Inloggen - Registreer  

Medewerker frontoffice Klant Center

Werken voor Delft - 10-03-2025 Naar vacature  

Vragen? Neem gerust contact op met Evelien en Charron

Evelien
06 4293 3543
Charron
06 429 33424
Corporate Recruiters
recruitment@delft.nl
Home
»
Vacatures
»
Medewerker frontoffice Klant Contact Center
Ben jij klantgericht, communicatief sterk en sta jij stevig in je schoenen? Wil jij bijdragen aan een optimale dienstverlening voor de inwoners van Delft? Dan is deze functie bij het Klant Contact Centrum (KCC) iets voor jou!

 

Functieomschrijving

Het Klant Contact Centrum (KCC) is hét centrale aanspreekpunt voor inwoners en bedrijven in Delft. Binnen deze functie beantwoord je vragen en geef je informatie via diverse dienstverleningskanalen: telefonisch, online en aan de balie. Je richt je met name o

p
producten en diensten
uit het domein burgerzaken.
Aan de balie ben je met name bezig met paspoorten, verhuizingen etc. Zit je aan de telefoon dan kunnen er allerlei vragen jou kant op komen.
Dit schrikt jou niet af en je gaat
pro-actief
aan de slag om de burger te helpen. Belangrijk hierin is wel dat je goed overzicht kunt houden en
informatie kunt vinden terwijl je met iemand aan de telefoon zit.
Geen dag is hetzelfde en je komt in contact met een breed scala aan mens
en
en
onderwerpen
?
 

Wat neem je mee

Mbo werk- en denkniveau;
 
Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
 
Ervaring binnen een gemeentelijk callcenter en met burgerzakenproducten is een pré;
 
Digitale vaardigheden en het vermogen om snel nieuwe systemen eigen te maken;
 
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
 
Kennis van het systeem Key2burgerzaken is een pré;
 
Klantgerichtheid, stressbestendigheid en uitstekende communicatieve
vaardigheden.
 

Wat krijg jij

Een salaris tot maximaal €
3831,00
(schaal 7)
bruto per maand,
bij een 36-urige werkweek;
 
Inschaling afhankelijk van je opleiding en werkervaring;
 
Een functie voor 28 tot 32 uur per week;
 
Een Individueel Keuze Budget (17,05%) voor extra verlof, een fiets of extra salaris;
 
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
 
Werken in een modern en duurzaam kantoorgebouw boven station Delft
;
 
Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden, maar is wel beperkt vanwege het
soort werkzaamheden die je doet

 

Competenties

 
Klantgerichtheid
 
Communicatie
ve vaardigheden
 
Stressbestendig
Samenwerken
 
 
Drie redenen om deze functie leuk te vinden
Je werkt in een dynamische omgeving waarin geen dag hetzelfde is
;
 
Je hebt direct contact met inwoners en maakt het verschil in hun ervaring met de gemeente
;
 
Je komt terecht in een hecht en deskundig team met een fijne werksfeer
;
 

Even voorstellen

Binnen het Klant Contact Centrum werken ongeveer 160 medewerkers verdeeld over 7 afdelingen. Jij wordt onderdeel van de afdeling frontoffice, waar je samen met ongeveer 30 collega’s zorgt voor een optimale dienstverlening. De werksfeer is open en collegiaal, en er is veel ruimte om te leren en je verder te ontwikkelen.

 

Verhaal van Delft

 
Delft is een stad van historie en innovatie. Van iconisch Delfts blauw en de schilderkunst van Vermeer, tot wetenschappelijke doorbraken en duurzame oplossingen bij de TU Delft en diverse kennisinstituten. Onze stad is een inspirerende plek waar historie en toekomst hand in hand gaan.

Werken voor gemeente Delft betekent werken voor een gemeente met grote ambities, op een plek die goed is voor je carrière. Tegelijk profiteer je van waar we hier in Delft graag ‘klein’ in blijven: kort in de communicatielijnen, met eigenaarschap en slagkracht. Dichtbij elkaar.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Werken voor Delft
Meer Medewerker frontoffice Klant Center vacatures