Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Verdien tot 3.500,- als administratief medewerker nabij
Heb jij een scherp oog voor detail en wil je een uitdagende functie? Start als administratief medewerker bij een toonaangevend bedrijf in Eemnes!
32 - 40 uur per week
Tussen €2.700 en €3.500 Per maand
Wat ga je doen?
Alsadministratief medewerker
ben je verantwoordelijk voor het controleren en verwerken van gegevens uit huurovereenkomsten en andere contracten. Je verifieert de juistheid van facturen gerelateerd aan huur, indexeringen en servicekosten.
Daarnaast zorg je als je
administratief medewerker
voor de periodieke levering van betaalbestanden en rapportages aan klanten, zodat zij hun betalingen tijdig kunnen uitvoeren en de kosten correct in hun administratie kunnen verwerken. Ook informeer je klanten over aflopende overeenkomsten. Dankzij jouw uitstekende communicatieve vaardigheden kun je effectief schakelen met klanten en beantwoord je vragen binnen 24 uur.
Waar kom je terecht?
Je komt te werken bij een informeel en groot bedrijf in Eemnes dat grote retailklanten zoals HEMA, Ahold en zorginstellingen ondersteunt. Ze regelen alles rondom huurcontracten, heffingen, energie en meer, zodat deze klanten zich kunnen focussen op huncore business
. Een boeiende sector waar je veel kunt leren!
Wat krijg je ervoor terug?
Je werkt bij een jong en informeel bedrijf waar werknemerstevredenheid hoog in het vaandel staat. Je krijgt eenlunch op kantoor
, kunt
hybride werken
, hebt recht op
27 vakantiedagen
en ontvangt een
reis- en thuiswerkvergoeding!
Daarnaast krijg je een aantrekkelijk bruto startsalaris tussen
€ 2.700,- en € 3.500,-.
Bovendien krijg je direct een contract bij de werkgever!
Wat wij bieden
- Een lekker bruto startsalaris tussen € 2.700,- en € 3.500,-;
- Mogelijkheid tot hybride werken;
- Reiskosten- en thuiswerkvergoeding;
- Lunch op kantoor;
- Direct op contract bij opdrachtgever!
Wat wij vragen:
- Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
- Je bent analytisch en communicatief vaardig;
- Je bent minimaal 32 uur beschikbaar;
- Je hebt ervaring met administratie en/of contractmanagement.
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie
indebuurt #wervingenselectie
StatusOpen
Opleidingsniveaus
MBO, HBO, Universiteit
Plaats
Hilversum
Werkuren per week
32 - 40
Dienstverbanden
Fulltime (startersfunctie), Fulltime (ervaren)
Salarisindicatie
Tussen €2.700 en €3.500 Per maand
Verantwoordelijk voor
Verantwoordelijk voor Controleren, verwerken en betalen van facturen die voortvloeien uit contractafspraken
Gepubliceerd op
08-02-2025
Hilversum | Administratief | Financieel / Accountancy | Administratief medewerker | Backoffice medewerker | Financieel adviseur | Financieel medewerker | Fulltime (startersfunctie) | Fulltime (ervaren) | MBO | HBO | Universiteit
Dit kan al binnen twee minuten
Recruiter
Emma van Seters, bereikbaar op tel.of
Recruiter
Emma van Seters, bereikbaar op tel.of
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!Gerelateerde vacatures
Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functiesDeel deze vacature
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van ScholierenWerk