Inloggen - Registreer  

Ervaren Financieel Medewerker

BGH Accountants & Adviseurs B.V. - Nijmegen
Vind jij het leuk om te werken met cijfers en ben jij een analytisch sterke financiële professional? Werk je graag in een hecht team en ben je op zoek naar een werkgever die je vrijheid en verantwoordelijkheid geeft? Dan is
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Financieel Administrateur

Breman - Hemmen - 27-02-2025 Naar vacature  

"De Hemmen, 28a, 9206 AG, Drachten"
Woningbeheer
24-40 uur
Alle technische kantoorfuncties
Vacature fulltime

Ben jij een administratieve alleskunner met een passie voor cijfers en procesoptimalisatie?

Dan is deze functie iets voor jou! Wij zoeken een enthousiaste en nauwkeurige medewerker die de verantwoordelijkheid neemt voor het beheren van de projectadministratie en het ondersteunen van de financiële processen binnen ons team van 4 collega’s. Als jij gedreven bent om cijfers om te zetten in heldere overzichten, en ervaring hebt met zowel administratieve als financiële werkzaamheden, dan kun jij het verschil maken in onze organisatie. Je werkt nauw samen met het Hoofd Administratie en speelt een sleutelrol in de periodieke afsluitingen, audits en het beheren van financiële data. Ben jij klaar voor de uitdaging? Solliciteer dan nu!

Welke energie krijg je van ons?

Bij Breman heb je het goed voor elkaar. We zorgen ervoor dat je niets tekortkomt, zowel qua materialen en middelen als op het gebied van ontwikkelingsmogelijkheden en werksfeer. Dit zie je terug in:

  • Veel verantwoordelijkheid en vrijheid in je functie
  • Een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkeling + een winstregeling
  • Een persoonlijk budget voor gezondheid en vitaliteit
  • Aantrekkelijke regelingen voor verduurzaming aan je woning
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen per jaar (o.b.v. fulltime)
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling
  • Opleidingsmogelijkheden via de Breman Academy en ons E-learning platform
  • Informele werksfeer met gezellige bedrijfsuitjes en het jaarlijkse Breman-feest!

Iedereen energiepositief

Wij zijn Breman, een familiebedrijf van ruim 1600 installatie-experts die vanuit 26 vestigingen bouwen aan een toekomst vol duurzame technische installaties. Daarmee zijn we een van de grootste installatiebedrijven van Nederland. Iedereen energiepositief in 2025, dat is waar we voor gaan. Dat jaar bestaan we 100 jaar en ons doel is dan om meer energie terug te geven dan het kost aan collega’s, klanten en de aarde. Om dat te realiseren, moeten we vandaag al het verschil maken voor morgen. Dat doen we onder andere met onze eigen Breman Academy, waar we verder werken aan jouw opleiding en (door)groeimogelijkheden, want jij staat voorop bij Breman. Samen leren we, maken we fouten en helpen we elkaar vooruit. Als een (h)echte familie.

Zo werk jij energiepositief

  • Beheren van de projectadministratie, inclusief facturatie en termijnbewaking;
  • Uitvoeren van werkzaamheden voor de periode- en jaarafsluitingen;
  • Voorbereiden van financiële overzichten en balansen;
  • Maken van kosten- en batenanalyses;
  • Uitvoeren van werkzaamheden voor interne en externe audits;
  • Rapporteren aan en samenwerken met het Hoofd Administratie;
  • Vervangen tijdens vakanties voor facturatie, service en onderhoud, en verwerken van inkoopfacturen.

Breman Woningbeheer Noord

Breman Woningbeheer Noord verzorgt vanuit de afdeling Service en Onderhoud het onderhoud van cv installaties, warmtepompen, mechanische ventilatie- en WTW units en lost voorkomende storingen op. Vanuit de installatieafdeling vervangen we verouderde en kapotte cv ketels en lossen we storingen aan installaties in huis op. Daarnaast werken en denken wij mee met de klant over de beste keuzes als het gaat om woningverbetering en duurzame oplossingen. Dit alles doen wij samen met zo’n 90 collega’s.

Welke energie lever jij terug?

  • Minimaal een Hbo-diploma in Bedrijfseconomie (BE), Bedrijfskunde (BA), Accountancy (AC) of SPD of een vergelijkbare richting.
  • Ervaring met ERP-software en MS Office (Excel); ervaring met 4PS is een pré.
  • Ervaring met projectadministratie.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare financiële functie.

Ben je enthousiast geworden? Kom in actie!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Breman

Gerelateerde vacatures aan Financieel Administrateur

Ervaren Financieel Medewerker

BGH Accountants & Adviseurs B.V. - Nijmegen
Vind jij het leuk om te werken met cijfers en ben jij een analytisch sterke financiële professional? Werk je graag in een hecht team en ben je op zoek naar een werkgever die je vrijheid en verantwoordelijkheid geeft? Dan is
- Volledige vacature bekijken

Administratief Medewerker Administratiekantoor Exact

WR.nl Solliciteren - Nijmegen
Voor wie je gaat werken: WR zoekt voor een vaste medewerker voor de volgende werkgever, je treedt gelijk in dienst bij deze werkgever: Wil jij werken als administratief medewerker in de accountancy? Ben jij nauwkeurig en
- Volledige vacature bekijken

Salarisadministrateur Parttime (24 uur)

Rexen Headhunting & Recruitment - Nijmegen
Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bemiddelt professionals voor opdrachtgevers in Nederland en België in de technische-, bouw- en zoeken voor hen een parttime Salarisadministrateur (24 uur per week). Functie omschrijving
- Volledige vacature bekijken

Administratief Medewerker Administratiekantoor Exact

WR.nl Solliciteren - Nijmegen
Voor wie je gaat werken: WR zoekt voor een vaste medewerker voor de volgende werkgever, je treedt gelijk in dienst bij deze werkgever: Wil jij werken als administratief medewerker in de accountancy? Ben jij nauwkeurig en
- Volledige vacature bekijken