Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Wat is jouw
De business controller zal zich primair richten op het cluster GGZ, maar voert ook werkzaamheden uit als business controller voor de clusters gehandicaptenzorg. De business controller GGZ rapporteert aan de manager FC&I. De manager FC&I, financial controller en (twee) business controllers werken nauw samen om een adequate en betrouwbare informatievoorziening te waarborgen. De business controllers zijn de gesprekspartners voor de managers. De business controller GGZ werkt tevens nauw samen met de teamleider Centrale Zorgadministratie GGZ gericht op het bewaken van het voldoen aan wet- en regelgeving.
Wat ga je doen?
- Je ondersteunt, adviseert en bent sparringpartner van het management GGZ;
- Je zorgt voor het onderhouden van de betrouwbare, toegankelijke en inzichtelijke financiële managementinformatie van het cluster GGZ;
- Je ontwikkelt het dashboard ten behoeve van sturing door het management en teams/medewerkers;
- Je geeft mede vorm aan de Planning & Control cyclus in samenwerking met het management;
- Je zorgt voor betrouwbare maandelijkse- en ad hoc managementinformatie van het cluster GGZ;
- Je voert de regie over de totstandkoming van de begroting en prognoses van het cluster GGZ;
- Je adviseert gevraagd en ongevraagd op het gebied van financiën, managementinformatie, de toepassing van nieuwe beleidsregels, veranderingsprocessen en business cases;
- Je genereert complexe overzichten en grafieken ten behoeve van informatievoorziening waaronder die gericht op schadelast;
- Je signaleert verbetering van werkmethoden en -procedures, doet concrete verbetervoorstellen en/of implementeert efficiënte en effectieve werk- en bedrijfsprocessen;
- Je voert bovenstaande werkzaamheden ook uit voor een cluster gehandicaptenzorg. Tevens ondersteun je de zorgverkoop GGZ en gehandicaptenzorg.
- Een relevante bedrijfseconomische opleiding op HBO- of HBO+-niveau;
- Ruime kennis van en ervaring met wet- en regelgeving GGZ en met financiering van de GGZ;
- Kennis van en ervaring met wet- en regelgeving binnen de zorgsector in brede zin en met financiering van de zorg in brede zin is een pre;
- Kennis van en ervaring met zorgverkoop is een pre;
- Ruime kennis van en ervaring met de toepassing van relevante applicaties en geautomatiseerde systemen en Excel;
- Een enthousiaste, flexibele, analytisch zeer sterke, perfectionistische en ontwikkelingsgerichte collega. Een collega die proactief is en zelfstandig kan werken ën gelooft in de kracht van samenwerken;
- Een collega die makkelijk contacten legt, zeer adviesvaardig en klantgericht is en beschikt over een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
- Lievegoed is een bijzondere zorginstelling. Niemand werkt hier toevallig. Werken bij Lievegoed is een bewuste keuze en dat merk je. Ook voor onze medewerkers geldt "je bent meer dan je denkt";
- Werken in een antroposofisch geënspireerde organisatie met korte lijnen en een open sfeer qua omgang met elkaar;
- Een aanstelling van 32-36 uur per week, vooralsnog voor de duur van een jaar met de intentie tot verlenging voor onbepaalde tijd;
- Arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering, conform de cao GGZ;
- Inschaling in FWG 60 afhankelijk van kennis en ervaring;
- Voordelen bij de aanschaf van een (elektrische) fiets, computer, tablet, mobiele telefoon of sportabonnement;
- Een uitdagende functie in een klein team met persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden ën mogelijkheden de kwaliteit van FC&I te verbeteren;
- Werken in Bilthoven op een mooie, groene en inspirerende locatie.
Lievegoed biedt door het hele land verslavingszorg, psychiatrie en gehandicaptenzorg. De zorg is regulier waar het moet en antroposofisch waar het kan. Lievegoed werkt en is georganiseerd aan de hand van vier zorginhoudelijke aandachtsgebieden, oftewel clusters. Onder ieder cluster valt een aantal locaties. Twee stafdiensten ondersteunen de Raad van Bestuur en het management: een afdeling Financiën, Control & Informatievoorziening (inclusief Zorgverkoop) en een afdeling Organisatieondersteuning (Kwaliteit, HR, Planning en Bestuurssecretariaat & Facilitaire Zaken, Vastgoed en ICT).
De afdeling Financiën, Control & Informatievoorziening is verantwoordelijk voor financial control, business control, de financiële administratie, centrale zorgadministratie geestelijke gezondheidszorg (GGZ), zorgbemiddeling gehandicaptenzorg, zorgregistratie en -declaratie gehandicaptenzorg, informatievoorziening (waaronder beheer en ontwikkeling van BI-tool) en zorgverkoop. Voor de financiering van de GGZ geldt dat sprake is van onderaannemerschap bij een andere GGZ-zorgaanbieder.
Voor de afdeling Financiën, Control & Informatievoorziening in Bilthoven zoeken wij een business controller voor 32 tot 36 uren per week.
Enthousiast?
Spreekt bovenstaande je aan? Vul dan het sollicitatieformulier in (met motivatie en cv) en we nemen contact met je op.
Voor vragen over de functie van Business Controller GGZ kun je contact opnemen met Annemarie Mijnsbergen, manager FC&I, via
amijnsbergen@lievegoed.nl
(zij belt zonodig terug). Meer informatie over onze
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Lievegoed
Meer Wat is jouw vacatures