Inloggen - Registreer  

(Senior) Manager ServiceNow & Enterprise Experience

Deloitte - Amsterdam
Begeleid onze klanten in digitale transformaties, ontwerp IT service management processen en implementeer ServiceNow om onze klanten te ondersteunen in grote IT transformaties. Bij Deloitte.What impact will you make?Als
- Volledige vacature bekijken

(Senior) Manager ServiceNow & Enterprise Experience

Deloitte - via Consultancy.nl - Amsterdam - 28-02-2025 Naar vacature  

Begeleid onze klanten in digitale transformaties, ontwerp IT service management processen en implementeer ServiceNow om onze klanten te ondersteunen in grote IT transformaties

.
Bij Deloitte.
What impact will you make?
Als (Senior) Manager ga je onze klanten begeleiden in digitale transformaties, ontwerp je IT service management processen en implementeer je ServiceNow om onze klanten te ondersteunen in grote IT transformaties. Gebruikmakend van jouw ervaring in business en technologie begeleid je projecten die essentiële waarde opleveren voor onze klanten. Je zorgt voor een groeiend bewustzijn over het belang van ServiceNow en Service Management binnen organisaties en ondersteunt complexe transformaties.

Met het ServiceNow & Enterprise Experience team zijn we bij uitstek dé partner voor de meest belangrijke, complexe en disruptieve technologische uitdagingen van onze klanten in Nederland en daarbuiten. Hierbij begeleiden we onze klanten succesvol in de volgende gebieden: Global Business Services (GBS), Strategic Portfolio Management (SPM), implementatie van ITIL, IT Service Management (ITSM), IT (agile) Operating Models (ITOM), financieel management voor IT, SIAM en andere gerelateerde onderwerpen. Daarnaast heb je een begrip hoe ServiceNow ondersteuning biedt aan service management processen en hoe dit in de bredere IT architectuur past.

Verder biedt het team de mogelijkheid om je technisch sterk te ontwikkelen. Het behalen van een ServiceNow ‘Certified technical Architect (CTA)’ of ‘Certified Master Architect (CMA)’ titel wordt

ondersteund en gestimuleerd
. Ons team groeit en we zijn op zoek naar aspirant-leiders om onmiddellijke waarde aan onze klanten te leveren en ons bedrijf in staat te stellen diensten van het hoogste niveau te leveren. Je werkt met en leert van de besten in de branche en je ontwikkelt samen ons talent om onbetwiste leiders te worden.

How do you do this?
  • definiëren en implementeren van service management processen binnen de klant context;
  • faciliteren van workshops om de IT service management maturity te beoordelen;
  • definiëren van requirements voor procesimplementaties (ServiceNow);
  • aansturen van onshore / offshore project teams door middel van agile / scrum als methodologie;
  • vermogen om design thinking toe te passen en design sprints te draaien om digitale transformatie vanuit een proces oogpunt te kickstarten;
  • definiëren hoe ServiceNow past binnen de algemene architectuur van de klant;
  • beheren van projectoplevering door gebruik te maken van geschikte projectmanagement methodologieën om zicht te houden op budget, scope, deliverables en project status rapportage;
  • onshore / offshore projectteams leiden door gebruik te maken van agile / scrum als een manier van werken om proces/service management implementaties op te leveren;
  • beschrijven hoe je ServiceNow modules kan gebruiken in verschillende industrieën en functionele domeinen.
What’s in it for you?
  • Je deelt bij ons mee in de winst. Boven op een vast salaris.
  • Altijd blijven groeien. Met ons development program.
  • Vergoeding om je thuiswerkplek op een ergonomisch verantwoorde manier in te richten én een internetvergoeding.
  • Parttime (32 uur) of fulltime (40 uur) werken.
  • Flexibele werktijden, je deelt je eigen agenda in.
  • 26 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om extra dagen in te kopen.
  • Ruil 3 nationale feestdagen voor 3 niet-nationale feestdagen. Als je wilt.
  • Een goede mobiliteitsregeling: de keuze uit verschillende opties zoals een leaseauto, reizen met het OV, een cash budget of een combinatie daarvan.
  • Een laptop en iPhone. De iPhone mag je ook privé gebruiken.
  • Een pensioenregeling waarbij je eigen bijdrage slechts 2% is. Voor later.
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve zorgkostenregeling.
  • Fiscaal voordelige zaken. Denk aan bedrijfsfitness, het aanschaffen van een fiets tegen bruto salaris of de mogelijkheid om een fiets te leasen.
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van 55 uur oppasdienst per kalenderjaar, als jouw kind 12 jaar of jonger is.
  • Een maandelijks budget waarmee je keuzes kunt maken in flexibele arbeidsvoorwaarden zoals extra vakantiedagen of het financieren van een fietsplan.
  • Zes weken volledig betaald geboorteverlof voor traditionele huishoudens en regenbooggezinnen.
Be the true you
Je werkt graag in multidisciplinaire teams aan diverse projecten waardoor je vanaf dag één een professioneel netwerk opbouwt. Elke dag word je uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen, maar je staat er niet alleen voor: ervaren collega's en best practices uit het wereldwijde Deloitte netwerk helpen je om succesvol te worden. Daarnaast beschik je over de volgende kwaliteiten die vereist zijn voor de functie van (Senior) Manager ServiceNow & Enterprise Experience:

