Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Coördinator Campagne Selecties
Als Coördinator Campagne Selecties houd je je bezig met de inrichting van verschillende marketing-kanalen en ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van het campagne data-selectieproces. Je maakt hierbij onderdeel uit van het Marketing Automation Operation team. Eén ding is zeker, met jouw werk lever je elke dag een bijdrage aan alle goede doelen die we steunen. Santucia Leocadia, coördinator campagne selecties: “Elke dag is anders! De ene dag ben je bezig met een procesbeschrijving, de andere dag duik je diep de data in om ‘t een en ander uit te zoeken. Ondertussen behoud je het overzicht, organiseer en coördineer je de taken die horen bij leuke en grote campagnes, zoals de PostcodeKanjer.” Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor het inrichten en technisch specificeren van de selecties voor de marketing-kanalen E-mail, Direct Mail en Telemarketing. Hierna kan je verder ontwikkelen op cross channel selecties en marketing automation programma’s. Je geeft advies aan de marketingafdelingen over selectie mogelijkheden. Dit doe je in samenwerking met andere coördinatoren en/of campagne ontwikkelaars. Je houdt je bezig met de optimalisatie van selectie(processen). Je bent samen met de teamleden verantwoordelijk voor het naleven van de wet- en regelgeving rondom het benaderen van deelnemers en potentiële deelnemers. Je draait mee in een operationeel team dat de agile werkmethode toepast. Hier herken je jezelf in: Je hebt ervaring met procesmatig werken in een operationeel team. Je hebt oog voor detail en vindt het leuk om vraagstukken uit te pluizen en tot een passende oplossing te komen. Je hebt ervaring met marketing-platforms zoals bijvoorbeeld Selligent, Adobe Campaign of Salesforce. Je hebt affiniteit met SQL, Jira en Confluence. Je bent stressbestendig, flexibel en servicegericht, goed in plannen, organiseren en het behalen van deadlines. Je werkt graag samen met collega's aan een gemeenschappelijk doel. Over jouw toekomstige werkgever: De Postcode Lottery Group is een internationale marketing-gedreven organisatie zonder winstoogmerk: we organiseren loterijen om geld in te zamelen voor een rechtvaardigere, groenere en gezondere wereld. Ons concept zorgt voor een win-win situatie: deelnemers van de Loterijen winnen geweldige prijzen én goede doelen ontvangen geld. Onze deelnemers hebben zo sinds 1989 al meer dan € 12,6 miljard opgehaald voor honderden goede doelen. Met meer dan 1.500 collega’s in Nederland, Zweden, Groot-Brittannië, Duitsland en Noorwegen draag je dus elke dag weer bij aan een betere wereld! Jouw toekomstige afdeling: De afdeling Group Tech is de ruggengraat van de Postcode Loterij en de VriendenLoterij. Als je hier werkt ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor alle IT. Je zorgt dat alle speelrondes vlekkeloos verlopen, ontwikkelt en beheert de IT-systemen die hiervoor nodig zijn en regelt de digitale werkplekken van ruim 600 collega’s. Je werkt met alle afdelingen van de Loterijen én met externe partijen. Je bent voortdurend in contact met collega’s van de Postcode Loterijen in het buitenland om samen de beste IT-oplossingen te realiseren. Bij Group Tech werken ruim 60 gepassioneerde professionals, onderverdeeld in vijf domeinen: Architectuur & Analyse, Core Gateway, Selecties, Proces- & Servicemanagement en End User Computing, en een Servicedesk. Je werkt samen in multidisciplinaire teams en bent altijd op zoek naar innovatieve mogelijkheden en nieuwe technieken om onze IT beter, sneller en efficiënter te maken. Hier word je blij van: Een salaris tussen de € 3.800,- en € 4.750,-, een variabele eindejaarsbonus, een uitstekende pensioenregeling en 28 vakantiedagen per jaar op basis van 40 uur en flexibele werktijden. We vinden het belangrijk dat je je blijft ontwikkelen, professioneel en persoonlijk, dus het volgen van opleidingen en cursussen juichen we toe. Er zijn talloze mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie. Daarnaast biedt onze Lottery Academy een uitgebreid aanbod aan trainingen. Je gaat werken in ons duurzame pand, op loopafstand van station Amsterdam Zuid; daarom krijg je een NS Business Card waarmee je gratis reist met trein, bus, tram en metro. Door heel Nederland en ook buiten werktijd! We vieren graag onze successen. Denk aan drukbezochte maandborrels en feesten met collega’s en onze goede doelen partners. Bewegen én ontspannen is goed voor je. Er zijn gratis bootcamp-, pilates- en kickbokslessen en er traint een groep collega’s voor hardloopevenementen. Ook kun je gratis naar ruim 150 musea en krijg je korting bij bijvoorbeeld theaters en bioscopen. Je krijgt 100% betaald tijdens je geboorte- en ouderschapsverlof. We betrekken je graag bij het werk van onze goede doelen partners, onder andere door projectbezoeken en lezingen in ons Auditorium. Daarnaast mag je, eventueel samen met collega's, onder werktijd drie dagen vrijwilligerswerk doen.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van VriendenLoterij