Inloggen - Registreer  

Projectadministrateur

Mjo - Moerdijk - 15-02-2025 Naar vacature  

  • Projectadministrateur
Ben jij een aanpakker met brede interesse? Zou je je talenten het liefst projectmatig inzetten en betrokken willen zijn bij alle facetten van optimaliseren van onze projecten en projectresultaten? Pak je je verantwoordelijkheden en zet je kennis om in daden? Dan ben je bij M.J. Oomen helemaal op je plek.

Solliciteer direct
Moerdijk
32 - 40
MBO , HBO

De Functie

Als Projectadministrateur ben je een echte expert op financieel/administratief gebied en het financiële geweten van onze projectteams. Je bent verantwoordelijk voor de inrichting, uitvoering, controle en bewaking van de projectadministratie van meerdere aangenomen projecten. In dat kader zorg je voor het tijdig, correct en compleet vertalen van project gerelateerde informatiestromen naar onze systemen, stuur je facturen aan onze klanten en zorg je voor de facturatiebonnen richting onze leveranciers, onderaannemers en partners. Je hebt een scherp oog voor zaken die voor verbetering in aanmerking komen. Ook actuele en potentiële problemen en risico’s signaleer je en los je binnen je invloedssfeer vlot en goed op.

Wij zoeken

Wij zoeken een proactieve collega die denkt in oplossingen, de verantwoording pakt, zich eigenaar voelt van de toegewezen (kern-)taken en verantwoordelijkheden en plannen omzet in daden. Een communicatief vaardige collega die verbinding maakt met alle betrokkenen binnen en buiten M.J. Oomen, daarbij altijd respectvol en onderbouwd blijft en betrokkenen effectief weet te beïnvloeden.

Verder denk en werk je graag mee om samen aantoonbaar de beste prestatie te leveren aan de klant. Dit houdt in dat je openstaat voor het leren van en met elkaar en dat je continu op zoek bent naar verbeterkansen om slimmer en innovatiever met elkaar samen te werken.

Verder beschik je over :

  • Een afgeronde MBO of HBO in de richting van bedrijfseconomie/-administratie;
  • Minimaal 3 jaar ervaring op de projectadministratie, bij voorkeur in de infrasector en een sterk cijfermatig inzicht;
  • Een oplossings- en klantgerichte instelling en een proactieve houding. Daarnaast ben je nauwkeurig, flexibel, communicatief sterk en betrouwbaar;
  • Ruime ervaring met Microsoft Excel;
  • Een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal.

Wat wij je te bieden hebben

Een afwisselende baan met veel ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden binnen een jonge, dynamische en groeiende organisatie. Daarnaast:
  • een fulltime dienstverband met een marktconform salaris;
  • interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen en 5 roostervrije dagen per jaar;
  • per jaar hebben wij 2 bedrijfsfeesten en 1 tot 2 leuke afdelingsactiviteiten;
  • een gedreven en ervaren team van collega’s om mee samen te werken, waar professionaliteit en gezelligheid samengaan;
  • een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamische organisatie.

Ons bedrijf

M.J. Oomen is gespecialiseerd in rioolinspecties, rioolrenovaties, rioolbeheer en weginspecties. We staan bekend om onze innovatieve en duurzame werkwijze, waarbij we altijd meedenken met onze opdrachtgever. Met onze klantgerichte aanpak leveren wij een goede service en hoge kwaliteit. Als moderne onderneming, geworteld in de hedendaagse samenleving, maken we het verschil door onze passie waarbij je in een plezierige en informatieve omgeving komt te werken. M.J. Oomen is onderdeel van De Jong Zuurmond groep.

Klaar voor een mooie loopbaan?

Solliciteer dan nu door je CV en motivatiebrief te sturen naar 
werkenbij@mjoomen.nl
.
Heb je vragen over de functie, dan kun je contact opnemen met Harry van den Broek, Business Controller 06-50225771.
Solliciteer direct

M.J. Oomen

Distriboulevard 13, 4761 RZ Zevenbergen
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Mjo