Inloggen - Registreer  

Technisch Helpdesk Medewerker

AXS Techniek - Capelle aan den IJssel
wat ga je doen?Dit ga je doen binnen deze functie:Verantwoordelijk voor het registreren, administreren en beheren van inkomende problemen en vragen van klanten.Als Technisch Helpdesk Medewerker ben je o.a. bezig met het
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Helpdesk Project Support Mar

Eucon - Rotterdam - 17-03-2022 Naar vacature  

Vacancy Helpdesk / Project Support
If you are looking for a challenging position in application and project support, then look no further! Eucon, Irelands leading short sea, tri-modal and feeder service operator has a vacancy for helpdesk/project support at our Rotterdam location in the Waalhaven area. As the helpdesk support you will be the first port of call for internal / external users to review and troubleshoot user issues where you provide daily follow up and feedback. You are also responsible for keeping the application in ship-shape through daily housekeeping / maintenance. You will also have a key role in user acceptance testing and there will be opportunities to partake in projects to innovate and enhance our existing IT solutions to improve efficiency, service and flow of information. Daily Tasks

  • Answering helpdesk queries in a timely and professional manner
  • Monitor, troubleshoot, diagnose and resolve issues over the various platforms (ERP, web portal, mobile app)
  • Escalate issues to second line support / 3rd party suppliers and follow-up with users on resolution of issues after (internal / external) escalation
  • Housekeeping of various system tables, reports and perform daily check and controls
  • Maintain documentation on application configuration, functionality and troubleshooting
  • Carry out acceptance testing in different environments over the various platforms
  • Assist on various application and EDI projects
  • Suggest improvements on functionality, procedures and processes Competencies
  • A relevant education (MBO or higher) or relevant experience
  • A basic understanding and appreciation for information technology and security within systems and user devices
  • Ability to think logically and work accurately, have a good memory on how the application works (full training will be given) and a have meticulous attention to detail
  • A healthy degree of patience combined with excellent listening and questioning skills and the ability to interact confidently with users to establish problems
  • Be decisive, flexible and eager to learn
  • Ability to work as part of a team but also be self-driven with an awareness of prioritization of tasks
  • Strong command of both English and Dutch language.
  • Competent MS Office skills (Excel, Word, Outlook)
  • Transport or Shipping background is advantageous but not essential (full training will be given) Join our Team We are offering you a fulltime position in a dynamic working environment with excellent primary and secondary conditions. If you are interested, please send your letter of motivation and CV to attention of Melissa Clinton (mclinton@eucon.nl)
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Eucon

Gerelateerde vacatures aan Helpdesk Project Support Mar

Skilled Support Engineer Softwarebedrijf Tot

CareerValue B.V. - Rotterdam
De Functie: Als Skilled Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het telefonisch aannemen, registreren en afhandelen van 1e, 2e, 3e-lijns incidenten. Het is hierbij belangrijk dat je zelf de klantvraag goed analyseert,
- Volledige vacature bekijken

IT Support Engineer/ Werkplekbeheerder binnen de zorg

CareerValue B.V. - Rotterdam
De Functie: Als IT Support Engineer/ Werkplekbeheerder neem je de verantwoordelijkheid op je om eerstelijns en tweedelijns technische ondersteuning te bieden aan de medewerkers, en tevens het beheer van de IT-infrastructuur
- Volledige vacature bekijken

IT Support Engineer automatisering en robotica

CareerValue B.V. - Rotterdam
De Functie: Als IT Support Engineer ben je het eerste aanspreekpunt voor zowel interne als externe klanten en binnen deze organisatie combineren ze technische expertise met uitstekende service. Je speelt een cruciale rol in
- Volledige vacature bekijken

Skilled Support Engineer Softwareclub Tot 4K

CareerValue B.V. - Rotterdam
De Functie: In deze rol ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van zowel 1e, 2e als 3e lijns incidenten, waarbij je technische vraagstukken en problemen van klanten oplost. Je werkt nauw samen met het ontwikkelingsteam
- Volledige vacature bekijken