Inloggen - Registreer  

Open sollicitatie Office Manager, Facilitair Medewer...

Spirit Hospitality Services - Amsterdam
Voor een uitbreiding van onze dienstverlening is Spirit Next Step opzoek naar enthousiaste, gedreven fulltime of parttime Officemanagers, facilitair medewerkers of managementassistenten. Hierbij helpen we jou bij het vinden
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Facilitair Medewerker Front Office

Hogeschool Inholland - via Hogescholen - Amsterdam - 01-03-2025 Naar vacature  

Geplaatst: 28-02-2025

Sluitingsdatum:
19-03-2025
Organisatie
Hogeschool Inholland
Standplaats
Amsterdam
Functietype
Ondersteunend / Staf
Opleidingsniveau
MBO
Dienstverband
Tijdelijk, Vast
Aanstellingsomvang
min. 0.6 fte, max. 0.8 fte
Salarisschaal
max. 6 (€2.589,60 - €3.545,13)
Opleidingssector
Stafdienst (algemeen)
Lees meer over deze hogeschool

Functie-inhoud

Jouw meerwaarde

Voor ons facilitaire team zijn we binnen de Inholland Service Organisatie (ISO) Amsterdam (Sluisbuurt) op zoek naar versterking voor onze procesgroep Front Office. Binnen deze procesgroep ben je samen met collega’s verantwoordelijk voor een optimale dagelijkse dienstverlening. Je bent allround inzetbaar en houdt ervan om veel verschillende activiteiten bezig te zijn. Heb jij ook affiniteit met de organisatie van evenementen en ben je op zoek naar een frontoffice-functie waarbij je dagelijks indruk kunt maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Inhoud functie

Je bent een allround frontoffice-medewerker en hebt er plezier in om contact met mensen te maken, om ze welkom te heten, aan te spreken en verder te helpen. Onze studenten, medewerkers en bezoekers kunnen bij jou terecht met iedere vraag en je vindt het leuk om hen te ontvangen en op weg te helpen. Serviceverlening zit in je DNA. Je bent het visitekaartje van onze vestiging en brengt hiervoor hospitality skills mee. Je gereedschap is daarbij een laptop, een brede glimlach en een scherpe blik. Je levert als frontofficemedewerker een belangrijke bijdrage aan de gastvrijheid op onze vestiging.

Jouw rol

In de functie van frontoffice-medewerker kun je jouw talenten volop inzetten. Zoals bijvoorbeeld je goede communicatievaardigheden, je klantgerichtheid en je organisatietalent. Jij hebt oog voor je omgeving. Samen met je collega’s zorg je er dagelijks voor dat studenten en collega’s gastvrij worden ontvangen en goed geïnformeerd worden. Je bent oplossingsgericht als dat nodig is en hebt daarbij een signalerende functie. Kan iets beter? Dan kijk je samen met je collega’s wat er mogelijk is. We werken procesmatig, maar met oog voor het individu.

Als frontoffice-medewerker ben je de spin in het web van onze vestiging. Je kent praktisch ‘iedereen’ en hebt een cruciale rol in de klantgerichtheid, herkenbaarheid en toegankelijkheid van onze dienstverlening en de gastveiligheid in het gebouw. Je werkt graag met jonge mensen in een creatieve en dynamische werkomgeving.

Je bent een echte servicemedewerker en houdt van dagelijkse veelzijdige klantcontacten. Bij het Servicdepunt help je collega’s, studenten, bezoekers en leveranciers met hun vragen. Studenten hebben vragen over waar ze hun cijfers kunnen vinden, hoe zij zich kunnen inschrijven voor een toets, waar hun docenten zich bevinden en waar ze hun rooster kunnen vinden. Maar ook hoe ze een laptop kunnen lenen of hun wachtwoord kunnen resetten. Collega’s hebben bijvoorbeeld vragen over het reserveren van een parkeerplaats of een ruimte. Of ze zoeken hulp bij een probleem met hun laptop. Op de makkelijke vragen geef je zelf het antwoord en bij moeilijke vragen verwijs je door naar één van je collega’s. Je ontvangt daarnaast bezoekers en leveranciers en neemt bij de balie pakketjes en poststukken in ontvangst.

