Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Personal Assistant

Kenonz.nl - Renkum - 12-03-2025 Naar vacature  

Solliciteer nu online
Solliciteer met whatsapp
Favoriete vacatures
Ondersteun het bestuurssecretariaat van Gemeente Renkum als Personal Assistant en organiseer ceremoniële en bestuurlijke evenementen!
Dit ga je doen
Vanwege ziektevervanging zoekt Gemeente Renkum een proactieve en gestructureerde Personal Assistant. Je ondersteunt het bestuurssecretariaat met diverse organisatorische en administratieve taken. Je bent betrokken bij de werving van de nieuwe kinderburgemeester, het organiseren van het afscheid van de huidige burgemeester en de komst van de nieuwe burgemeester. Ook assisteer je bij kabinetszaken zoals 4/5 mei-activiteiten en de lintjesuitreiking.

Wat ga je doen?

  • Coördineren en organiseren van bestuurlijke en ceremoniële evenementen.
  • Ondersteunen bij de werving en selectie van de kinderburgemeester.
  • Voorbereiden en organiseren van gemeentelijke bijeenkomsten.
  • Agendabeheer en administratieve ondersteuning van het bestuurssecretariaat.
  • Afstemmen met interne en externe stakeholders binnen een politiek-bestuurlijke omgeving.
Adventure awaits! Wij zijn Kenonz!
00:34 minuten
Video afspelen
Dit ben jij
  • Minimaal een erkend, afgerond HBO-diploma.
  • Minimaal 1 jaar werkervaring als Personal Assistant binnen een bestuurssecretariaat.
  • Minimaal 5 jaar ervaring als Personal Assistant binnen een bestuurssecretariaat (max. 10 punten).
  • Ervaring binnen een gemeentelijke overheid (max. 5 punten).
  • Organisatievermogen: prioriteiten stellen, plannen en bijsturen waar nodig.
  • Politiek-bestuurlijke sensitiviteit: inzicht in bestuurlijke verhoudingen en processen.
  • Stressbestendigheid: effectief presteren onder tijdsdruk en in onzekere situaties.
"Kenonz is een flexibele werkgever."
Kasper Hendriksen, Adviseur Bedrijfsvoering
Video afspelen
Dit krijg je van ons

Jij gaat ervoor, elke werkdag weer. Voor je plezier én voor de volgende arbeidsvoorwaarden:
  • 5 weken vakantie!
  • Telefoon en laptop
  • Eindejaarsuitkering
  • Reiskostenvergoeding
Bekijk alle voordelen
Zo werkt solliciteren
01

Sollicitatie via de website of via whatsapp

Zie je een vacature waar je enthousiast van wordt? Dan kun je bij ons via de website of Whatsapp solliciteren.
02

Telefonische kennismaking

Nadat wij jouw sollicitatie hebben ontvangen nemen we telefonisch contact met je op voor een korte kennismaking. Waar word jij enthousiast van en hoe kunnen wij je helpen bij het vinden van een nieuwe uitdaging?

03

KENMIJ- app spelen

Vervolgens nodigen we je uit om onze eigen KENMIJ app te spelen. Na het spelen creëert de app een persoonlijkheidsprofiel op basis van hoe jij de vragen vanuit de app hebt beantwoord. Het profiel geeft jou mooie inzichten die later besproken kunnen worden tijdens een persoonlijke kennismaking op kantoor.

04

Gesprek met talentspecialist op de vestiging

We nodigen je bij ons uit op kantoor voor een persoonlijke kennismaking.
05

Arbeidsvoorwaardelijk voorstel ontvangen en tekenen

Na een succesvol gesprek sturen we je een arbeidsvoorwaardelijk voorstel toe. Deze bespreken we vervolgens telefonisch en wanneer beide partijen enthousiast zijn tekenen wij het contract fysiek op onze vestiging.

06

Beginnen

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Op naar nieuwe avonturen met Kenonz!
Werken binnen het vakgebied Bedrijfsvoering
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Kenonz.nl
Meer Personal Assistant vacatures