Medewerker Resource Planning Randstad
KPMG Nederland - Amstelveen
Vacatureomschrijving In Regio Randstad Noord werken ongeveer 550 accountants. Zij worden voor het samenstellen van engagement teams en het bijhouden van hun individuele planning ondersteund door ons regionale planningteam. - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Medewerker Planning
Voor een servicegericht en gezellig bedrijf in Diemen zijn we op zoek naar een Medewerker Planning. Vind je het leuk om in contact te zijn met klanten? Ben jij klantgericht ingesteld en communicatief sterk? Solliciteer dan op deze functie!
Aan de slag als Medewerker Planning in Diemen
Als Medewerker Planning heb je contact met geïnteresseerde klanten voor de installatie van een waterpomp thuis. Je biedt hen adviserende ondersteuning om hen te helpen een keuze te maken. Het doel is niet om direct te verkopen, maar om servicegerichte adviezen te geven. Wekelijks installeert het bedrijf ongeveer 700 cv-ketels of warmtepompen. In de eerste zes maanden ligt de nadruk meer op planning en klantenservice dan op het actief benaderen van leads. Je wordt onderdeel van een team van ongeveer 8 tot 10 collega's, met altijd een teamleider en een servicecoördinator als jouw directe aanspreekpunten.Een greep uit jouw werkzaamheden als Medewerker Planning
- Je gaat benodigdheden bestellen, installatiedata met bewoners coördineren, installateurs inplannen en contact onderhouden. Je coördineert ook spoedleveringen met installateurs voor direct ophalen van materialen bij leveranciers van cv-ketels en warmtepompen, en je organiseert reparaties;
- Je beheert binnenkomende telefoontjes en e-mails met betrekking tot cv-ketels en warmtepompen en handelt reparatieverzoeken af. Je controleert of deze verzoeken onder het servicecontract vallen en richt je op hoogwaardige serviceverlening;
- Je initieert gesprekken met potentiële klanten om hun behoeften te begrijpen, bespreekt mogelijke oplossingen en voorziet hen van relevante informatie;
- Aan de hand van foto's van de installatieplek kies je de juiste producten uit, stel je offertes op en verstuur je deze naar klanten. Indien nodig, doe je de opvolging via e-mail.
Wat krijg je terug voor je inzet?
- Een salaris tussen de €2.700 en €3.600 bij fulltime dienstverband, op basis van ervaring;
- Een heerlijke bonusregeling van rond de €300 - €350 per maand;
- De mogelijkheid om een auto of elektrische fiets te leasen;
- Je kan flexibel je eigen werktijden uitkiezen en denken mee met jouw privésituatie;
- Veel mogelijkheden tot trainingen voor o.a. productkennis, verkoop en gesprekstechnieken;
- Mooie doorgroeimogelijkheden richting Teamlead of Servicecoördinator;
- hechte en fijne collega's van rond de tien mensen om je heen waar je altijd op kan rekenen;
- Elke vrijdag een borrel met je gezellige collega's;
- Een fijn kantoor op loopafstand van de metro naar Amsterdam en parkeermogelijkheden rondom het gebouw.
We zijn op zoek naar jou wanneer jij...
- 32 tot 40 uur beschikbaar bent, en het niet erg vindt om één keer in de zes weken een weekend te werken;
- Enige ervaring hebt in retail of horeca (pluspunt);
- Een servicegerichte houding hebt;
- Goed bent in communicatie, zowel in woord als geschrift;
- Een gedreven en ambitieuze persoonlijkheid hebt met een teamgerichte mentaliteit, waarbij het gezamenlijke succes voorop staat.
Over het bedrijf
Onze opdrachtgever is een snelgroeiend bedrijf, waar duurzaamheid centraal staat. Ze zijn gespecialiseerd in het verkopen en verhuren van warmtepompen en cv-ketels aan particulieren. Kenmerkend aan de strategie is het aangaan van lange termijnrelaties met klanten (service-abonnementen) i.p.v. korte, éénmalige verkopen. Mede door dit unieke concept en de continue focus op klanttevredenheid, is het bedrijf op dit moment een van de snelst groeiende spelers in de markt. Je komt terecht in een startup-achtige omgeving, waarin je mee kan bouwen aan de groei van het bedrijf. Op de werkvloer hangt een gezellige sfeer, er zijn leuke vrijdagmiddagborrels en gave bedrijfsfeesten! Heerlijk voor je werkgeluk!meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Sparkling People
Meer Medewerker Planning vacatures
Gerelateerde vacatures aan Medewerker Planning
Medewerker Klantenservice & Planning
Inspire Group - Hilversum
Bedrijfsomschrijving Inspire is gespecialiseerd in klantcontact en aanverwante officefuncties. Werken bij Inspire betekent werken aan je toekomst! Functieomschrijving Zoek jij een functie waarin je jouw communicatieve - Volledige vacature bekijken
Medewerker Klantenservice & Planning
Office Banen - Hilversum
Inspire is gespecialiseerd in klantcontact en aanverwante officefuncties. Werken bij Inspire betekent werken aan je toekomst! Functiebeschrijving Zoek jij een functie waarin je jouw communicatieve talenten kunt benutten bij - Volledige vacature bekijken
Internationaal Theater Amsterdam - Amsterdam
Jouw rol:In deze functie zorg je voor een optimale planning van de educatieve activiteiten en contextprogramma’s die de afdeling ontwikkelt. Je hebt een groot talent voor organiseren, plannen en trouble shooting. Verder - Volledige vacature bekijken
Medewerker Klantenservice & Planning
Office Banen - Hilversum
Inspire is gespecialiseerd in klantcontact en aanverwante officefuncties. Werken bij Inspire betekent werken aan je toekomst!FunctiebeschrijvingZoek jij een functie waarin je jouw communicatieve talenten kunt benutten bij - Volledige vacature bekijken