Eminent Groep - Wierden
Wij zoeken een Technisch Administratief Medewerker Beveiliging met organisatorisch talent en een passie voor techniek. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van offertes en onderhoudscontracten, het - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Administratief medewerker
Geplaatst op 23 februari 2025
Reageren kan t/m 18 maart 2025
Solliciteren
Functie omschrijving
In een administratieve rol voel jij je als een vis in het water en met jouw skills zorg jij ervoor dat de administratie binnen Central Liaison Office (CLO) tijdig en op de juiste manier wordt uitgevoerd. Hiermee help je ondernemers in Nederland, maar ook in het buitenland verder. Kortom; er ligt een leuke uitdaging op je te wachten. Kom jij ons team versterken in Almelo?Dit doe je bij de Belastingdienst
Jij komt te werken bij CLO in het team Intracommunautair toezicht . CLO is verantwoordelijk voor de uitvoering van inlichtingen- en gegevensuitwisseling conform de internationale regelingen. Het team Intracommunautair toezicht signaleert en corrigeert verschillen en fouten in de opgaaf Intracommunautaire Prestaties (ICP). Het team intracommunautair toezicht heeft zijn processen zo ingericht dat op vele vlakken toezicht wordt gehouden op het juist, tijdig en volledig uitwisselen van gegevens.
In jouw rol als administratief medewerker behandel je onder andere diverse soorten correspondentie met betrekking tot intracommunautaire prestaties. Je hebt hierbij frequent telefonisch contact met ondernemers, zowel in het binnen- als buitenland. De ondernemers waarmee je te maken krijgt, communiceren steeds meer in het Engels. Daarom heeft het onze voorkeur dat je de Engelse taal beheerst zowel mondeling als schriftelijk. Je brengt een stevige persoonlijkheid mee en laat je niet snel uit het veld slaan. Verder zorg je ervoor dat de gegevens van de opgaaf ICP correct worden weergegeven in ons ICT-systeem. De taken en werkzaamheden die uit het toezicht voortvloeien zijn zeer divers van het corrigeren van de opgaaf tot het uiteindelijk opleggen van naheffingen of het behandelen van bezwaren. Aan jou de uitdaging om de verschillende processen te gaan beheersen!
Een bijzondere baan, omdat...
- je een divers takenpakket hebt, waarbij geen één dag hetzelfde is.
- je te maken krijgt met ondernemers zowel in het binnenland als buitenland.
- je voldoende ruimte krijgt je (vakinhoudelijk) te ontwikkelen.
- jouw inbreng wordt gewaardeerd en je de ruimte krijgt om bij te dragen aan de ontwikkeling en verbetering van het team.
"Bij CLO is geen dag hetzelfde, want we zijn volop in ontwikkeling." Dana, administratief medewerker Intracommunautair toezicht
Functie-eisen
Wanneer past deze baan bij je?- Je beschikt over mbo- werk- en denkniveau. Bij voorkeur heb je een afgeronde mbo-opleiding op minimaal niveau 3 in een administratieve richting of vergelijkbaar.
- Je brengt administratieve ervaring mee.
- Bij voorkeur beheers je de Engelse taal zowel mondeling als in geschrift.
- Bij voorkeur heb je kennis van de omzetbelasting wet- en regelgeving.
- Je bent beschikbaar voor 32-36 uur per week.
- Flexibiliteit
- Klantgerichtheid
- Resultaatgerichtheid
- Samenwerken
- Zelfontwikkeling
Arbeidsvoorwaarden
Salaris: €2770,- tot €3879,- bruto per maandDienstverband: Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Uren per week: 32 tot 36 uur per week
Overige arbeidsvoorwaarden
Naast salaris ontvang je ook een individueel keuzebudget (IKB). Jouw IKB bestaat uit geld (IKB-budget) en tijd (IKB-uren). Het IKB geeft je de mogelijkheid om naar eigen keuze een deel van je IKB-budget te laten uitbetalen op de door jou gekozen tijdstippen. Én je hebt de mogelijkheid om je IKB-budget deels om te zetten in verlof of andersom. Ook kun je het IKB-budget besteden aan een fiscaal-vriendelijk doel, zoals bijvoorbeeld een fiets, bedrijfsfitness of vakliteratuur.De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer studiefaciliteiten, ouderschapsverlof en een vergoeding woon-werkverkeer.
Wij verwachten van onze werknemers dat ze integer zijn en we vragen aan nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Als deze niet kan worden overlegd, volgt geen arbeidsovereenkomst of wordt de arbeidsovereenkomst na uiterlijk 3 maanden beëindigd wanneer duidelijk is dat geen VOG overgelegd kan worden.
Bijzonderheden
We ontvangen je brief en cv graag in een Word- of PDF-bestand. Neem in de bestandsnaam jouw voor- en achternaam op. Als je een beroep doet op een voorrangspositie, stuur dan ook een kopie van die kennisgeving mee.Onze selectieprocedure voor deze functie ziet er als volgt uit:
- Allereerst wordt beoordeeld of een voorrangskandidaat binnen de Rijksoverheid in aanmerking komt voor deze functie.
- Daarna wordt beoordeeld of jouw cv en motivatiebrief voldoen aan de gestelde functie-eisen.
- Op dinsdag 1 april en dinsdag 8 april vinden de selectiegesprekken plaats op ons kantoor in Almelo.
Naar vacature
Meer vacatures van Rijksoverheid
Meer Administratief medewerker vacatures
Gerelateerde vacatures aan Administratief medewerker
Technische Administratief Medewerker
Eminent Groep - Wierden
ALS TAM-er bij ons bedrijf ben jij verantwoordelijk voor de volgende taken.Aanmaken, opstellen en verwerken van offertes in Navision.Financiële afhandeling van service-orders in Navision.Uitwerken van meer- en minderwerk.- Volledige vacature bekijken
Technisch Administratief Medewerker
Eminent Groep - Almelo
Als de administratieve kracht achter de afdeling ben je verantwoordelijk voor taken zoals het aanmaken, opstellen en verwerken van offertes in Navision. Daarnaast handel je de financiële afhandeling van service-orders af in - Volledige vacature bekijken
Eminent Groep - Hengelo
Als Administratief medewerker ben je een essentiële schakel tussen de organisatie en de woningcorporaties. De aannemer werkt samen met verschillende woningcorporaties. De vakmannen lossen dagelijks reparatieverzoeken op - Volledige vacature bekijken
Stagiair administratief medewerker
Asito - Almelo
Asito zoekt voor de nieuwe schoolperiode in het najaar een enthousiaste en leergierige stagiair binnen de centrale Finance afdeling voor 32 tot 40 uur per week. Je krijgt een unieke kans om mee te kijken in de keuken van een - Volledige vacature bekijken