Inloggen - Registreer  

Arbeidskundig Casemanager (32-36 uur)

Matchpartner - Utrecht
Voor een gecertificeerde arbodienstverlener met landelijke dekking zijn wij op zoek naar een Arbeidskundig Casemanager. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de verzuimbegeleiding en re-integratie van werknemers. Je
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Directieassistent (32-36 uur)

PIA Project Interim Advies - via Jobsonline - Utrecht - 07-03-2025 Naar vacature  

PIA Project Interim Advies

06-03-2025

Jij neemt de directeur Stedelijk Beleid van een grote gemeente in regio Utrecht werk uit handen met uiteenlopende administratieve taken. Dankzij jouw interesse in ruimtelijke ontwikkeling en je politiek gevoelige instelling pas jij goed in het team.

Omschrijving van de opdrachtgever:

De Ontwikkelorganisatie Ruimte van een grote gemeente in regio Utrecht werkt met bijna 1.000 medewerkers aan gebiedsontwikkeling en thema’s zoals duurzame energie en mobiliteit. De organisatie wordt geleid door de directeur Ruimte en 3 directeuren met ieder een eigen portefeuille. Zij worden ondersteund door 5 directieassistenten. Voor de directeur Stedelijk Beleid zoeken we een directieassistent.

Stedelijk Beleid is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van beleid en uitvoering van werkzaamheden in het fysiek domein van de stad. Duurzame energie, balans tussen groen en mobiliteit en het realiseren van prettig wonen zijn voorbeelden van thema’s die hierbij aan de orde zijn.

Jij werkt nauw samen met de andere directieassistenten om de (politiek gevoelige) dynamiek in het werk van de directeuren te vertalen naar een overzichtelijke agenda en goed geordende acties en informatie. Je houdt moeiteloos overzicht op prioriteiten en werkt zorgvuldig en oplossingsgericht.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor:
  • agendabeheer
  • het organiseren van de mailbox op diverse mappen
  • het organiseren van bijeenkomsten intern of extern
  • het reserveren van vergaderzalen
  • het voorbereiden van de reistijd voor overleggen en bijeenkomsten
  • het verwerken van ziek- en betermeldingen
  • Je stemt het aanleveren van informatie en stukken af met medewerkers.

Wij vragen:

  • Je hebt hbo-werk- en -denkniveau.
  • Je hebt 3 jaar ervaring in een soortelijke functie.
  • Je hebt ervaring met het ondersteunen van een directielid.
  • Je hebt bij voorkeur:
  • kennis van diverse systemen als iBabs en Validsign
  • ervaring binnen een overheidsorganisatie
  • Je bent beschikbaar voor een gesprek op locatie op dinsdag 18 maart.

Standplaats:

Utrecht

Wij bieden:

De functie is per woensdag 26 maart beschikbaar voor 32-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging. Op deze opdracht is de inzet van een zelfstandige (zzp’er) niet mogelijk. Ben je zelfstandige en wil je toch graag voor deze opdracht in aanmerking komen? We gaan graag met je in gesprek over welke andere mogelijkheden we voor je hebben om deze opdracht via ons uit te voeren.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van PIA Project Interim Advies

Gerelateerde vacatures aan Directieassistent (32-36 uur)

Casemanager omgevingsvergunningen (32-36 uur)

PIA Project Interim Advies - Utrecht
Omschrijving van de opdrachtgever: Voor een Utrechtse gemeente met 1.500 medewerkers en 160.000 inwoners zoeken we een casemanager omgevingsvergunningen. De organisatie is trots op haar stad vol duurzame en sociale
- Volledige vacature bekijken

Verkoper tuinmeublen/barbecues (32-36 uur) m/v/x

Intratuin - Utrecht
De Intratuin biedt voor ieder wat wils. Van een bistrozitje voor een balkonnetje tot een 7-persoons loungeset met eettafel. Jij weet als geen ander waar iemand naar op zoek is en probeert elk verkoopgesprek tot een succes te
- Volledige vacature bekijken

Medewerker ICT Servicedesk 32 - 36 uur Mbo Ik ben go...

AxionContinu - Utrecht
Wil jij je graag inzetten voor de ontwikkeling naar een 'skilled servicedesk' en een succesvolle introductie van een moderne Cloud werkplek bij een zorgorganisatie? Solliciteer dan op onze vacature voor klantgerichte
- Volledige vacature bekijken

Beleidsmedewerker ICT & Zorg (32 -36 uur per week)

LHV Landelijke Huisartsen Vereniging - Utrecht
Ben je een ervaren ICT- beleidsmedewerker in de zorg en wil je met jouw frisse blik en expertise bijdragen aan een sterke positie van huisartsen en de kwaliteit en toegankelijkheid van de huisartsenzorg? Heb je meerdere
- Volledige vacature bekijken