Inloggen - Registreer  

Assistent manager klantenservice (32-38 uur)

Rcn - Leusden - 08-03-2025 Naar vacature  

RCN Hoofdkantoor, Leusden - Utrecht
Ben jij een echt mensenmens? Krijg jij energie van contact leggen met gasten en medewerkers? Heb je een passie voor vakanties en ben je ook nog eens een kei in het coördineren, plannen en aansturen? Dan zoeken we jou!

Solliciteren
Wat ga je doen?
Wie zijn wij?
Wat vragen wij?
Wat bieden wij jou?

Wat ga je doen?

Als assistent-manager van onze Customer Service ben je verantwoordelijk voor de
dagelijkse planning en aansturing
van het team. Dat doe je o.a. door
proactieve coaching en begeleiding
van ca. 9 collega’s. Je bent
aanspreekpunt en vraagbaak
voor de medewerkers in het team en de RCN-parken en komt met praktische ideeën om de
gastbeleving
en informatievoorziening te verbeteren. Jij onderneemt actie om de bereikbaarheid en
werkprocessen te optimaliseren
. Dat regel jij door te kijken naar de te verwachten drukte en de te behalen KPI’s. Daarnaast stel je analyses op en adviseer je jouw manager m.b.t. diverse vraagstukken, over bijvoorbeeld de

performance of ontwikkeling van medewerkers
. Op drukke momenten
werk je mee
in de lijn/mail, zo geef jij het goede voorbeeld! Je begrijpt dat incidenteel in de avond of in het weekend werken bij deze job hoort.

Wie zijn wij?

Ons Contact Center, bevindt zich op het hoofdkantoor van RCN in Leusden. In de natuur, maar toch goed bereikbaar!
RCN beschikt over achttien vakantieparken in Nederland, Frankrijk en Duitsland, allemaal gelegen op een unieke plek. Maar RCN is meer dan vakantie: wij zijn ons bewust van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dit vertaalt zich in de aandacht die wij hebben voor de natuur en onze bijdrage aan projecten voor wie een vakantie minder vanzelfsprekend is.

Wat vragen wij?

Jij:
  • Hebt HBO denk- en werkniveau.
  • hebt aantoonbare ervaring met coaching en begeleiding gastcontact.
  • Hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Bent een energieke en doortastende coach voor onze medewerkers.
  • Bent een slimme denker en vooral ook doener, die tussen de medewerkers staat.
  • Geniet van werken in een dynamische werkomgeving.

Wat bieden wij jou?


Werken als Assistent Manager Contactcenter bij RCN is goed voor:

Je portemonnee

. Je arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Recreatie en je salaris ligt, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, tussen €3.200 en €4.000 per maand + 8% vakantiegeld op basis van 38 uur per week;

Inspraak

. Initiatief en daadkracht wordt zeer op prijs gesteld.

Personeelskortingen en -uitjes

. Denk aan borrels, teamuitjes en korting op vakantiehuisjes en horeca.

Leuke collega’s

. Iedereen kent elkaar en de communicatielijnen zijn kort.

Jouw ontwikkeling

. Je kunt je talent ontwikkelen op zowel de werkvloer als via trainingen.

Stabiliteit

. We bieden een goede pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn. En bij wederzijdse tevredenheid ligt er een vast contract in het vooruitzicht.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Rcn