  • een masterdiploma, met een voorkeur voor technologie gerelateerde studies
  • minimaal zes jaar relevante en aantoonbare werkervaring op het gebied van ServiceNow en service management;
  • kennis van ITIL, IT Service Management, IT (agile) Operating Models, financieel management voor IT, SIAM;
  • aantoonbare ervaring in het implementeren van ServiceNow oplossingen bij klanten
  • een breed netwerk binnen verschillende sectoren;
  • grondige kennis hebben van technologie gerelateerde ontwikkelingen;
  • ambitie, een commerciële instelling en ondernemerschap;
  • ben je een teamspeler en beheers je zowel de Engelse als de Nederlandse taal;
  • heb je de ambitie om in multidisciplinaire, multiculturele en internationale teams te werken.
(W)here
Jouw expertise deel je met meer dan 150 collega's van het Technology Strategy & Transformation-team dat onderdeel is van Deloitte Technology & Transformation. TS&T is gespecialiseerd in het beantwoorden van de belangrijkste vragen en belangrijkste uitdagingen die spelen binnen het domein van Chief Information / Technology Officer, Chief Data Officer, en Chief Digital Officer van onze klanten. Onze projecten worden altijd samen met de klant uitgevoerd.

Binnen de TS&T afdeling geloven wij dat samenwerking, persoonlijke ontwikkeling en diversiteit fundamenteel voor succes zijn, samen met een ongeëvenaarde diepgang en breedte van expertise. Daarnaast is er een hechte samenwerking met onze collega’s van kantoren wereldwijd.

Bij Deloitte werken we hybride. We combineren werken vanuit huis, bij de klant en op kantoor zo optimaal mogelijk.
Let's make impact. Apply now!
Bij Deloitte staan we open voor
alle mensen
die kwaliteit en ambitie meebrengen. We zijn dan ook benieuwd wie jíj bent.
Contact
  • Minke Bosch
  • Recruiter Technology & Transformation en Support
  • mibosch@deloitte.nl
  • +31621291267

Vacature informatie


Bedrijf:
Deloitte
Opleidingsniveau: WO
Solliciteren
Op zoek naar een baan?
Wij helpen je graag!

Meld je aan voor de nieuwsbrief
Aanmelding succesvol
Over Consultancy.nl
Over ons
Adverteren
Nieuwsarchief
Contact
Consultancy.org netwerk
Consultancy.org netwerk
United States
Canada
Latin America
United Kingdom
Europe
Netherlands
Middle East
India
Asia
Australia
Africa
South Africa
Consultancy.org
Consultancy.org
is hét online platform voor de adviesbranche, met 12 websites wereldwijd. Vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam werken we met 600+ adviesbureaus in 100+ landen.

meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Deloitte

Gerelateerde vacatures aan (Senior) Manager ServiceNow & Enterprise Experience

(Senior) Consultant ServiceNow & Enterprise Experience

Deloitte - Amsterdam
Begeleid onze klanten in digitale transformaties, ontwerp IT service management processen en implementeer ServiceNow om onze klanten te ondersteunen in grote IT transformaties. Bij Deloitte.What impact will you make?Als
- Volledige vacature bekijken

Senior Customer Success Manager - Dutch Speaker

ServiceNow - Amsterdam
Job Description Are you a “transformation-maker”? Do you enjoy driving transformation and setting up companies for a successful future? Do you have experience with transformation programs, consultancy, and being a
- Volledige vacature bekijken

ServiceNow Technical Consultant (With Dutch)

DXC Technology - Amsterdam
Job Description:Open for experience level Junior to Senior!What the position offers you:To support our growth in the ServiceNow Business Group in the Netherlands, we are looking for ServiceNow Technical Consultants, who can
- Volledige vacature bekijken

Expert Programs Delivery Manager

ServiceNow - Amsterdam
Job Description The Expert Programs team develops and delivers the Certified Workflow Architect, Certified Technical Architect, and Certified Master Architect programs, the pinnacle of ServiceNow’s certification offerings.
- Volledige vacature bekijken