Commercieel administratief medewerker
Unique - Arnhem
In deze rol begin je met administratieve taken zoals het verwerken van orders en bestellingen. Je geeft klanten professioneel advies en ondersteunt de verkoop binnendienst waar nodig. Geleidelijk aan zul je meer commerciële - Volledige vacature bekijken
NBD Biblion Commercieel Administratief Medewerker
Commercieel Administratief Medewerker
voor32 tot 36 uur per week
| Vacature voor een Betaalde functie, Fulltime, Parttime | Sluitingsdatum:
geen
NBD Biblion, de meest gebruikte bibliotheeksoftware in Nederland voor scholen – en daar kun jij aan meewerken! Als Commercieel Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor de onboarding van nieuwe klanten en zorg je er voordat alle gebruikers Aura Software kunnen gebruiken. Hebben zij vragen? Die beantwoord jij snel en accuraat. Moet er een instelling worden aangepast? Jij draaitje hand niet om voor eenvoudige configuraties. Met jouw enthousiaste en professionele inzet draag je rechtstreeks je steentje bij aan het vergroten van leesplezier en leesbevordering in Nederland. Help jij ons mee vooruitgang te boeken?Wat doet Aura?
Aura maakt toegankelijke software voor scholen voor het beheer en de uitleen van verschillende media, zodat het makkelijk te gebruiken is voor scholieren en docenten. Aura is onderdeel van NBD Biblion, een stichting die de doelgroepen de middelen levert om hun doelen te behalen op het gebied van leesbevordering, leesplezier en een leven vol ontwikkeling. Als customersupportmedewerker speel jij hierin een faciliterende en centrale rol. Wij hebben groeiambities en zoeken iemand die met ons mee wil en kan groeien.NBD Biblion is voor ons team in Ede op zoek naar een
Commercieel Administratief Medewerker
32 tot 36 uur per weekJe dag begint…
…met het openklappen van je laptop. Vandaag heb je een thuiswerkdag. Na een korte maar leuke weekstart met je collega’s ga je aan de slag. Je vist alle helpdeskvragen die zijn binnengekomen uit de mailbox. Omdat jij het systeem van binnen en van buiten kent, begrijp jij als geen ander wat de technische mogelijkheden zijn. Hierdoor kun jij alle vragen over het systeem altijd snel en professioneel beantwoorden. Je besteedt zo’n 70% van je tijd aan het beantwoorden van klantvragen.Vandaag liggen er makkelijke vragen zoals die van Joop, een leesconsulent uit Utrecht, die zijn wachtwoord is vergeten. Of die van Kim, een nieuwe klant van een middelbare school in Leeuwarden. Ze heeft zelf geprobeerd de boekencollectie in de catalogus te zetten maar ze komt er toch niet helemaal uit. Je handelt alle vragen stuk voor stuk af met een e-mail of telefoontje.
Er zijn ook ingewikkelder zaken. Zo vraagt Helma, een mediathecaris in Gouda, of je een nieuwe aanwinstenlijst voor haar kunt bouwen waarmee ze haar aanwinsten met aanklikbare website-links kan tonen. Je besluit Helma te bellen om ervoor te zorgen dat je de rapportage precies zo ontwerpt zoals zij hem wil hebben. Tijdens jullie gesprek blijkt dat zo geregeld. Tevreden ronden jullie het gesprek af. Een blije klant, dat is waar je het voor doet! De vraag om deze specifieke rapportage heb je vaker gekregen. Je haakt daarom meteen aan met je collega’s Ger en Christian om te zien of we die rapportage voortaan standaard kunnen opnemen. Het kan! Je past daarom de helptekst van Aura Online aan, zodat anderen dit rapport-ontwerp voortaan ook kunnen gebruiken. Zo houd je Aura Software samen met je klanten altijd up-to-date.
Je bereidt je voor…
…op de training van morgen. Dit keer geef je inhoudelijke ondersteuning aan Coby, de externe trainer. Zij verzorgt eens per maand een sessie voor nieuwe en bestaande klanten. Deze trainingen vinden plaats op het Aura-kantoor in Ede, of elders in het land – bijvoorbeeld bij de klant zelf. Vanwege de groei van Aura zijn er steeds meer trainingssessies nodig, en die pak jij op. Dit geeft je energie! Je was altijd al goed in het geven van presentaties dus je weet hoe je verschillende mensen moet aanspreken zodat iedereen je begrijpt. Je bekijkt je deelnemerslijst en je checkt je aantekeningen in ons eigen klantinformatiesysteem over de onboarding die met deze mensen zijn doorgelopen. Hierdoor krijg je een goed idee van de vragen die waarschijnlijk gesteld gaan worden, en kun je je goed inleven. Je hebt er zin in!Vind jij het belangrijk dat informatie altijd snel en duidelijk beschikbaar is voor je klanten? En kunnen zij altijd bij jou terecht voor vakkundige ondersteuning? Lees dan vooral verder…
Wat breng je mee?
