Inloggen - Registreer  

Manager Vastgoed en Facility Management

Leger des Heils - Den Haag
Wat ga je doen? Je geeft leiding aan de Teamleider Servicepunt, Projectmedewerkers en Coördinator Technische Dienst. Je stimuleert en coacht het team en zorgt dat zij hun werk goed kunnen doen.Als Manager Vastgoed &
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Manager Vastgoed, Bouw & Facilitair

ANWB 832899 - via Magnet.me - Leiden - 18-02-2025 Naar vacature  

Full-time / part-time
Full-time
Functie
Management
Salaris
€ 4.170
€ 6.438
per maand
Soort opleiding
HBO of WO
Taalvereiste
Nederlands
(
Vloeiend
)
Je carrière begint op Magnet.me
Maak een profiel aan en ontvang
slimme aanbevelingen
op basis van je gelikete vacatures.
Profiel aanmaken

Manager Vastgoed, Bouw & Facilitair

Als Manager Vastgoed, Bouw & Facilitair ben je verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van onze vastgoedportefeuille en facilitaire diensten. Je zorgt voor een efficiënte en kostenbewuste bedrijfsvoering, waarbij klanttevredenheid en duurzaamheid centraal staan.

Jouw rol

  • Jij bent verantwoordelijk voor alle huurcontracten, onderhoudscontracten en mantelovereenkomsten binnen ANWB Retail.
  • Je bent commercieel ingesteld en resultaatgericht; je voert projecten binnen budget uit en zoekt altijd naar de beste prijs/kwaliteitverhouding met de juiste leveranciers en partners.
  • Je onderhoudt contacten met makelaars, verhuurders, beleggers, collega-retailers, storingsdiensten en aannemers.
  • Je geeft advies en doet aanbevelingen over (potentiële) locaties, contractonderhoud en vorming.
  • Jij stuurt het Team Bouw Vastgoed & Facilitair en formule aan.
  • Je stelt het meerjaren onderhoudsplan op en onderhoudt dit.
  • Je beheert projecten voor zowel nieuwe als bestaande winkels.
  • Jij bent verantwoordelijk voor verbouw, onderhoud en storingen, inclusief het inrichten van een digitale meld- en afhandelingsomgeving voor onderhoud en storingen.
  • Je stuurt het commercieel assetmanagement van het winkelportfolio aan, inclusief het sluiten van huurovereenkomsten tegen marktconforme prijzen en voorwaarden.
  • Je beheert de inkoop van energie, afvalbeheer en schoonmaak.

Ons aanbod

  • Bruto maandsalaris tussen € 4.170,- en € 6.438,- (o.b.v. 38 uur)
  • Prima pensioenregeling
  • Korting op verschillende ANWB-producten en -diensten
  • Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden bij onze ANWB Academie
  • Social impact day: 1 dag per jaar betaald verlof voor vrijwilligersactiviteiten
  • Laptop van de ANWB voor het thuiswerken
  • Thuiswerkvergoeding van € 2,35 per dag
  • Woon-werkverkeer vergoeding: 0,21 cent per km voor fietsen/lopen, 100% vergoeding ov 2e klas en 0,15 cent per km voor de auto (met een maximum van 40 km enkele reis)

Ons team

Binnen de afdeling Vastgoed, Bouw en Facilitair werken we met zes collega’s, waaronder 2 spaceplanners, een visual merchandiser, medewerker formule en de coördinator Vastgoed, Bouw en Facilitair. Je rapporteert aan Directeur Customer Operations. In dit team delen we graag kennis en leren we veel van elkaar. We hechten waarde aan duidelijke afspraken en spreken elkaar aan op het nakomen ervan. Ieder pakt eigenaarschap binnen zijn of haar rol en je mag hier dingen uitproberen, ook als dat betekent dat je soms fouten maakt. Door mee te denken over kansen, blijven we samengroeien en verbeteren.

Ontmoet je collega's

“Dat iedereen met een glimlach de winkel uitgaat, dat is mijn doel”

Randy

, Verkoopmedewerker bij de ANWB winkel
“De juiste mensen op de juiste plek, daar ga ik voor”

Kim

, Supervisor ANWB-winkel Uden
“Als retailbedrijf hebben we een gigantische verantwoordelijkheid”

Kobe

, Duurzaamheid manager bij ANWB retail

Als achtergrond neem jij mee

  • Je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Ervaring met projectmanagement en budgetbeheer
  • Uitstekende organisatorische en leidinggevende capaciteiten
  • Ervaring met het aansturen van projecten en teams
  • Affiniteit met duurzaamheid en innovatie
  • Je beschikt over een uitgebreid netwerk in de bouwwereld

Hebben we een match?

Je durft op mensen af te stappen en ze te vertellen wat ze nodig hebben voor hun vakantie.
Je leert het liefst elke dag iets bij. Je vult jouw koffer graag met nieuwe kennis!
Je werkt graag samen met collega’s die net zo reislustig zijn als jij.
Je bent dol op vakantie én op het realiseren van de beste verkoop.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van ANWB 832899
Meer Manager Vastgoed Bouw & Facilitair vacatures

Gerelateerde vacatures aan Manager Vastgoed, Bouw & Facilitair

Projectmanager Huisvesting & Techniek

Galjema - Den Haag
Wat ga je doen? In je functie Projectmanager Huisvesting en Techniek ben je zowel actief in het het bedenken van strategische huisvestingsplannen als het opstellen van meerjaren onderhoudsplannen. Jouw expertise wordt breed
- Volledige vacature bekijken

Facilitair Manager

Spie - Den Haag
Waarom SPIE? Goede arbeidsvoorwaarden Veel vrijheid & verantwoordelijkheid Ruimte voor ontwikkeling Facilitair Manager Vooronze Publiek-Private Samenwerking (PPS) is SPIE Building Solutions voor hetMinisterie van Financiën
- Volledige vacature bekijken

Technisch Vastgoedbeheerder

WerkTalent - Rijswijk
Bedrijfsomschrijving Je komt te werken in een facilitair bedrijf met jaren ervaring in de vastgoed. Je werkt samen met je team van 14 collega's. Met elkaar draag je zorg voor het vastgoed beheer van diverse soorten
- Volledige vacature bekijken

Technisch Vastgoedbeheerder

WerkTalent - Rijswijk
Bedrijfsomschrijving Je komt te werken in een facilitair bedrijf met jaren ervaring in de vastgoed. Je werkt samen met je team van 14 collega's. Met elkaar draag je zorg voor het vastgoed beheer van diverse soorten
- Volledige vacature bekijken