Zorgbemiddelaar - Klantadviseur Zorg
Quoratio Groep - Breda
Wat ga jij doen als Zorgbemiddelaar? Als Zorgbemiddelaar ben jij de spin in het web bij de in- door-/ en uitstroom van cliënten. Jij weegt de belangen van de cliënt en de zorgorganisatie tegen elkaar af. Je staat in nauw - Volledige vacature bekijken
Klantadviseur dagelijkse bankzaken bij Rabobank
Als klantadviseur dagelijkse bankzaken bij Rabobank in Breda ben jij het eerste aanspreekpunt en zorg jij dat de klant zorgeloos kan bankieren!
24 - 36 uur per week
Tussen €15,03 en €21,46 per uur
Wat ga je doen?
Als klantadviseur Dagelijkse Bankzaken bij Rabobank in Breda ben je het eerste aanspreekpunt voor dagelijkse bankzaken voor bestaande en nieuwe, lokale klanten. Je zorgt voor een warm welkom, luistert goed en weet je in te leven in de situatie en behoeften van de klant. Je begeleidt en adviseert klanten en zorgt ervoor dat zij hun dagelijkse bankzaken zoveel mogelijk zelfstandig en online kunnen regelen. Je weet waar de risico’s voor de klant liggen en doet er alles aan om deze risico’s te verkleinen.Je stelt de juiste vragen en vraagt door, zodat je samen met de klant snel helder hebt welke informatie of ondersteuning precies nodig is. Je hebt kennis van de financiële producten en diensten en waar nodig schakel je collega’s met specialistische kennis in. Na afloop van het klantencontact ga je na of dit naar volle tevredenheid is verlopen. Je vraagt actief om feedback om je te kunnen blijven ontwikkelen en daarnaast ben je in staat om leads te genereren. Tot slot ben je, samen met je collega’s, het gezicht van de Rabobank in de markt en in lokale netwerken.
En het allermooiste; deze functie biedt afwisseling in het werken op locatie en thuis, achter je eigen fijne werkplek!
Het werken op locatie zal plaatsvinden op de volgende locatie:
Breda
10-weekse Rabobank opleiding
De eerste twee weken ben je fulltime beschikbaar en in de eerste maand zijn er geen vakanties of vrije dagen mogelijk. Je doorloopt verschillende levels waarin praktijk en theorie gecombineerd worden. Je krijgt kennis over de systemen en producten en ontwikkelt vaardigheden om een goed klantgesprek te voeren.Wat wij bieden
- Een mooi bruto uurloon van tussen de € 15,03 - € 21,46, afhankelijk van relevante werkervaring;
- Dé kans om jouw WFT(s) te gaan behalen;
- Een fulltime functie voor een langere periode met ontzettend veel doorgroeimogelijkheden!
- Een mooie afwisseling tussen thuiswerken en naar kantoor gaan;
- Reiskostenvergoeding;
- Toegang tot YC-skills, ons online trainingsplatform.
Wat wij vragen:
- Minimaal een diploma mbo niveau 4;
- WFT Basis binnen 6 maanden behalen;
- Je dient de eerste 4 weken fulltime beschikbaar te zijn;
- Ervaring met klantcontact zowel telefonisch als fysiek is een pré
- Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
- Een flinke dosis motivatie!
- Je beheerst de Nederlandse taal volledig.
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie
StatusOpen
Opleidingsniveaus
MBO, HBO, Universiteit
Plaats
Breda
Werkuren per week
24 - 36
Dienstverbanden
Fulltime (startersfunctie), Parttime (overdag), Traineeships
Salarisindicatie
Tussen €15,03 en €21,46 per uur
Verantwoordelijk voor
Klantcontact en administratieve werkzaamheden
Gepubliceerd op
06-02-2025
Breda
| Callcenter / Customer Service | Financieel / Accountancy | Klantenservice medewerker | Helpdesk medewerker | Financieel adviseur | Financieel medewerker | Fulltime (startersfunctie) | Parttime (overdag) | Traineeships | MBO | HBO | Universiteit
Solliciteer direct
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten
Recruiter
Fleur Heijster, bereikbaar op tel.+31651257468
Stel een vraag
Recruiter
Fleur Heijster, bereikbaar op tel.+31651257468
Stel een vraag
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!Gerelateerde vacatures
Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functiesDeel deze vacature
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Rabobank
Gerelateerde vacatures aan Klantadviseur dagelijkse bankzaken bij Rabobank
Traineeship Financial Professional
M Consulting - Breda
Wil jij carrière maken in de Financiële Dienstverlening? In dit traineeship zal je gedurende een periode van ongeveer 1,5 jaar de bank- en verzekeringssector ontdekken. Je gaat hiervoor een aantal erkende (WFT) - Volledige vacature bekijken
Actief Zorg - Roosendaal
Functieomschrijving Jouw nieuwe baan - Dit ga je doen Tijd voor een nieuwe uitdaging? Ooit aan Actief Zorg gedacht? Werken in de thuiszorg is de meest persoonlijke vorm van zorg. In de huiselijke omgeving van de klant bied - Volledige vacature bekijken
Gevorderd Assistent Accountant
Confido Finance - Bavel
Bedrijfsomschrijving kijk voor meer informatie op confido-finance.nl Functieomschrijving Als Gevorderd Assistent Accountant in Bavel krijg je de kans om zelfstandig aan de slag te gaan met het samenstellen van jaarrekeningen - Volledige vacature bekijken
Actief Zorg - Roosendaal
Functieomschrijving Jouw nieuwe baan - Dit ga je doen Tijd voor een nieuwe uitdaging? Ooit aan Actief Zorg gedacht? Werken in de thuiszorg is de meest persoonlijke vorm van zorg. In de huiselijke omgeving van de klant bied - Volledige vacature bekijken