Secretary Plus - Eindhoven
Dit ga je doen Jij hebt oog voor detail en een natuurlijk talent om mensen op hun gemakt te stellen. Je vindt het heel leuk om een divers takenpakket te hebben en bent graag de spil binnen een organisatie. Voor een - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Start nu als parttime office manager
Ben jij zeer ondersteunend en zoek je een veelzijdige functie? Word parttime office manager in Eindhoven en ondersteun een consultancybureau!
Dit kan al binnen twee minuten
20 - 24 uur per week
Tussen €2.400 en €2.800 Per maand
Wat ga je doen?
Je gaat parttime aan de slag als office manager bij een consultancybureau in Eindhoven dat actief is in de logistieke sector. Jij zorgt ervoor dat de dagelijkse bedrijfsvoering soepel verloopt door zowel administratieve als facilitaire taken op te pakken. Je verwerkt facturen, beheert gegevens en ondersteunt de afdelingen Finance en HR. Daarnaast zorg je voor een prettige werkomgeving door de lunch te regelen en kantoorbenodigdheden op orde te houden.Je werkt 20 tot 24 uur per week en ontvangt een salaris tussen €2.400 en €2.800 per maand (o.b.v. 40 uur). Er is een reiskostenvergoeding en je kunt in overleg thuiswerken.
Hoe ziet je dag eruit?
- Invoeren en verwerken van facturen.
- Beheren van administratieve documenten en data entry.
- Verzorgen van de lunch en inkopen van kantoorbenodigdheden.
- Ondersteunen van de Finance & HR-afdelingen.
- Zorgen voor een efficiënte en georganiseerde werkomgeving.
Wie ben jij?
Jij bent gestructureerd en neemt graag initiatief. Je hebt oog voor detail en werkt nauwkeurig. Zowel administratieve als facilitaire taken pak je met plezier op. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels en bent op zoek naar een parttime functie voor langere tijd.Wat wij bieden
- Een salaris tussen €2.400 en €2.800 per maand (o.b.v. 40 uur);
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per km vanaf 10 km of een shuttle card;
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Je komt direct op contract bij de opdrachtgever;
- Een veelzijdige functie met zowel administratieve als facilitaire verantwoordelijkheden.
Wat wij vragen:
- Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal;
- Je bent parttime beschikbaar voor een langere periode;
- Je hebt affiniteit met zowel administratieve als facilitaire taken.
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie
indebuurt
StatusOpen
Opleidingsniveaus
Middelbare school, MBO, HBO, Universiteit
Plaats
Eindhoven
Werkuren per week
20 - 24
Dienstverbanden
Parttime (overdag), Thuiswerk
Salarisindicatie
Tussen €2.400 en €2.800 Per maand
Verantwoordelijk voor
Verantwoordelijk voor administratieve en facilitaire ondersteuning binnen de afdelingen Finance en HR.
Gepubliceerd op
24-02-2025
Eindhoven
|
Administratieve vacatures
|
Secretariele vacatures
|
Vacatures administratief medewerker
|
Vacature receptioniste
|
Vacature telefoniste
| Parttime (overdag) | Thuiswerk | Middelbare school | MBO | HBO | Universiteit
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten
Recruiter
Jeroen Vervoort, bereikbaar op tel.+31616051052
Stel een vraag
In het kort
Eindhoven20 - 24 uur per week
Tussen €2.400 en €2.800 Per maand
Middelbare school, MBO, HBO, Universiteit
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!Gerelateerde vacatures
Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functiesmeer...
Naar vacature
Meer vacatures van YoungCapital
Gerelateerde vacatures aan Start nu als parttime office manager
Curgoal - Eindhoven
Position: Office Manager HTC Eindhoven Parttime We are looking for an enthusiastic Allround Office Manager for CURGOAL HTC. Are you excited about marketing, content marketing, Google search and the new way of online - Volledige vacature bekijken
vb&t groep - Eindhoven
Office Manager | Parttime | Eindhoven | VastgoedWil jij bijdragen aan het opzetten en stroomlijnen van onze werkprocessen en daarmee de efficiëntie binnen vb&t Brandveiligheid verhogen? Ben jij op zoek naar een - Volledige vacature bekijken
Parttime Medewerker Klantenservice
Start People - Eindhoven
Snel naar Ben je opzoek naar een parttime werk als medewerker klantenservice? Ben je communicatief sterk? Heb je affiniteit in Automotive sector? Lees dan verder!Als medewerker klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt - Volledige vacature bekijken
Secretary Plus - Eindhoven
Wil je carrière maken en jouw expertise als ervaren office manager breed inzetten bij diverse topbedrijven? Zoek je de uitdaging en afwisseling van interim opdrachten, maar dan met de financiële zekerheid van een vast - Volledige vacature bekijken