Inloggen - Registreer  

Glazenwasser

Fortron - Emmen
Dit ga je doen Je begint je dag vanuit huis en gaat op pad in de regio Emmen. Gisteren heb je van de voorman de planning doorgekregen en heb je je materialen gecheckt, zodat je vandaag meteen kunt starten. Je pikt je collega
- Volledige vacature bekijken

Gisteren Managementassistent voor VS- en A

Verzorgendenbanen - Ommen - 02-03-2025 Naar vacature  

Overige beroepen assistenten
Branche
Instelling/tehuis
Aanstelling
Tijdelijk met uitzicht op vast dienstverband
Plaatsingsdatum
1 maart 2025
Niveau
MBO
Ervaring
Ervaren
Dienstverband
Parttime
Managementassistent gezocht voor de VS- en A-opleiding, voor 10 tot 12 uur per week, verdeeld over 2 tot 3 dagen per week.
Altrecht is er als specialistische geestelijke gezondheidszorg nodig is. Onze ambitie vatten we samen als Samen Passend Herstel: direct de juiste zorg voor de patiënt voor een sneller herstel en eigen regie op het leven. De zorg die we bieden is toegankelijk, van hoge kwaliteit en betaalbaar. Dicht in de buurt en regio waar we gemakkelijk te vinden zijn. Alle zorg en kennis is regionaal beschikbaar voor iedereen. We werken herstelgericht en integraal, in nauwe samenwerking met iedereen in het netwerk. Met de hulpvraag van de patiënt centraal, zonder schotten tussen de verschillende vormen van zorg en hulp.

Goed opgeleide en professioneel bevlogen medewerkers zijn hierbij van groot belang.
Altrecht heeft, naast een aantal andere specialistische vervolgopleidingen, een erkende opleiding tot Verpleegkundig Specialist; de VS-opleiding, bestaande uit zo’n 13 ‘verpleegkundigen in opleiding tot specialist’ (VIOS) per jaar. En de medische specialisatie tot Psychiater en Klinisch Geriater: de A-opleiding, bestaande uit gemiddeld zo’n 30 artsen in opleiding tot specialist per jaar.

Voor de secretariële en administratieve ondersteuning van zowel de VS- als de A-opleiding zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Je gaat diverse dingen regelen, ordenen en registreren in nauwe samenwerking met de opleiders, de opleidelingen en andere betrokken collega’s. Je hebt hierbij een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Als je houdt van correct en efficiënt plannen, organiseren en afstemmen op een flexibele en collegiale manier, dan ben jij de juiste kandidaat voor ons.

Je verricht uiteenlopende secretariële en administratieve werkzaamheden. Je helpt bij de voorbereiding van vergaderingen, beheert de complexe agenda van de opleiders en maakt afspraken met meerdere deelnemers. Je onderhoudt contacten met opleiders, VIOS, AIOS, supervisoren, teammanagers, coördinatoren van opleidingsonderdelen, co-assistenten, HR, Finance, Facilitair Servicecentrum en andere samenwerkingspartners zoals het consortium-onderwijssecretariaat, NVvP, RGS etc.

Je voorziet en regelt tijdig allerhande voorkomende zaken, w.o. accreditatie aanvragen, facturaties, declaraties en inkooporders (SpendCloud), (verlof)registraties van medewerkers (InPlanning) en diverse taken mbt de opleidingsplanning, zoals sollicitatieprocedures, onderwijsroosters voor de diverse programma’s en je instrueert opleidelingen en supervisoren.

In afstemming met de opleiders en de naaste collega’s met wie je werkt, geef jij zelf kleur en invulling aan je functie.

Wat bieden wij jou?

