Inloggen - Registreer  

HRM Servicedesk medewerker

Gemeente Amstelveen - Amstelveen
HRM Servicedesk medewerker Wil jij een bijdrage leveren aan de positionering en professionalisering van de serviceverlening van HRM? Afdeling HRM Sluitingsdatum 24 uur per weekWil jij een bijdrage leveren aan de
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

HRM Servicedesk medewerker

Gemeente Amstelveen - via Talent - 11-03-2025 Naar vacature  

/ HRM Servicedesk medewerker Wil jij een bijdrage leveren aan de positionering en professionalisering van de serviceverlening van HRM? Afdeling HRM Sluitingsdatum 24 uur per weekWil jij een bijdrage leveren aan de positionering en professionalisering van de serviceverlening van HRM? Jij fungeert als eerste aanspreekpunt voor (nieuwe) medewerkers, stagiaires en externe partijen met betrekking tot HR-vraagstukken, zoals arbeidsvoorwaarden, verlofregelingen, contracten, salarisadministratie, stageverzoeken, verzuim en personeelsregelingen samen met je 3 HRM Servicedesk medewerker collega's. Je beschikt over een afgeronde mbo opleidingniveau 4, bij voorkeur in een HRM richting.Je hebt aantoonbare ervaring op een HR-Servicedesk of vergelijkbare functie.Je hebt kennis van HR-processen, -systemen en -regelgeving, bij voorkeur binnen de overheidssector.Met flair, klantgerichtheid en goede communicatieve vaardigheden zorg je samen met je 3 andere HRM Servicedesk collega s voor resultaat. Je hebt het vermogen om te multitasken en prioriteiten te stellen in een dynamische team/omgeving. Plannen, organiseren en overzicht behouden daar beleef jij plezier aan. Jebent in ieder geval fysiek vrijdag beschikbaar en aanwezig want je werkt in een rooster met je 3 andere collega’s op het Servicepunt HRM in ons Raadhuis. De kernwaarden van de organisatie zijn klantgericht, resultaatgericht en betrouwbaar. Deze passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert.Wat bieden wij jou?Salaris & contractEen salaris van maximaal €3.612,- bruto per maand (schaal 7) op basis van een 36-urige werkweek. Boven op je maandelijkse salaris krijg je van ons ook een individueel keuzebudget van 17,05%, dat je kunt laten uitbetalen of inzetten voor extra vakantiedagen. Je kunt het ook fiscaalvoordelig uitruilen voor de aanschaf van bijvoorbeeld een sport abonnement. Een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast contract. En wat nog meer? Een uitdagende functie in een team met goede en informele werksfeer heerst. Natuurlijk ontvang je van ons een laptop en een mobiele telefoon die je thuis en op kantoor kunt gebruiken. Ons gemeentehuis is hypermodern en beschikt over ergonomische werkplekken volop flexibel en hybride gewerkt kan worden. Je ontvangt van ons een financiële vergoeding om ook jouw thuiswerkplek goed in te richten! Het gemeentehuis heeft een goed bedrijfsrestaurant met lekkere en gezonde lunches met een geweldig panorama uitzicht over dePoel. Via ons (intern) opleidingsinstituut werk je aan jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast heeft ieder team een ruim opleidingsbudget, waarvan je gebruik kunt maken. Via de gemeente krijg je ook korting op verzekeringen, zoals een zijn wij?De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie. De afdelingHRMbestaat uit 40 medewerkers, verdeeld over 3 teams:Servicedesk HRM & Salarisadministratie: de front- en backoffice van de afdeling HRM, waar de eerstelijnscontacten met medewerkers,functioneel applicatiebeheer en diverse administratieve ondersteuning is ondergebracht.Beleid & Projecten: de specialisten op het gebied van Arbo, organisatieontwikkeling, arbeidsvoorwaarden en rechtspositie, Leren & Ontwikkelen en integriteit.HR Advies, Recruitment & Mobiliteit: gericht op HR advies. Recruitment, externe inhuur, contractbeheer enstagebureau.Als HRM Servicedesk medewerker kom je te werken in het team Servicedesk HRM & Salarisadministratie.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Gemeente Amstelveen

Gerelateerde vacatures aan HRM Servicedesk medewerker

Servicedesk medewerker bouw

ellbru - Amsterdam
Functieomschrijving In de rol van servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten. Dagelijks ben je onder andere verantwoordelijk voor: Inplannen van onderhoudsactiviteiten;Beantwoorden van vragen die
- Volledige vacature bekijken

IT Servicedesk Medewerker

Inwork - Amsterdam
Jouw rol In het centrum van Amsterdam zijn wij op zoek naar een gedreven IT-Servicedesk Medewerker. Binnen deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en zorg jij ervoor dat hun IT-problemen zo goed
- Volledige vacature bekijken

Servicedesk Medewerker

Inwork - Amsterdam
Jouw rol Als Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers met IT-gerelateerde vragen en problemen. Je biedt niet alleen een luisterend oor, maar je weet ook precies hoe je technische
- Volledige vacature bekijken

Servicedesk Medewerker ICT

Inwork - Amsterdam
Jouw rol Als Servicedesk Medewerker ICT ben jij de onmisbare schakel in het oplossen van complexe IT-vraagstukken voor eindgebruikers. Met jouw expertise zorg je ervoor dat technische problemen snel en effectief worden
- Volledige vacature bekijken