Administratief medewerker (Zorgdeclaratie)
Medischebanenbank.nl - Apeldoorn - 11-02-2025
Naar vacature
Overige beroepen assistenten
Branche
Stichting
Aanstelling
Niet nader bepaald
Plaatsingsdatum
23 januari 2025
Niveau
MBO
Ervaring
Ervaren
Dienstverband
Fulltime
‘Meedoen mogelijk maken’ is waar Koninklijke Visio voor staat. Met zo’n 3000 medewerkers door heel Nederland vergroten we de zelfredzaamheid van slechtziende en blinde mensen. Dat doen we met enthousiasme, zorg, expertise en deskundigheid. Kijkend naar wat wél kan. En altijd vanuit de vraag van de cliënt. Daarmee maak je als medewerker van Visio het verschil.
Vanuit onze mooie locatie in Apeldoorn -met uitzicht op de tuinen van het Loo-, werken wij voor Visio aan een duidelijk administratief proces rondom onze cliënten. "Keep It Simple" zijn de kernwoorden die daarbij horen. We werken innovatief, zijn daarbij altijd in doorontwikkeling en kijken naar hoe het wél kan. De Zorgadministratie heeft tot doel Wonen & Dagbesteding en Revalidatie & Advies te ondersteunen en zorg te dragen voor alle vragen en informatie met betrekking tot registratie van de zorg, facturatie en declaratie. Het team bestaat uit 17 medewerker waaronder 3 collega’s die zich bezighouden met de Zorgdeclaratie en -facturatie. Samen met je collega’s van de declaratieafdeling voer je de specifieke administratieve taken uit, zoals het uitvoeren van (deel)administraties, invoeren en verwerken van gegevens in diverse systemen en het controleren en bewaken van gegevens. Daarnaast houden we ons bezig met het beantwoorden van concrete vragen op het eigen functioneel gebied en het aannemen van declaratievragen die cliënten telefonisch stellen.Als je enthousiast wordt van het opsporen van fouten en signaleren van zaken die niet goed lopen dan hebben wij jou nodig. We waarderen het als je komt met adviezen om het proces te verbeteren. We dienen de organisatie dus het is fijn als je service- en klantgericht kan meedenken. We hebben een goede sfeer in ons team, dus een gezonde dosis optimisme en humor is altijd welkom. Na een inwerkperiode die vooral in Apeldoorn of Huizen is, kun je hybride werken. Voor het thuiswerken worden middelen beschikbaar gesteld om je werk goed uit te kunnen voeren.
Ben jij onze nieuwe administratief medewerker?
Dit krijg je
Een interessante, uitdagende en afwisselende functie in een plezierige werkomgeving,een enthousiast, gezellig team van gedreven collega’s die je ideeën en inbreng waarderen,
goede ondersteuning van jouw directe collega’s bij het inwerken,
een contract voor 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband,
hybride werken; zowel thuis als op kantoor (Standplaats Apeldoorn),
een prettige werkplek met laptop en telefoon om je werk goed te kunnen uitvoeren,
een arbeidsduur 32 uur in de week,
uitstekende arbeidsvoorwaarden conform CAO Gehandicaptenzorg met een bruto maandsalaris van minimaal € 2448,00 en maximaal € 3427,00 (FWG 35) o.b.v. 36 uur en afhankelijk van werkervaring,
8,33% eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld,
57 uur Balansverlof uren en 144 vakantie uren op basis van 36 uur.
meer...
Naar vacature
Meer Administratief medewerker Zorgdeclaratie vacatures