Inloggen - Registreer  

Commercieel medewerker binnendienst

IQ Select - Haarlem
Jij bent de drijvende kracht achter ons commerciële team en ondersteunt accountmanagers, de commercieel directeur en klanten met uiteenlopende taken. Van het opmaken van pakkende presentaties en het verzamelen van
- Volledige vacature bekijken

Medewerker binnendienst

Kersten Hulpmiddelen - Haarlem - 20-02-2025 Naar vacature  

38 uur per week (fulltime)

Salaris:

€ 2.643 – € 3.168

Sector:

Gezondheidszorg / Medische hulpmiddelen

Deel dit verhaal:
Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Voor onze business unit BBT, waarin we zorginstellingen ontzorgen in het onderhouden en repareren van cliënt gebonden hulpmiddelen (zoals rolstoelen, scootmobielen en aangepaste fietsen) zijn wij in verband met uitbreiding op zoek naar een nieuwe collega in de functie van medewerker binnendienst.

Wat ga je doen?

  • Ontvangen en verwerken van klantbestellingen (telefonisch, per e-mail of via een online bestelsysteem).
  • Plannen van routes voor onze monteurs & afleveraars
  • Controleren van ordergegevens, zoals productbeschikbaarheid, levertijden en prijzen.
  • Invoeren van bestellingen in het systeem en zorgen voor de juiste documentatie.
  • Klanten informeren over de status van hun bestelling, leverdata en productinformatie.
  • Het afhandelen van vragen en eventuele klachten over bestellingen of producten.
  • Contact onderhouden met leveranciers en fabrikanten voor productleveringen en voorraadbeheer.
  • Bijhouden van orderstatus en documenteren van alle relevante gegevens in het systeem.
  • Zorgen voor tijdige bestellingen bij leveranciers om de voorraad op peil te houden.
  • Factureren van geleverde producten en diensten.
  • Zorgen voor naleving van regelgeving en kwaliteitsnormen met betrekking tot medische hulpmiddelen.

Wie ben jij?

  • Cliënten, leveranciers en klanten sta je vriendelijk te woord en help je op een efficiënte manier.
  • Je hebt ervaring met het verwerken van orders, het bijhouden van gegevens en het werken met verschillende softwaretools.
  • Je bent gewend om mensen telefonisch te woord te staan en gelijktijdig de verkregen informatie te verwerken.
  • Je bent in staat om duidelijk en professioneel met klanten en leveranciers te communiceren.
  • Je werkt nauwkeurig: orders worden door jou correct en gedetailleerd verwerkt.

Waar kom je terecht?

Je komt te werken in een stabiel team! Je wordt aangestuurd door de vestigingsmanager. Verder bestaat het team uit 11 medewerkers in de operatie (monteurs, logistiek medewerkers), 2 binnendienst medewerkers, 2 adviseurs in de buitendienst.

De sfeer binnen Kersten is informeel en samen gaan we voor resultaat. Regelmatig organiseren we activiteiten buiten werk om (zoals een zomerbarbeque of een borrel). Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, van € 2.643,00 tot maximaal € 3.168,00 bruto per maand op basis van 38 uur per week.
  • 24 vakantiedagen (Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf). Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto op jaarbasis (op fulltime basis).
  • Bijdrage aan je fitnessabonnement (30% van het abonnement, na een jaar deelname 40%).
  • Bijdrage in de aanschaf van een fiets wanneer je met de fiets naar je werk komt.
meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Kersten Hulpmiddelen
Meer Medewerker binnendienst vacatures

Gerelateerde vacatures aan Medewerker binnendienst

Commercieel medewerker binnendienst

LiefhebberHR - Haarlem
Commercieel medewerker binnendienst Branche Callcenter Gewenst aantal uren 32 - 40 uur Plaats Wat bieden wij?Wil je aan de slag als commercieel medewerker binnendienst en vind je het leuk om de uitdaging aan te gaan om met
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker binnendienst

We all Share - Limmen
Wil jij werken bij het leukste financieel advieskantoor van Limmen? Gerard Tool en Mark Boetje Financieel Advies is op zoek naar een enthousiaste administratief medewerker binnendienst om ons gezellige en gedreven team te
- Volledige vacature bekijken

Commercieel medewerker binnendienst

Unique - Hoofddorp
Als commercieel medewerker binnendienst draag je bij aan het realiseren van de financiële doelstellingen en het verhogen van de klanttevredenheid. Je kerntaken bestaan uit het nauwkeurig opvolgen van offertes en het
- Volledige vacature bekijken

Commercieel medewerker binnendienst

Unique - Haarlem
Ben jij een enthousiaste professional met een focus op klanttevredenheid en een verlangen om samen met ons team te groeien? Dan zoeken wij jou! Als Medewerker Commerciële Binnendienst ben jij het centrale aanspreekpunt voor
- Volledige vacature bekijken