Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

ICT Helpdeskmedewerker 1e en 2e lijns

CareerValue - via Talent - Aalsmeer - 11-03-2025 Naar vacature  

De Functie: Als ICT helpdeskmedewerker ben jij de eerste persoon die klanten te woord staat wanneer zij technische problemen ondervinden. Jouw belangrijkste verantwoordelijkheid is om incidenten en aanvragen te registreren, te analyseren en op te lossen vanuit het servicemanagement systeem TOPdesk.Je zult werken met een breed scala aan technologieën en producten, waaronder Windows, Azure, Intune, Office 365, evenals andere geavanceerde technologieën. Jij bent degene die klanten gerust kan stellen en de juiste vragen kan stellen om een goed beeld te krijgen van het probleem. Met jouw technische kennis en probleemoplossend vermogen weet jij de juiste oplossingen te vinden en de klant tevreden te stellen.Als ICT helpdeskmedewerker is geen dag hetzelfde. Je komt in aanraking met verschillende uitdagingen en je hebt de mogelijkheid om je kennis en vaardigheden te blijven ontwikkelen. Jij bent de schakel tussen de klant en de technologie en weet zo de organisatie draaiende te houden.Klinkt dit als een uitdaging die bij jou past? Dan is deze baan als ICT helpdeskmedewerker echt iets voor jou! Solliciteer nu en wordt onderdeel van dit prachtige team. Gevraagd Profiel: – Je hebt minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding; – Je hebt minimaal +/- 1 jaar werkervaring als ICT Helpdeskmedewerker;– Je hebt kennis en ervaring met Windows Server;– Je hebt kennis en ervaring met Office 365;– Je hebt kennis en ervaring met ticketsystemen zoals TOPdesk; – Kennis en ervaring met Citrix en VMware is een pré;– Je bent communicatief vaardig. Arbeidsvoorwaarden: De condities waar je van kunt genieten:– Een uitstekend salaris, dat ligt tussen de € 2.100 en € 3.300, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;– Ruimte om jezelf te ontwikkelen in een richting die bij jou past;– Een organisatie die samenwerken, resultaatgerichtheid en betrokkenheid belangrijk vindt;– Mooie arbeidsvoorwaarden en flexibiliteit voor jouw werk-privébalans;– Binnen deze functie kun je een dag per week thuiswerken.Reageren op deze vacature?Neem dan contact op met: Mauricio Akerina, ik ben te bereiken via mauricio@careervalue.nl. Salaris: 2400 – 3600 euro Specialisatie: Support helpdesk 2de lijns Gerelateerd: Ervaren support specialist, Helpdesk 2de lijns, Support, Vacature

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van CareerValue