Inloggen - Registreer  

Helpdesk Medewerker

Profdesk - Utrecht - 21-07-2023 Naar vacature  

Wij zijn op zoek naar een helpdesk medewerker te Utrecht.
Functie

:
helpdesk medewerker
Regio

:
Utrecht
Start

:
maandag 14 augustus 2023
Inzet

:
32 tot 36 uur per week
Eind

:
vrijdag 29 december 2023
Optie op verlenging

:
ja, 5 maanden
Uurtarief

:
EUR 50 – EUR 75: maximaal EUR 75 inclusief alle kosten
Vragen

:
uiterlijk woensdag 26 juli 2023 tot 14.00 uur
Aanbieden

:
uiterlijk donderdag 27 juli 2023 tot 14.00 uur
Interviews

:
donderdag 3 augustus 2023
Opdracht
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een enthousiaste helpdesk medewerker om het team tijdelijk te versterken. In deze functie werk je samen met een leuk team van functioneel beheerders en ben je verantwoordelijk voor het aannemen van telefoongesprekken en het beantwoorden van meldingen via ons helpdesk systeem of via mail. Je bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers van specifieke systemen die wij beheren.

Taken
Je bent als helpdesk medewerker het visitekaartje van de afdeling met als doel om onze klanten vriendelijk en begripvol te woord te staan en het proces van incident oplossing binnen soepel te laten verlopen.

Taken en verantwoordelijkheden:
  • Aannemen van telefoongesprekken en beantwoorden van berichten en e-mails van gebruikers
  • met vragen of incidenten met betrekking tot onze systemen;
  • Zelfstandig oplossen van incidenten indien de oplossing voorhanden is;
  • Doorzetten van complexere incidenten naar de juiste oplosgroep, bestaande uit medewerkers
  • van het functioneel beheerteam en externe softwareleveranciers;
  • Klantvriendelijk en servicegericht te woord staan van gebruikers om hen te helpen bij het
  • oplossen van problemen;
  • Zorgvuldig en nauwkeurig vastleggen van meldingen (incidenten) in het systeem.
Eisen
  • Je beschikt aantoonbaar over minimaal hbo- werkervaring en denkniveau;
  • In de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar ervaring als helpdesk medewerker bij een grote
  • complexe overheidsorganisatie;
  • Je beschikt aantoonbaar over kennis en/of ervaring met een ticketing systeem.
Wensen
  • Bij voorkeur heb je aantoonbare ervaring met TOPdesk;
  • Goede aantoonbare kennis en ervaring van Microsoft Teams en andere Microsoft-producten.
Competenties

Je bent een klantvriendelijke, proactieve, nauwkeurige en servicegerichte helpdesk medewerker:
  • Klantvriendelijk en servicegericht met een sterk probleemoplossend vermogen;
  • Vermogen om meldingen nauwkeurig vast te leggen en te documenteren;
  • Teamspeler met het vermogen om effectief samen te werken met collega’s en externe partijen;
  • Affiniteit met IT en technische systemen, maar geen IT-expertise vereist.
Curriculum vitae (cv)
Je cv is max 3 pagina’s enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.
Het cv dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het cv huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de klant mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. .Je cv is in het Nederlands opgesteld en in Word-formaat.

Motivatie
Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel (max 1/2 A4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.

Referenties
Voor deze aanvraag ontvangen wij graag twee relevante referenties die door de klant nagebeld mogen worden. Je geeft met het indienen van de referenties de klant akkoord om contact op te nemen met de referenten.

Geef de volgende informatie op:
  • Naam organisatie waar opdracht werd vervuld;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Profdesk
Meer Helpdesk Medewerker vacatures