Inloggen - Registreer  

Facilitair Manager GGZ

No Brothers - Utrecht
Wat ga je doen? Als Facilitair Manager ben je onderdeel van een team, bestaande uit 7 collega’s, dat zich inzet voor het creëren en behouden van een fijne en schone werkomgeving voor alle werknemers. Samen met je
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Facilitair Manager

Talect - Ijsselstein - 02-07-2024 Naar vacature  

€ 4.000 - € 5.500
36 - 40 uur p/week
IJsselstein
MBO
Management / Directie

Dit krijg jij:

● Word onderdeel van een innovatief bedrijf van wereldformaat
● Verdien tot €5.500 bruto per maand
● Een opleidingsbudget om jezelf verder te ontwikkelen
● 24 vakantiedagen per jaar en 8% vakantiegeld

Coördineer alle industriële schoonmaak processen bij een internationaal opererend vleesverwerkingsbedrijf. Verdien tot €5.500 bruto per maand. Bel of app Alexander op 06-30384742 voor meer informatie over deze facility management vacature in regio Utrecht.

Wat ga je doen als Facilitair Manager?

Als Facilitair Manager bij dit internationaal opererend vleesverwerkingsbedrijf stuur jij de facilitair teamleiders aan, beheer je contracten met facilitair dienstverleners, zorg je voor naleving van arbo-voorschriften en meer. Jij bent eindverantwoordelijk voor alle facilitaire zaken binnen de organisatie. Er wordt gewerkt met externe schoonmaakbedrijven en eigen collega’s die de schoonmaak op zich nemen. 

Jouw rol als Facilitair Manager in het kort: 
● Leiding geven aan facilitair teamleiders en indirecte aansturing van facilitair medewerkers;
● Beheren van facilitair budget en controles uitvoeren op facturen;
● Samenwerkingen met externe schoonmaakbedrijven coördineren, waaronder het contractbeheer;
● Verbeteringen doorvoeren op het gebied van veiligheid, hygiëne en facilitaire kosten;
● Toezien op de naleving van arbo-voorschriften;
● Bijwonen van overleggen en MT-vergaderingen;
● Applicatiebeheer van HIMS (Hygiëne Informatie Management Systeem) en Releez.

Wat vragen we van je?

Jij hebt ervaring in de industriële schoonmaak en deinst niet terug voor het werken in een vleesverwerkingsbedrijf. Met jouw leiderschapskwaliteiten, verantwoordelijkheidsgevoel en probleemoplossend vermogen weet jij de facilitaire processen verder te stroomlijnen en kostenbesparingen te realiseren, zonder dat dit ten koste gaat van de hygiëne en veiligheid uiteraard. 

Verder heb jij: 
● Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding, bij voorkeur in facilitaire richting;
● Sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
● Analytisch vermogen;
● Strategisch inzicht;
● Oog voor detail.

Wat kun je van ons verwachten?

Een leidinggevende rol bij een toonaangevend, internationaal bedrijf dat voorop loopt op het gebied van technieken en machines. Deze organisatie is nu wereldwijd een bekende naam in de vleesproducten, maar ze zijn ooit begonnen als een familiebedrijf. Dat voel je nog altijd aan de sfeer en de mensen. Naast goede arbeidsvoorwaarden laten ze met persoonlijke attenties en leuke extra’s regelmatig hun waardering voor jouw inzet blijken. 

Daarnaast kun je rekenen op:
● Een bruto maandsalaris tot €5.500 o.b.v. 40 uur per week;
● Je start met een jaarcontract wat daarna graag verlengd wordt voor onbepaalde tijd;
● Personeelskorting op eigen producten;
● Een opleidingsbudget om jezelf te ontwikkelen;
● Een moderne werklocatie in IJsselstein;
● 24 vakantiedagen op jaarbasis bij een fulltime dienstverband en 8% vakantiegeld.
 

Waar ga je werken?

Bij één van de modernste bedrijven ter wereld in de verwerking van varkensvlees. Ze zijn ontstaan vanuit een familiebedrijf en uitgegroeid tot een wereldspeler. Het is hun ambitie om de beste ter wereld te zijn en te blijven. Daarom zijn ze innovatief, breed gecertificeerd en voldoen ze aan de strengste kwaliteitseisen ter wereld. Bij dit bedrijf staan ze voor kwaliteit en zijn ze toegewijd aan een duurzamere toekomst die gericht is op energiezuinigheid, gezondheid en sociale aspecten. 

Er werken meer dan 1.000 mensen en ze doen zaken in meer dan 50 landen. Het hoofdkantoor bevindt zich in IJsselstein, tevens jouw uitvalsbasis als Facilitair Manager. 

De bedrijfscultuur bij dit familiebedrijf is open, ondernemend en gericht op samenwerking. Alleen samen kunnen ze deze hoge ambities waarmaken. Zie jij dat ook zo? Solliciteer dan op de vacature van Facilitair Manager in IJsselstein, regio Utrecht. Bel of app Alexander op 06-30384742.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Talect
Meer Facilitair Manager vacatures

Gerelateerde vacatures aan Facilitair Manager

Facilitair Manager

Talect - Utrecht
Bedrijfsomschrijving Bij één van de modernste bedrijven ter wereld in de verwerking van varkensvlees. Ze zijn ontstaan vanuit een familiebedrijf en uitgegroeid tot een wereldspeler. Het is hun ambitie om de beste ter
- Volledige vacature bekijken

Facilitair Manager

Ballast Nedam - Utrecht
Jouw uitdaging Heb jij ervaring als Facilitair Manager in een uitdagende omgeving en ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Lees dan snel verder! Wat jij van ons krijgt een salaris tot € ,- bruto per maand,
- Volledige vacature bekijken

Facilitair Coördinator

ZorgLoont - Utrecht
Functieomschrijving Als Facilitair Manager geef je leiding aan het team van facilitaire medewerkers op de locatie. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en controleren van de voortgang en kwaliteit van verschillende
- Volledige vacature bekijken

Facilitair Coördinator

Your Next Workplace - Utrecht
Werken als facilitair coördinator bij de nummer één provider in een PPS-constructie. De functie Als Facilitair coördinator bij Ballast Nedam kom je bijvoorbeeld te werken voor onze eigen Ballast Nedam kantoren in
- Volledige vacature bekijken