Naast de dagelijkse operationele dienstverlening, zijn er binnen de Front Office procesgroep altijd verbeteringen en nieuwe projecten/initiatieven door te voeren, die bijdragen aan een hoogwaardig dienstverlening op onze vestiging. Deze procesverbeteringen en deelprojecten voer je zelfstandig uit in nauwe samenwerking met collega's op andere vestigingen en binnen andere afdelingen. Hierbij kijk je steeds vanuit het perspectief van onze studenten en docenten. Dit doe je klantgericht, deskundig en proactief. Daarnaast verzorg je backoffice facilitaire dienstverlening en voer je diverse administratieve werkzaamheden uit binnen de Front Office of ter ondersteuning van één van onze andere procesgroepen. Voor het evenemententeam ben jij flexibel inzetbaar. Er worden meer dan 200 evenementen georganiseerd op onze veelzijdige locatie. Jouw hart gaat hier sneller van kloppen en je organisatietalent is een mooie aanvulling op ons evenemententeam.

We moedigen je aan om je verder te ontwikkelen in procesmanagement en je te specialiseren binnen diverse procesgroepen. Zo ben jij breed inzetbaar voor ondersteuning. Er is genoeg te doen en jouw inspiratie en creativiteit zijn bijzonder welkom.

Goed om te weten

Je bent flexibel inzetbaar! Binnen ons team werken we met diverse diensten, die afwisselend tussen 08.00 en 09.00 beginnen. Zoals bij elke hogeschool zijn er ook open dagen (zaterdagen tot 15:00 uur) en open avonden (tot 21:00 uur). Het gebouw is dan uiteraard open. Dit vindt ongeveer 4 keer per jaar plaats. Jij bent tijdens deze leuke dagen ook inzetbaar om het eerste gezicht te zijn voor onze nieuwe studenten.

Wie ben jij

Ben je enthousiast over de functie en zie jij jezelf in deze rol? We baseren de eerste selectie op onderstaande criteria.
Zorg dat deze punten duidelijk naar voren komen in je motivatiebrief en CV.
  • Je hebt minimaal mbo4 werk- en denkniveau. Je hebt bij voorkeur een opleiding afgerond in de richting facilitair, hotelmanagement, hospitality of communicatie. Dit kan ook een AD zijn.
  • Je hebt enkele jaren relevante werkervaring in een dienstverlenende functie.
  • Je bent digitaal vaardig en hebt basiskennis van AVM/ICT. Je bent goed bekend met MS Teams en informatiesystemen. Ervaring met Topdesk is een pré.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift.
  • Je bent servicegericht en hebt een klantgerichte instelling.
  • Ervaring met projectmatig werken is een pré.

Als we met jou in gesprek gaan, dan weet je ons met voorbeelden te overtuigen dat:

  • Je goede communicatieve vaardigheden bezit en je pro-actief, energiek en servicegericht bent.
  • Je goed zelfstandig, maar ook in teamverband kunt werken.
  • Je accuraat bent en stressbestendig. Dit betekent dat jij dé-escalerend kunt optreden op momenten van grote druk.
  • Je aantoonbaar ervaren bent in het onderhouden van relaties en relatiegericht werkt. Hier haal jij plezier uit.

Wat bieden wij

  • Het betreft in eerste instantie een tijdelijk dienstverband van 12 maanden. Afhankelijk van de situatie is een opvolgende arbeidsovereenkomst wellicht mogelijk.
  • Een bruto maandsalaris binnen schaal 6 (€ 2.589,60 - € 3.545,13). Jouw inschaling is afhankelijk van jouw werkpakket, ontwikkelde vaardigheden en opleiding.
  • Een werkweek van 24 uur per week, maar weet dat alles tussen 24 en 32 uur per week bespreekbaar is.
  • Een goed te bereiken werkplek in Amsterdam Sluisbuurt. Alle gemaakte reiskosten met openbaar vervoer worden 100% vergoed. Je ontvangt een NS Businesscard. Reis je af en toe met eigen vervoer, weet dan dat je hierin beperkt vergoed wordt.
  • Een uitbetaling van een vakantietoeslag van 8% in mei.
  • Een uitbetaling van een eindejaarsuitkering van 8,3% in december.
  • Een thuiswerkvergoeding van €3,40 per thuisgewerkte dag van minimaal 4 uur en een vaste (aanvullende) internetvergoeding van € 10,- netto per maand.
  • Een goede pensioenregeling bij ABP (Pensioenfonds voor overheid en onderwijs).
  • Een ruime verlofregeling waarin je je eigen keuzes kunt maken. (Bij een fulltime dienstverband én een gekozen werkweekvariant van 40 uur per week heb je jaarlijks 428 verlofuren. Dit zijn 53,5 vakantiedagen, inclusief de verplichte vrije dagen en de nationale en erkende feestdagen).
  • Je krijgt ruimte (tijd) en middelen (geld) voor professionele en persoonlijke ontwikkeling.
  • Je bent bij ons verzekerd tegen gedeeltelijke arbeidsongeschiktheid.
  • Onze hogeschool volgt de cao hbo, met een uitstekend pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Bekijk
hier
de volledige arbeidsvoorwaarden van Inholland.

