Inloggen - Registreer  

Supervisor Binnendienst

Start People - Haarlem
Wat je gaat doen Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de functie van supervisor binnendienst? In deze rol speel je een belangrijke rol bij het stroomlijnen van onze interne processen en het verhogen van
- Volledige vacature bekijken

Supervisor binnendienst

Kersten Hulpmiddelen - Haarlem - 20-02-2025 Naar vacature  

Salarisindicatie:

€ 3.025,00 – € 3.835,00

Opleidingsniveau:

MBO+/HBO

Deel dit verhaal:

Over Kersten Hulpmiddelen

Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. Vanuit de business unit Bovenbudgettair (vestiging Haarlem) voorzien wij dagelijks zorginstellingen van persoonsgebonden zorghulpmiddelen.

Over de functie

Wij zijn op zoek naar een gedreven en ervaren supervisor binnendienst die het aanspreekpunt is voor ons binnendienstteam en zorgt voor een optimale uitvoering van onze interne processen. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de coördinatie en aansturing van het team, het verbeteren van werkprocessen en het waarborgen van de klanttevredenheid.

Je hebt een leidende rol in het ondersteunen van de commerciële en administratieve processen binnen onze organisatie. Als Supervisor Binnendienst zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen en dat teamleden efficiënt en doelgericht werken.

Wat ga je doen?

  • Leidinggeven aan en coachen van het binnendienstteam.
  • Verantwoordelijk voor het efficiënte verloop van de administratieve processen.
  • Optimaliseren van werkprocessen en systemen binnen de binnendienst.
  • Het monitoren van de teamresultaten en zorgen voor continue verbetering.
  • Contact onderhouden met andere afdelingen om een goede samenwerking te waarborgen.
  • Fungeren als vraagbaak voor teamleden en zorgdragen voor hun professionele ontwikkeling.
  • Ondersteunen van de afdeling bij de uitvoering van klantvragen en het bieden van proactieve oplossingen.
  • Beheren van rapportages en het vertalen van de resultaten naar concrete actiepunten.
 
Wat breng je mee?
  • Minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau.
  • Aantoonbare ervaring in een leidinggevende rol, bij voorkeur binnen een binnendienstfunctie.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een proactieve houding.
  • Organisatorisch vermogen en ervaring met het optimaliseren van processen.
  • Klantgerichte en resultaatgerichte werkmentaliteit.
  • Ervaring met CRM-systemen en MS Office, ervaring met ERP-systemen is een pré.

Waar kom je terecht?

Je komt te werken in een stabiel team! Je wordt aangestuurd door de vestigingsmanager. Verder bestaat het team uit 11 medewerkers in de operatie (monteurs, logistiek medewerkers), 2 binnendienst medewerkers, 2 adviseurs in de buitendienst.

De sfeer binnen Kersten is informeel en samen gaan we voor resultaat. Regelmatig organiseren we activiteiten buiten werk om (zoals een zomerbarbeque of een borrel).

Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

 
Wat bieden wij?
  • Een dynamische en afwisselende functie binnen een groeiend bedrijf.
Een collegiale en informele werksfeer.
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
Voldoende vrije dagen om op te laden. Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf ontvang je 24 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.

  • Een marktconform salaris, tussen € 3.025,00 (peildatum 1 januari 2025) & € 3.835,00 bruto per maand op basis van een 38-urige werkweek, afhankelijk van jouw kennis & ervaring.
  • Jouw gezondheid en inzetbaarheid vinden wij belangrijk, daarom bieden wij:
  • jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto die je kunt besteden aan activiteiten die bijdragen aan jouw inzetbaarheid (denk bijvoorbeeld aan contributie van de voetbalclub, yoga etc).
  • bijdrage in je fitnessabonnement (eerste jaar 30%, daarna 40% van je abonnement).
  • fietsplan waarmee je een bijdrage in de aanschaf van een fiets ontvangt wanneer je met de fiets naar je werk komt.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels thuis te werken.

Ben jij onze nieuwe Supervisor Binnendienst?

Bel of mail met Peter van Donk, vestigingsmanager bij Kersten. Hij is te bereiken op telefoonnummer 06 –42190671 of

meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Kersten Hulpmiddelen
Meer Supervisor binnendienst vacatures

Gerelateerde vacatures aan Supervisor binnendienst

Manager Binnendienst

Start People - Haarlem
Wat je gaat doen Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de rol van supervisor binnendienst? In deze functie ben je een belangrijke schakel in de optimalisatie van onze interne processen en draag je bij aan de
- Volledige vacature bekijken

Facilitair monteur

JVH gaming & entertainment - Sassenheim
Een baan in een unieke branche waar écht geen dag hetzelfde is. Deze kans kan je niet laten schieten!In de functie van Facilitair Monteur rapporteer je aan de Supervisor Technical Services Binnendienst en Facility
- Volledige vacature bekijken