Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Medewerker binnendienst Kersten
Bedrijfsomschrijving
Jouw toekomstige werkgever is Kersten Hulpmiddelen, een specialist in het op maat assembleren, repareren, onderhouden en keuren van hulpmiddelen. Dit doen zij voor onder andere zorginstellingen, zorgkantoren en gemeenten. Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om beweging, groei en mensen. Jij zult dus ook met open armen ontvangen worden door jouw gemotiveerde collega’s!In een persoonlijk gesprek vertellen wij jou graag meer over Kersten Hulpmiddelen en deze functie.
Werktijden
In deze parttime of fulltime functie werk jij van maandag tot en met vrijdag, tussen 32 en 40 uur per week. Je werkt tijdens reguliere kantoortijden.Functieomschrijving
Bij jouw nieuwe werkgever: Kersten Hulpmiddelen in Waalwijk draait het om mensen. In deze functie kun je met jouw administratieve en communicatieve skills de wereld een stukje mooier maken. Jij gaat namelijk zorgen dat de klanten van Kersten Hulpmiddelen, mensen met een bewegingsbeperking, vriendelijk en optimaal geholpen worden. In deze rol kun je rekenen op een goed brutosalaris, reiskostenvergoeding en nog veel meer! Ben jij de kandidaat die wij zoeken en ben je benieuwd naar wat je allemaal mag verwachten in deze functie? Lees dan verder en solliciteer vandaag nog!Uitzendbureau Manpower zoekt voor Kersten Hulpmiddelen in Waalwijk een medewerker binnendienst.
In deze rol als medewerker binnendienst ga jij jouw communicatieve en administratieve vaardigheden inzetten om de klanten, adviseurs en monteurs van Kersten Hulpmiddelen te ontzorgen. Een dankbare taak, want bij Kersten Hulpmiddelen worden mensen met een bewegingsbeperking geholpen. Deze mensen zijn veelal afhankelijk van hun hulpmiddel. Met jouw hulp wordt de klant optimaal bediend.Concreet bestaan jouw werkzaamheden uit het:
- Verzorgen van de dagelijkse planning waarbij uitgegaan wordt van prioriteitstelling van serviceaanvragen en benodigde reparatieduur
- Aanpassen van de planning in verband met spoedaanvragen, tussentijdse calamiteiten en wijzigingen in personele bezetting
- Opstellen van offertes, orders en facturen en deze afstemmen met interne en externe belanghebbenden
- Zorgdragen voor correcte invoer van orders, de orderstroom actueel houden en deze correct afsluiten
- Zorgen voor een goede dossiervorming (samenstellen, controleren en archiveren) van klantdossiers
- Uitvoeren van hoogwaardige intakes om zo klantaanvragen in behandeling te nemen
Dit krijg je
Goed brutosalaris dat kan oplopen tot € 17,- per uur, afhankelijk van jouw kennis en ervaringReiskostenvergoeding volgens regeling van Kersten
Parttime of fulltime baan van 32 tot 40 uur per week
Uitzendcontract via Manpower
Ontwikkelingsmogelijkheden via Manpower Academy (meer dan 200 online trainingen)
Pensioenopbouw via Manpower (na acht gewerkte weken)
Functie-eisen
Minimaal een mbo-4 diploma of gelijkwaardig kennisniveauTen minste een jaar werkervaring in een functie waar klantcontact centraal stond, bijvoorbeeld als customer service medewerker, medewerker binnendienst, commercieel medewerker, klantenservice medewerker of vergelijkbaar
Beschikbaarheid van ten minste 32 uur per week
Kennis van en ervaring met de programma’s van Microsoft Office, zoals Word en Excel
Tot slot woon jij bij voorkeur in de (of in de buurt van) Waalwijk, Kaatsheuvel, Den Bosch, Oosterhout of Tilburg.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Kersten Hulpmiddelen