Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Manager Facility
Continuous Recruitment
functie omschrijving
Lamers High Tech Systems zoekt een gedreven professional die een centrale en regisserende rol wil vervullen binnen onze afdeling Facility. AlsManager Facility
ben jij de energieke motor van het team, die met daadkracht en precisie zorgt dat alles moeiteloos en perfect verloopt.
In jouw rol als Manager Facility houd je toezicht op de kwaliteit van de dienstverlening. Je bewaakt de budgetten en zorgt ervoor dat de werkdruk binnen jouw team in balans blijft. Samen met je collega's stel je jaarlijkse doelstellingen op voor de afdeling en jouw teamleden. Je bepaalt de prioriteiten en bewaakt de voortgang van alle activiteiten, zodat alles soepel verloopt.
Ook onderhoud je goed contact met de leveranciers voor het tactisch beheer en de prestaties van facilitaire contracten, zoals schoonmaak & catering. Je voorziet het managementteam van gedetailleerde informatie over de status, financiële verplichtingen, risico’s en besluiten. Je hebt een scherp oog voor commerciële inkoopkansen en werkt samen met de inkoopafdeling om deze kansen te benutten.
Als sparringpartner voor het managementteam & directie ben je betrokken bij vraagstukken die het facilitaire vakgebied raken. Je bent tevens hoofd van de BHV-organisatie en zorgt voor een veilige werkomgeving.
Naast je dagelijkse werkzaamheden ga jij je bezig houden met diverse projecten, zoals het vormgeven en structureren van leveranciersmanagement. Ook ben jij projectleider bij bijvoorbeeld nieuwe huisvesting en fungeer je als de centrale schakel in de communicatie met directie.
Een belangrijk onderdeel van jouw rol is het realiseren van de transitie naar een volwaardige Facility Management-afdeling. Dit doe je door het creëren van een heldere structuur, duidelijke afspraken maken en het verbeteren van de effectiviteit en efficiëntie. Daarnaast zorg je voor de implementatie van IT-oplossingen en een datagedreven aanpak met rapportages en sturing daarop. Met een heldere roadmap geef jij richting aan de verdere ontwikkeling van deze functie en afdeling, wat bijdraagt aan groei en verbetering.
De dagelijkse planning, bezetting en aansturing van de afdeling, inclusief de receptie, vallen onder jouw verantwoordelijkheid. Je geeft leiding aan een team van 7 personen en hiërarchisch val je onder de Director Business Transformation. We kennen een open, informele cultuur. Je komt terecht binnen een organisatie die in beweging is en werkt aan de grote volgende stap binnen de high tech industrie.
functie eisen
Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden met een proactieve houding. Een scherp oog voor detail en streeft naar continue verbetering.Door jouw positieve en heldere communicatie weet jij jouw team te enthousiasmeren en te stimuleren om het beste uit zichzelf te halen. Je bouwt verder aan een cultuur van vertrouwen en respect, waarin samenwerking centraal staat.
En verder,
- HBO denk- en werkniveau
- minimaal 5-10 jaar ervaring in het facilitaire werkveld
- ervaring met het aansturen van medewerkers
- Je woont op een comfortabele afstand van Nijmegen, wat de bereikbaarheid ten goede komt
arbeidsvoorwaarden
Bij ons krijg je de ruimte om je ideeën en ondernemerschap te realiseren. Je start met een jaarcontract, maar met de insteek om langer te blijven. We bieden goede arbeidsvoorwaarden en een salaris dat bij jouw kennis & ervaring past.Om tijdens jouw werk verbonden te blijven, ontvang je een mobiele telefoon en laptop. Daarnaast zorgen we voor je gezondheid met een vergoeding voor fitness en een fietsplan. Samen organiseren we leuke bedrijfsuitjes en heerst er een informele, kwaliteitsgerichte cultuur.
Nu nog alles op een rijtje:
- 38 vakantiedagen inclusief adv-dagen
- Richtlijn salaris: tussen € 6000,- tot € 7500,- bruto per maand op fulltime basis
- 1-jarig contract, met flexibele verlengingsmogelijkheden
- Mobiele telefoon en laptop voor de connectie met jouw collega’s en klanten
- Informele bedrijfscultuur met focus op kwaliteit
- Leuke bedrijfsuitjes en fijne collega’s
- Vergoeding voor fitness-abonnement en fietsplan
Naar vacature
Meer vacatures van Aalberts Am