Jij bent een Aura-ambassadeur in hart en nieren! Je hebt werkervaring met ons systeem en je wordt blij als je mensen op weg kunt helpen zodat zij hun ervaringen daarna zelf kunnen toepassen. Je gelooft in Aura Software en de Aura app, dat dit dé oplossing is voor eenvoudig beheer van je schoolbibliotheek, gepersonaliseerd leesadvies en leesmotivatie. Je deelt dit gevoel met je klanten – hoe eenvoudig sommige vragen ook zijn.Daarnaast ben je resultaatgericht: iedereen krijgt dezelfde dag nog een antwoord en als het even kan zelfs in hetzelfde dagdeel. Je hebt een natuurlijke aanleg voor heldere en bondige communicatie en je neemt klanten makkelijk mee in je uitleg. Omdat iedereen je goed kan volgen ben je uitstekend in staat trainingen te verzorgen.
Je bent vertrouwd met de technische helpdeskwerkzaamheden en een dag achter de computer werken schrikt je niet af. Je pakt makkelijk de telefoon en je stelt je werk niet uit. Je bent gestructureerd, je denkt in oplossingen en executiekracht beschrijft jou ten voeten uit. Je hebt minimaal 3 jaar recente werkervaring op mbo-niveau als helpdeskmedewerker of mediathecaris. Nieuwe (digitale) technologieën maak jij je snel eigen.
Je hebt een brede interesse in boeken en films. Je kunt je helemaal vinden in ons motto ‘iedereen komt verder met toegang tot informatie en inspiratie’.
Wat bieden wij jou?
NBD Biblion heeft een open en moderne werkomgeving met bevlogen, vakkundige collega’s. Onze cultuur is laagdrempelig met aandacht voor jou en jouw persoonlijke ontwikkeling. Naast een marktconform salaris (tussen de € 2.410 – € 3.239 bruto per maand op basis van 36 uur) bieden wij een ruime selectie aan secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering, een jaarlijks persoonlijk ontwikkelbudget, sportactiviteiten in onze eigen sportzaal, de mogelijkheid om extra verlofdagen te kopen en uiteraard een bibliotheekabonnement. Directe samenwerking en aanwezigheid op kantoor zijn erg belangrijk voor deze rol, maar natuurlijk kun je deels ook vanuit huis werken. Ons hypermoderne kantoor in Zoetermeer is goed te bereiken met openbaar vervoer. Dit geldt ook voor het kantoor in Amsterdam met een unieke ligging aan de Keizersgracht.meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Nbdbiblion
Meer NBD Biblion Commercieel Administratief Medewerker vacatures
Gerelateerde vacatures aan NBD Biblion Commercieel Administratief Medewerker
Commercieel administratief medewerker
Unique - Arnhem
Je functie als Commercieel Administratief Medewerker omvat een breed scala aan taken binnen het bedrijf in de ventilatietechniek. Je begint met administratieve taken en groeit geleidelijk naar een commerciële - Volledige vacature bekijken
WerkTalent - Arnhem
Ben jij georganiseerd, klantgericht en een echte multitasker? Wil jij je administratieve vaardigheden inzetten binnen een commercieel bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Dit ga je doen Als administratief medewerker in - Volledige vacature bekijken
WerkTalent - Arnhem
Bedrijfsomschrijving Het team bestaat uit gemotiveerde medewerkers die samen met jou verantwoordelijkheid zijn voor de administratieve taken binnen het bedrijf. Tijdens een kennismakingsgesprek vertel ik je graag meer over - Volledige vacature bekijken
WerkTalent - Arnhem
Bedrijfsomschrijving Het team bestaat uit gemotiveerde medewerkers die samen met jou verantwoordelijkheid zijn voor de administratieve taken binnen het bedrijf. Tijdens een kennismakingsgesprek vertel ik je graag meer over - Volledige vacature bekijken