Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Klantenservice Medewerker Nh Bao Han Nguyen
Ben jij servicegericht, houd jij van Social Media en word jij enthousiast door het blij maken van mensen? Ben je op zoek naar een dynamische baan, sta je mensen graag te woord en ben je een kei in oplossingsgericht denken? Typeren anderen jou als gemotiveerd, pro-actief en sociaal? Spreek je hierbij ook nog eens vloeiend Nederlands en Engels? Lees dan snel verder!
Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Klantenservice Medewerker voor 40 uur per week in Amsterdam die van fashion houdt. Als Klantenservice Medewerker ben jij samen met jouw collega's verantwoordelijk voor een hoge kwaliteit in service verlenen aan de klant en er voor zorgen dat zij van de juiste informatie zijn voorzien. In deze afwisselende functie houd je je bezig met alle vragen die via mail, telefoon en social media binnen komen. Je krijgt bijvoorbeeld vragen van klanten over hun pakketjes, producten en eventuele klachten. Het is de bedoeling dat jij er mee aan de slag gaat om met jouw snelle en vriendelijke antwoord de verwachting van de klant kan overtreffen.
Als Klantenservice Medewerker kom je te werken in een bedrijf waar teamwork, een prettige werkomgeving en persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel staan: je hebt dus veel doorgroeimogelijkheden! Je team bestaat uit gemotiveerde collega's en een informele sfeer. Binnen de organisatie is er weinig verloop en wil men graag dat jij je binnen het bedrijf doorontwikkelt. Zo zijn er al meerdere collega's doorgegroeid naar de afdeling Logistiek of Sales. Als jij wil, dan kan het!
De opdrachtgever richt zich op het leveren van tassen, kleding, schoenen en sieraden in het luxe segment. Het gaat hier om een bedrijf met de ambitie om het klantenbestand zoveel mogelijk uit te breiden.
Taken en verantwoordelijkheden
- Monitoren en eventueel afhandelen van het orderproces
- Verwerken van servicegerelateerde orders
- Controleren en afhandelen van retour verzonden artikelen
- Ondersteuning van de ontwikkeling customer care voor het merk.
- Ondersteuning bij het verbeteren van de interne processen m.b.t. orders, verzendingen, retouren en reparaties
Skills en opleiding
- MBO denk- en werk niveau
- Minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
- Goede kennis van MS Office
- Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Affiniteit met fashion
- Sterk in communicatie
- Zelfstandig, ondernemend, servicegericht en pro-actief
- Gestructureerd, georganiseerd en administratief vaardig
- Op zeer korte termijn 40 uur per week beschikbaar
Aanbod
- Een uitdagende baan als fulltime klantenservice medewerker in Amsterdam;
- Een goed salaris tussen € 2000,- en € 2.600,-, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
- Reiskostenvergoeding;
- Personeelskorting;
- Een leuke baan bij een internationaal bedrijf binnen een gezellig en informeel team.
Ja, ik wil deze fulltime baan!
Je kan solliciteren door op de onderstaande link te klikken.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Volgen
Meer Klantenservice Medewerker vacatures