samen met andere teams binnen het hotel. Want alleen door samen te werken bereiken we de beste resultaten. Werkzaamheden worden uitgevoerd in wisseldiensten gedurende 7 dagen per week, met tijden van 07:00-15:00, 11:00-19:00 en van 15:00-23:00. Je werkt 5 dagen per week, 7,6 uur per dag. Daarnaast werk je 5 nachtdiensten per maand. Ook op feestdagen ben je beschikbaar om te werken.

Wat wij bieden
  • Contract: 1 jaar, mogelijkheid tot verlenging, we willen dat je blijft!
  • Salaris: Functiegroep 6, klik
HIER
voor het salarisoverzicht
  • Bonus: 1 week salaris bij het behalen van je SMART doelen
8% vakantiegeld (pro rato);
25 vakantiedagen per jaar (pro rato).
Compensatie voor Nationale feestdagen.
Horeca CAO is van toepassing;
Algemene Pensioen regeling van Horeca en Catering
Algemene Nabestaanden pensioen;
Aantrekkelijke family en friends rates op overnachtingen bij Hotel Okura Amsterdam;
Één keer per jaar personeelskorting in een van de restaurants (50%);
Personeelskorting in onze restaurants (20%);
Tegemoetkoming in reiskosten vanaf 10 km (enkele reis);
Na het behalen van de proeftijd ontvang je een overnachting met ontbijt cadeau (2 personen), zodat je het hotel kan ervaren als een gast!
Wat we vragen

Uiteraard zijn wij in de eerste plaats geïnteresseerd in jou en wat wij voor jou als werkgever kunnen betekenen. Daarnaast verwachten wij van jou:
  • Je bent in het bezit van een (Middelbare) Hotelschool diploma;
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring binnen een vergelijkbare functie binnen de Front Office;
  • Kennis van het Opera-systeem is een pre;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (zowel gesproken als geschreven);
  • Duits, Frans en Spaans spreken is een voordeel.
meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Okura
Meer Front Desk Manager vacatures

Gerelateerde vacatures aan Front Desk Manager

Front Desk Agent

Sofitel Legend The Grand Amsterdam - Amsterdam
Ready to live the Legend as a Front Desk Agent? You glow up immediately when guests arrive through the doors and you cannot wait to greet them with your most friendly and genuine smile. Are you keen to leave the best
- Volledige vacature bekijken

Front of House Trainee

Marriott International - Amsterdam
DISCOVER THIS WAY Are you looking for a diverse, international and professional working environment?Would you like to work in a dynamic and fun team with excellent growing opportunities?The Renaissance Amsterdam Hotel is
- Volledige vacature bekijken

Front Office Intern

Sofitel Legend The Grand Amsterdam - Amsterdam
Let your passion shine as Front Office InternBelong in a place where you can be yourself and love what you do. Join our hotel community/ us and we will support you to realise your potential. You will be part of a team where
- Volledige vacature bekijken

Guest Service Manager Lloyd

The Hoxton - Amsterdam
Job Description What you’ll do… Support the running of our day-to-day Front Office, leading and inspiring our receptionists to create a memorable, effortless Hox experience for our guests – from when they arrive, over
- Volledige vacature bekijken