  • Een kleine, doch uitdagende dynamische baan waarin je samenwerkt met betrokken en enthousiaste collega’s.
  • Een contract van 10 tot 12 uur voor de duur van een jaar, met zicht op een vaste aanstelling.
  • Je kunt het werk verdelen over 2 tot 3 dagen per week (bijv. maandag, woensdag, vrijdag).
  • De werkzaamheden voor de VS-opleiding stem je af met de VS-opleider Tamara Berends en de plaatsvervangend VS-opleider Joyce van Ommen; dit zal doorgaans op maandag en/of woensdag op onze mooie locatie in Zeist plaatsvinden (Sanatoriumterrein, gebouw Schermer, Gedachtengang 1) of online via Google Meet.
  • Voor de A-opleiding ben je in ieder geval 1 dag pw fysiek aanwezig op onze fijne werkplek in het centrum van Utrecht (Lange Nieuwstraat 119); de maandag óf de vrijdag.
  • Je werkt dan midden in het hart van de A-opleiding en in nauw contact met de A-opleider Arjan Braam, de plaatsvervangend opleider Eline Regeer en bent dan ook een gastvrouw/gastheer voor de AIOS en andere collega’s van Altrecht en externe contacten die op bezoek komen.
  • In beginsel werk je dus op kantoor, maar in geval noodzakelijk kun je in incidentele situaties ook gebruik maken van goede thuiswerk faciliteiten.
  • Verder bieden wij jou een salaris in FWG 45 van de GGZ CAO.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (volledige dertiende maand).
  • Het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden ‘Alflex’, waarmee je de mogelijkheid hebt om jouw salaris fiscaal vriendelijk in te zetten voor bijvoorbeeld de aanschaf van een fiets of een sportschoolabonnement.

Wat breng je mee?

  • Je bent in staat om de volledige administratieve/ secretariële organisatie van de VS-opleiding voor 4 uur per week geheel zelfstandig voor je rekening te nemen, eea in overleg met de VS-opleider Tamara Berends en plv VS-opleider Joyce van Ommen.
  • De ondersteuning van de A-opleiding (6-8 upw) doe je, vanwege de grootte, samen met de managementassistent Peter Smedts en i.o.m. de A-opleider Arjan Braam en zijn plaatsvervanger Eline Regeer.
  • Je bent met jouw meerjarige ervaring in een soortgelijke functie in staat om de gevraagde ondersteuning zelfstandig te managen en op hoog niveau te houden.Tegelijk werk je graag samen voor en met de betrokken collega’s.
  • Je hebt affiniteit met de wereld van opleiden. Kennis van/ervaring in de GGZ is een pré.
  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau en een relevante opleiding voor de functie (allround management assistent opleidingsorganisatie).
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.
  • Je werkt het liefst in een dynamische omgeving, je bent stressbestendig en flexibel ingesteld. Ook ben je in staat om met de nodige organisatiesensitiviteit te beoordelen welke prioriteiten er zijn en hoe te handelen.
  • Je bent gewend integer om te gaan met vertrouwelijke informatie over personen en de instelling.
  • Je werkt discreet en hebt ook lef om contacten te leggen met externe partijen, welke plek zij in de hiërarchie ook hebben. Jij bent accuraat, hebt oog voor nieuwe ontwikkelingen en denkt graag in mogelijkheden, ook op momenten dat het tegen zit.
  • Verder is het prettig dat je over geduld en vasthoudendheid beschikt en een goed gevoel voor humor hebt om als de “olie tussen de raderen” te kunnen fungeren!

Nieuwsgierig geworden?

Dan zien wij graag jouw sollicitatie, gericht aan VS-opleider mevr. Tamara Berends en dhr. Arjan Braam, tegemoet via onderstaande sollicitatieknop!
meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer Gisteren Managementassistent voor VS- en A vacatures

Gerelateerde vacatures aan Gisteren Managementassistent voor VS- en A

Verpleegkundig Specialist ggz

Dimence Groep - Almelo
Werken in de zorg met meerdere petten opHulp en behandeling bieden waar nodig, een bemoedigend gesprek aangaan en het lichtpuntje zijn op een zware dag waar gewenst: als verpleegkundig specialist vervul je beide rollen. Jouw
- Volledige vacature bekijken

Neuroloog waarneming

BKV - Emmen
Neuroloog waarneming Reageer op vacature Jouw nieuwe baanOm de vervroegde pensionering van een collega neuroloog op te vangen, zoekt dit moderne ziekenhuis in Drenthe een waarnemend neuroloog. Tijdens deze waarneemperiode
- Volledige vacature bekijken

Junior Service Monteur

Synsel Techniek - Emmen
Bedrijfsomschrijving: Locatie: regio Emmen Deze grote technisch dienstverlener richt zich voornamelijk op machineonderhoud. Ze zorgen voor continue ontwikkeling op het gebied van technologische innovaties zodat ze voor
- Volledige vacature bekijken

Entry Level Drilling Solutions Engineer

NOV Inc - Coevorden
CLOSING DATE 12 July 2024NOV Reed Hycalog Netherlands is seeking a Drilling Solutions Engineer. In this role, you will undergo a comprehensive 12-month training program that prepares individuals for the role of Drilling
- Volledige vacature bekijken