Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

HR administratief medewerker

Ikea - via Talent - Groningen - 11-03-2025 Naar vacature  

Job ID: Date posted: 23/05/ Wie je bent Ben jij nauwkeurig en heb jij altijd alles op orde? Geloof jij erin dat onze medewerkers onmisbaar zijn voor een unieke klantbeleving? Vind jij het interessant om in een veranderlijke omgeving te werken, waarin jij anderen helpt en ondersteunt bij administratieve taken? Dan word jij vast enthousiast van de onderstaande vacature! Het betreft een parttime functie voor 24 uur per week.Naast dat je jezelf herkent in onze waarden, sta je te trappelen om jezelf samen met IKEA verder te ontwikkelen en kan jij jezelf vinden in de volgende voorwaarden: - Je hebt affiniteit met de administratieve en organisatorische kant van HR; - Je bent proactief en je bent in staat om je weg te vinden in een grote organisatie, waarin jij gemakkelijk op verschillende niveaus kan communiceren; - Je werkt zelfstandig en accuraat, het werk dat jij aflevert klopt tot in de puntjes; - Je wilt jezelf ontwikkelen als HR-professional en benut alle kansen om deze rol, onze processen maar ook de HR- afdeling verder te ontwikkelen; Wat je dagelijkse werkzaamheden zullen zijn Je zult als spin-in-het-web bezig zijn met alle ondersteunende, administratieve en organisatorische taken van het HR-team. Je draagt zorg voor een correcte administratieve afhandeling van verschillende processen. Denk bijvoorbeeldaan de instroom, doorstroom en uitstroom van medewerkers en het verwerken van de planning van het sociaal medisch team. Je zult diverse rapportages gaan opmaken die ons ondersteunen in het zichtbaar maken van de doelstellingen op het gebied van HR. Je bent één van de aanspreekpunten binnen HR voor collega's. Je zult verschillende HR gerelateerde vragengaan beantwoordvan medewerkers en teamleiders en schakelt hierin ook met je collega HR-adviseurs. Je dagelijkse werkzaamheden zullen divers zijn en in onze dynamische werkomgeving is geen dag hetzelfde! Ons team binnen IKEA Ieder land waar IKEA gevestigd is, heeft een eigen Remote Customer Meeting Point (RCMP). Voor IKEA Nederland is het RCMP gevestigd in Groningen. Het RCMP is hét aanspreekpunt voor alle klanten die winkelen in onze webwinkel IKEA.nl of in één van onze 13 vestigingen. Onze service wordt verleend via verschillende contactmethoden waaronder telefoon, chat en social media. Samen werken we elke dag aan onze visie om een beter dagelijks bestaan voor zoveel mogelijk mensen te creëren. In deze functie ben je onderdeel van de HR-afdeling (bij ons heet dat People & Culture) van IKEA RCMP, de klantenservice van IKEA Nederland met ruim medewerkers. De afdeling People & Culture (P&C) bestaat verder uit drie P&C Adviseurs en een P&C Manager. Als je in deze rol bij ons aan de slag gaat dan kan je o.a. het volgende van ons verwachten: Wat wij jou bieden: Een contract voor 24 uur per week met een maandsalaris volgens IPE-level 46 van de IKEA cao. 8% vakantiegeld in mei en een vaste 13e maand in december (je kunt er ook voor kiezen om dit maandelijks uit te laten betalen). 15% personeelskorting bij alle IKEA-winkels in Nederland. Hybride werken: de mogelijkheid om maximaal 50% van je uren te kunnen thuiswerken. Een informele, inspirerende en open werksfeer waar ruimte is voor eigen initiatief en input: iedere mening telt. Solliciteren Ben je enthousiast geworden en zie jij jezelf in deze rol? Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegenmoet! Upload jouw CV en motivatiebrief, waarin duidelijk naar voren komt dat jij degene bent voor deze functie. Wat verder belangrijk is: Een persoonlijkheidstest en cognitieve test maken onderdeel uit van de selectieprocedure. We behouden ons het recht voor om de vacature eerder te sluiten dan de genoemde sluitingsdatum of deze langer open te stellen. Wij kijken uit naar je sollicitatie!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ikea