Support Engineer 2de/3de Lijn met Software Testing e...
Moreno Associates - Amsterdam
Support Engineer 2de/3de Lijn met Software Testing ervaring – HBO niveau – AmsterdamVoor onze klant die thuis is in de Retail branche, zijn we op zoek naar een Support medewerker met Software Testing ervaring. Onze klant - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Support Engineer 2de/3de Lijn met Software Testing ervaring HBO niveau
Support Engineer 2de/3de Lijn met Software Testing ervaring – HBO niveau – AmsterdamVoor onze klant die thuis is in de Retail branche, zijn we op zoek naar een Support medewerker met Software Testing ervaring. Onze klant is het beste te omschrijven als klein van stuk, maar groot in omvang. Met een klein team bedienen zij grote namen in de Retail branche.Je kunt denken aan grote online webwinkels en supermarkten. Zij verzorgen strakke implementaties met aantrekkelijke ROI en het aansluiten van ketenpartners. Zij zijn niet alleen erg thuis in hun tak van sport, maar bedienen hun klanten met plezier op topniveau. Integriteit en kwaliteit zitten dan ook hoog in hun vaandel.Als Technisch Support, zal je verantwoordelijk zijn voor o.a.; het schakelen tussen klanten (A-merken) en systeem ontwikkelaars. Je bent als het ware een filter binnen de communicatie tussen de klant en de development afdeling. De incidenten zijn te kenmerken als 2de en 3de lijn issues. De eerste lijn wordt door de klant zelf gedaan en het contact zal zijn met Super key users. De key users zijn voornamelijk logistieke managers of business consultants met volledige kennis en ervaring van hun producten. Dit betekent dat de gesprekken op niveau moeten kunnen zijn.Vaak hebben de incidenten te maken met issues die mis zijn gelopen of verkeerd uitgevoerd zijn in de test fase. Hier is het van belang dat jij met jouw ervaring, snel de probleemstelling in kaart kan brengen. Mede dankzij jouw technische bagage, zal je in staat zijn om vaak incidenten zelf op te lossen. Indien er sprake is van een fout in de code of iets dergelijks, zal je de hulp van je collega's van de development afdeling te allen tijde kunnen inschakelen. Naast het oplossen van incidenten, zal je pro actief met de klant meedenken in het optimaal gebruiken en benutten van de applicatie. Dit kan zowel telefonisch als face to face gebeuren.Functie eisen- WO /HBO diploma in de richting Informatica of ICT gerelateerd (MUST)- Ervaring met het Testen van software (functioneel)- Ervaring met Technische Support (2de 3de lijns) - Algemene IT vaardigheden- Communicatief vaardig, empathisch en probleemoplossend vermogen - In staat zijn om gesprekken te voeren met (lijn)Managers en Key Users- Uitstekende Nederlandse vaardigheden woord/schrift (MUST)Salaris en Voorwaarden- Basis salaris tussen 2. en 4. afhankelijk van jouw kennis en ervaring- Reiskostenvergoeding- 25 vakantiedagen- Mogelijkheid om cursussen en certificeringen te behalen op kosten/tijd van de zaak- Top Locatie op Loopafstand van Amsterdam CS- Jonge en dynamische omgeving met een A-Klasse klant portfolio Solliciteer / Apply nowSolliciteer / Apply now
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Moreno Associates
Gerelateerde vacatures aan Support Engineer 2de/3de Lijn met Software Testing ervaring HBO niveau
Technisch Applicatiebeheerder Junior/Medior E
Moreno Associates - Amsterdam
Technisch Applicatiebeheerder – Junior/Medior – Regio Amsterdam – E-Commerce Voor een Retail organisatie met een erbij horende E-commerce platform ben ik op zoek naar een Junior/Medior Technisch - Volledige vacature bekijken
Junior Technische Support Engineer functie met 13de ...
CareerValue B.V. - Amsterdam
De Functie: Als Technische Support Engineer zijn jij en je collega's op de supportafdeling verantwoordelijk voor het afhandelen van technische en functionele vragen en problemen van klanten die je tegen gaat komen bij het - Volledige vacature bekijken
Medior en Senior IT Support Engineer Luchtvaartsector
CareerValue B.V. - Schiphol
De Functie: Bij onze klant ga je aan de slag als IT Support Engineer binnen het IT Beheer team, dat bestaat uit 10 ervaren IT-professionals. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het oplossen van complexe incidenten en - Volledige vacature bekijken
Support Engineer 1e lijn Managed Print Services
PCI - Lijnden
Dit ga je doen: Wat deze rol uniek maakt is dat je veel verantwoordelijkheid krijgt. Je hebt veel klantcontact waarbij je zelfstandig zeer uiteenlopende storingen bij jou klanten oplost. De organisatie en onze producten en - Volledige vacature bekijken