Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Stagiar Museumnacht
Stage Marketing en Communicatie Museumnacht Doel van de Museumnacht is cultuur op een laagdrempelige manier te laten zien in al haar veelzijdigheid. De Museumnacht is een participatief evenement waar een overwegend jong publiek (voornamelijk 18 tm 35 jaar) verschillende culturele activiteiten bijwoont en vooral ook zelf dingen doet en maakt. De Museumnacht laat zien wat Enschede te bieden heeft op het gebied van kunst en cultuur. Functie-inhoud
- Je zet een Museumnacht denktank op en organiseert elke maand een meedenkbijeenkomst waarbij beslissingen worden genomen over programmering en communicatie.
- Je ondersteunt in de ontwikkeling en uitwerking van verschillende marketing/communicatiemiddelen en -momenten.
- Je bedenkt en ontwikkelt content voor sociale media en de website. - Je bedenkt doelgroepgerichte campagnes en acties. - Je zorgt ervoor dat het programma zo goed en aantrekkelijk mogelijk bij verschillende doelgroepen
Functie-eisen We zoeken iemand die enthousiast raakt van een dynamische, culturele omgeving, snel leert en denkt in oplossingen. Durf jij verantwoordelijkheden te nemen, ben je communicatief vaardig, hands-on en werk je graag samen met collega’s? Dan maken we heel graag kennis met jou! Ook voor een combinatie van meewerken en een opdracht is ruimte. Verder ben je:
- Sociaal - Niet bang om de handen uit de mouwen te steken - Taalvaardig en proactief - Een creatieve (mee)denker - Flexibel - Een zelfstandige werker en teamplayer - Student Creative Business / marketing / communicatie / content creatie - Fan van cultuur, films, theater, culturele festivals en/of muziek
- We zoeken iemand die eerder dan september kan beginnen met de stage. Het liefst starten in juli. - 36 uren stage waarvan je op vrijdag 4 uur bezig bent met je strategisch advies / schoolopdracht. - De Museumnacht vindt plaats op 8 november 2025. Piek qua werkdruk ligt in oktober, november.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Concordia