CCV - Arnhem
Customer Journey Officer Customer Journey Officer Hybride/Arnhem Je mag bij ons hybride werken, zowel thuis als op kantoor in Arnhem. 32-40 uur Contract voor 32-40 uur per week en flexibele werktijden (in overleg) Salaris - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Customer Journey Officer
Customer Journey Officer Customer Journey Officer Hybride/Arnhem Je mag bij ons hybride werken, zowel thuis als op kantoor in Arnhem. 32-40 uur Contract voor 32-40 uur per week en flexibele werktijden (in overleg) Salaris tussen de € 3.513,- en € 5.017,- Dit salaris is gebaseerd op basis van een 40-urige werkweek. Vitaliteit Korting op sportabonnement, fietsregeling en vitaliteitsprogramma. 30 vakantiedagen En je kunt er 7 bij kopen op basis van een 40-urige werkweek. Thuiswerk- en/of reiskostenvergoeding Je ontvangt een kilometer of OV-vergoeding en een thuiswerkvergoeding Help jij bij het neerzetten van een klantgerichte organisatie? Stel jij de klant centraal en draag je graag bij aan het verbeteren van customer en employee journeys? In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het continue verbeteren van onze klant- en medewerkerjourneys. Jij helpt CCV bovendien bij het neerzetten van een klantgerichte organisatie. Let’s unlock the power of payment. Together! Wat doe je als Customer Journey Officer bij CCV? Als Customer Journey Officer maak jij het verschil voor onze klanten en onze medewerkers. Je plaatst je in hun schoenen en vertaalt de wensen naar de optimale klantbeleving. Met jouw ervaring in customer journey ondersteun jij het maken van actieplannen en volgt deze verder op tijdens realisaties in afstemming met de stakeholders. Je initieert procesverbeteringen op basis van signalen uit de organisatie en analyses van de customer journeys. Mede met behulp van rapportages analyseer jij verbetermogelijkheden en bepaalt wat de impact is voor onze organisatie. Op basis daarvan doe je voorstellen voor de aanpak. Je bent veel in contact met klanten via klantinterviews, alsook met interne stakeholders. Aan de hand van deze outside-in gedachte, in combinatie met data-inzichten, zorg je voor de juiste acties richting de interne organisatie. Jij weet hierbij de juiste prioriteiten te stellen en verliest de klant niet uit het oog. Het OC van CCV: jij werkt binnen het hart van het betalingsverkeer Het Operations Center bewaakt sinds 2019 24/7 de dienstverlening van CCV. Je werkt in tweetallen binnen wisselende ploegendiensten met veel vrije dagen. Je ontvangt op basis van het rooster een toeslag voor het werken op ongebruikelijke tijdstippen en weekenden. Jouw profiel Het constant verbeteren en efficiënter proberen te werken zit in je DNA. Je hebt ruime ervaring in het analyseren en optimaliseren van de klantbeleving en stelt de klant altijd centraal. Uitdagingen die op je pad komen pak je op een creatieve wijze en oplossingsgericht aan. Op een inspirerende en overtuigende manier draag je kennis over op je collega’s. Je bent proactief, kritisch, analytisch, stressbestendig en communicatief vaardig. Jij hebt oprecht interesse in onze klanten en medewerkers en dit vertaalt zich in een luisterend oor met een neutrale frisse blik. Je neemt initiatieven en stelt deze voor aan jouw leidinggevende en stakeholders en je kan aan de hand van een mature en professionele houding weerstand bieden tegen een kritische beoordeling. Een afgeronde opleiding of aantoonbare werkervaring op minimaal hbo of bachelor niveau Ruime ervaring in het analyseren van klant rapportages Je hebt een ‘helicopter view’ waarbij je de details niet uit het oog verliest Je communiceert gemakkelijk op verschillende niveau’s, waarbij je de informatie aanpast aan de diverse doelgroepen Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal Ervaring met diverse systemen zoals Microsoft Dynamics, SAP ERP is een pre Je nieuwe werkomgeving Bij CCV werken we continue aan innovatieve betaaloplossingen. Grote kans dat jij dagelijks met ons in aanraking komt wanneer je een betaling doet! Onze klanten zijn ondernemers, groot en klein, en elke dag faciliteren we met trots miljoenen transacties. Om dit te realiseren werken we samen, zijn we betrouwbaar en omarmen we de nieuwste ontwikkelingen. Dit komt allemaal samen in je nieuwe werkomgeving: we zijn ambitieus, toekomstgericht, open en collegiaal.CCV zit momenteel midden in een strategische heroriëntatie. Dit betekent dat we plannen maken om onze organisatie te herstructureren voor een efficiëntere werking. Jouw team Naam Titel functie Naam Titel functie Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Jouw recruiter Word jij enthousiast van deze vacature? Dan ontvangen wij graag je cv en motivatie. Die stuur je naar ons via de solliciteerknop hieronder. Wacht niet te lang. De vacature sluit zodra we de juiste kandidaat hebben gevonden. Neem voor meer informatie contact op metTara te Winkelvan Recruitment via +31 (0)6-51834263 of t.tewinkel@ccv.eu. Als betaaldienstverlener zijn wij verplicht je te screenen. Daarom doorloop je een screeningsprocedure. Tara te Winkel Corporate Recruiter Customer Journey Officer Ja, ik heb interesse Share this:
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Ccv
Gerelateerde vacatures aan Customer Journey Officer
Stage Online Marketing (E-commerce)
Zeeman textielSupers - Ede
Jouw rol als stagiair Online MarketingOnline marketing is constant aan verandering onderhevig. Je gaat bij ons enorm veel leren op het gebied van Search, Social, Affiliate –en E-mailmarketing. Data en customer journey - Volledige vacature bekijken
Manpower - Ede
Bedrijfsomschrijving leading eCommerce platform in the automotive industry, our client, is preparing to launch a new distribution center in Ede! At our client's distribution center, over 2,500 parcels are handled daily to - Volledige vacature bekijken
Mérieux NutriSciences - Ede
Customer Care RepresentativeEde MERIEUX NUTRISCIENCESAs a trusted partner, our Public Health mission is to make food systems safer, healthier and more sustainable. Throughout our global network in 27 countries, we offer to - Volledige vacature bekijken
Customer Service Representative
DS Smith - Eerbeek
Wij zijn DS Smith en binnen onze Packaging Divisie zijn we op zoek naar een Customer Service Representative in Eerbeek.Op onze site in Eerbeek is er een warme sfeer en werken we met veel toewijding om onze klanten van de - Volledige vacature bekijken