Jouw werkomgeving

Je wordt onze collega binnen het facilitaire team van Inholland Service Organisatie (ISO) Amsterdam (Sluisbuurt). Hier kunnen studenten en docenten terecht met allerlei vragen over onze onderwijsservices en de faciliteiten binnen het gebouw. Jullie zetten samen de schouders onder elke opdracht. Als team vullen jullie elkaar aan. Je mag een zeer warm welkom verwachten!

Werken bij Hogeschool Inholland: Het verschil zit in jou

Ontwikkelen met een open blik
Werken bij Hogeschool Inholland vraagt om een open blik naar jezelf en jouw omgeving. Je krijgt bij ons de ruimte om jouw unieke talenten verder te ontwikkelen. En talent gaat bij ons niet alleen over wat je kunt: bij Inholland gaat talent ook over wie je bent. Als professional én als mens. Iemand met lef. Passie om bij te dragen aan de ontwikkeling van onze studenten. Een open blik en onderzoekende houding. Je hebt bij onze hogeschool zelf de regie over jouw eigen loopbaan en dat stimuleren we. Omdat jij en jouw talent telt.

Persoonlijk en dichtbij
Onze hogeschool voelt als thuis, een plek waar je jezelf kunt zijn, gekend en gewaardeerd wordt om wie je bent. Onze benadering is persoonlijk, dichtbij en inclusief: iedereen telt mee. En bij alles wat we doen, kijken we hoe we elkaar kunnen aanvullen, helpen groeien, sterker maken.

Bij onze hogeschool word je uitgedaagd om out of the box te denken, kansen te signaleren en te pakken. Zo komen verschillende disciplines, invalshoeken en organisaties samen. En helpen we elkaar om grote uitdagingen aan te gaan en om onszelf én elkaar steeds verder te ontwikkelen, als professional en als mens.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Hogeschool Inholland
Meer Facilitair Medewerker Front Office vacatures

Gerelateerde vacatures aan Facilitair Medewerker Front Office

Medewerker Front Office en Facility

dbschenker - Amsterdam
Your tasks De functie Het bieden van ondersteuning in de breedste zin van het woordBestellen van bedrijfsmiddelen en andere materialen bij diverse leveranciersCommuniceert met interne en externe klant over
- Volledige vacature bekijken

Front Office medewerker

JobBoost - Amsterdam
Introductie Ben jij hét stralende gezicht dat iedereen welkom heet met een glimlach van oor tot oor? Hou je van afwisseling, een vleugje avontuur en wil je werk dat nooit saai is? Dan hebben wij dé baan voor jou! Wat
- Volledige vacature bekijken

Front Office Medewerker - High-End Fashion Boutique

Independent Recruiters - Amsterdam
Droom jij ervan om te werken in de iconische P.C. Hooftstraat voor een high-end fashion brand? Heb je ervaring met kassawerkzaamheden, financiële administratie én weet jij elke klant met een onvergetelijke service te
- Volledige vacature bekijken

Receptionist(e)/ Front Office Medewerker

IWG plc - Amsterdam
Receptionist(e)/ Front Office Medewerker Kenmerken van de functieBij Regus noemen wij onze receptionisten Community Associates. Als Community Associate werk je nauw samen met nieuwe en bestaande klanten. Je lost problemen op
- Volledige vacature bekijken