Unique - Amsterdam
Als medewerker Support bij ABN AMRO voer je diverse ondersteunende taken uit. Je registreert krediet- en zekerheidsdocumentatie, verwerkt facturen en royementen. Je onderhoudt contact met advocaten, notarissen en - Volledige vacature bekijken
Medewerker Customer Service bij ABN AMRO
Facilitaire dienstverlening
Amsterdam
8 maart 2025
Details van de functie
Jij bent het eerste aanspreekpunt en zorgt dat alles op facilitair gebied op rolletjes looptFunctieomschrijving
Facilicom Solutions is onderdeel van de Facilicom Group, een authentiek, Nederlands familiebedrijf met meer dan 26.000 medewerkers. We zijn één van de grootste dienstverlenende organisaties en daarmee één van de grootste werkgevers in Nederland.Voor onze gewaardeerde klant ABN AMRO zijn wij voor de facilitaire servicedesk op zoek naar een dienstverlenende Medewerker Events & Customer Service. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van alle facilitaire processen binnen ons bedrijf. Ben je dienstverlenend en zorg je ervoor dat problemen op locatie voorkomen worden? Dan willen we heel graag dat jij ons team komt versterken!
Je hebt een spilfunctie in het verbinden van de juiste mensen, partijen en systemen. Jij zorgt samen met je collega's dat op facilitair gebied alles op rolletjes loopt bij deze locatie. Volg je de opleiding Facility Management of heb je deze net afgerond? Of heb je affiniteit en/of ervaring met deze functie en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle Klachten, Wensen, Informatie en Storingen (KWIS) voor alle (interne) klanten en gebruikers van het pand. De medewerkers van ABN AMRO op de verschillende locaties zijn jouw klanten. Jij bent verantwoordelijk voor het aannemen, beoordelen en afhandelen van KWIS. Wanneer een klant bijvoorbeeld een vergaderzaal wil reserveren, of een storing heeft in het gebouw, ben jij het eerste aanspreekpunt. Vervolgens zorg jij ervoor dat het probleem geïnventariseerd en opgelost wordt. Je bewaakt tussendoor de voortgang en draagt achteraf zorg voor de terugkoppeling. Jij zorgt dat de juiste partijen en collega's op de hoogte zijn en je ondersteunt bij het aanmaken van een evenement- of cateringorder in ons Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS). Tot slot signaleer je verbeterpunten en doe je proactief voorstellen om werkprocessen te verbeteren.Wat je krijgt
Een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn zonder twijfel belangrijk. Maar Facilicom Solutions biedt haar medewerkers meer! Plezier hebben in je werk en een goede samenwerking zijn bij ons sleutelbegrippen. Daarnaast is deze functie een springplank voor een carrière in het facilitaire werkveld. Daar hoort wat ons betreft bij:- Een transparante werkomgeving, met korte, directe lijnen met je collega's;
- Een bruto maandsalaris van tussen de € 2.600,- en € 3.200,- o.b.v. fulltime. Wij kennen binnen Facilicom een 4-wekelijkse salarisbetaling;
- Veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
- De mogelijkheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen d.m.v. online trainingen van GoodHabitz;
- Voor een minimale bijdrage per maand gebruik te maken van het Sociaal Fonds;
- Mogelijkheid om thuis of bij de klant op locatie te werken;
- Goede bereikbaarheid en reiskostenvergoeding;
- Een laagdrempelige organisatie waarbij je stem gehoord wordt.
Wie je bent
Naast jouw klantgericht instelling beschik jij over:- Een relevante, (bijna) afgeronde opleiding zoals MBO 4 Facilitaire Dienstverlening;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels (woord en geschrift);
- Je kunt zelfstandig werken en handelen, maar je voelt je ook betrokken bij het team en werkt graag met je collega's samen aan een goed eindresultaat;
- Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van ABN AMRO
Gerelateerde vacatures aan Medewerker Customer Service bij ABN AMRO
administratief medewerker zakelijke dienstverlening ...
Unique - Diemen
Wat ga je precies doen Als administratief medewerker zakelijke dienstverlening bij ABN AMRO ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van zakelijke klantdossiers, met een focus op rechtsvorm- en bestuurswijzigingen. Je - Volledige vacature bekijken
Administratief medewerker ABN AMRO
Unique - Amsterdam
Als administratief medewerker data verzameling draag je bij aan het verzamelen, onderzoeken en verifiëren van informatie voor het Paper file remediation (PFR) team. Je zult navigeren door banksystemen, klantdocumenten - Volledige vacature bekijken
Administratief medewerker Rechtsvorm en Bestuurswijz...
Unique - Diemen
Wat ga je precies doen Als Administratief Medewerker Rechtsvorm- en Bestuurswijzigingen bij ABN AMRO in Diemen ben je verantwoordelijk voor de juiste afhandeling van belangrijke zakelijke klantdossiers. Je start de dag met - Volledige vacature bekijken
Unique - Amsterdam
Als juridisch medewerker kredieten behoor je tot een team dat zich richt op het waarborgen van krediet- en zekerhedendocumentatie. Samen met je teamgenoten werk je agile, waarbij je elkaar coacht en eigen - Volledige vacature bekijken