Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Assistent Accountant
Login to Send Message
“Het leukste aan ons werk is de interactie, het menselijk contact met de klant. We zijn dan ook goed geautomatiseerd zodat dat het werk makkelijker, maar vooral veel leuker maakt”.
Waar vind je nog een werkgever die voor jou een persoonlijk kerstcadeau koopt en het hele team met het mooie weer uitnodigt voor een BBQ op zijn dakterras thuis? Kortom: een bedrijf met een unieke dynamiek waar je de komende jaren jezelf goed kan ontwikkelen en een fijne werksfeer hebt.
Solliciteer direct
Wat bieden zij jou?
- Direct in dienst als Assistent Accountant voor 32-40 uur per week;
- €3.500,- – €4.500,- bruto per maand op fulltime basis;
- Premievrij pensioen, mobiliteitsvergoeding tussen €200,- en €800,- en €80,- netto vergoeding per maand;
- Lunch is elke dag voor je geregeld en de koelkast staat altijd vol;
- Gratis sporten aan de overkant van het pand;
- Intern opleidingstraject van 1-1.5 jaar;
- Ontwikkelmogelijkheden binnen deze platte organisatie richting bijvoorbeeld het beheer van een eigen klantenportefeuille of het aansturen van een team.
Wat ga je doen?
Met al jouw ervaring als bijvoorbeeld assistent controller of controller binnen een financiële administratie kan je de meeste administraties wel bijhouden, opschonen en bijwerken. Nu is het moment daar dat je je verder gaat verdiepen en ga je als jij er aan toe bent het team en de processen begeleiden. Ga je liever zo vaak mogelijk in gesprek met de klant om deze vanuit financieel oogpunt goed te begeleiden? Aan jou de keus!Vanuit deze rol als Assistent Accountant krijg je een klantenportefeuille die je zelfstandig bedient en waarbij je het team begeleid in de planning. Je stelt hierbij zelf de rapportages op die je, eventueel samen met een collega, bespreekt met de klant.
Verder leer je nog met welke aspecten je allemaal rekening moet houden bij het opstellen van een jaarrekening en heb je de verantwoordelijkheid grotere bedrijven te begeleiden.
- Afsluiten administraties en opstellen van de jaarrekening voor de diverse klanten;
- Fiscale aangiften;
- Dagelijks contact met de klanten over allerlei zaken waar ze tegenaan lopen;
- Opstellen van rapportages.
Het bedrijf
Ygrec finance is een full service administratie-, fiscaal en advieskantoor in Leusden. Ygrec finance gelooft dat ondernemers het beste kunnen doen waar ze goed in zijn. Ygrec finance maakt het met behulp van automatisering die administratie en belastingaangiften zo simpel mogelijk. Zij werken met een abonnement vorm waardoor je dus nooit uren hoeft te schrijven en je altijd rustig je tijd kan nemen om de klant goed te adviseren.Het bedrijf ademt de sfeer van een jong en modern familiebedrijf waar je mag zijn wie je bent. De cultuur is zeer informeel. Er zijn veel overlegmomenten waardoor je merkt dat een open en eerlijke communicatie gestimuleerd wordt. Verder worden er veel leuke dingen georganiseerd zoals paddelen en escaperoom, maar voel je niet verplicht als je dan bijvoorbeeld een andere afspraak hebt.
Wie ben jij?
Iemand die een goed gevoel overhoudt na het lezen van deze tekst. Verder is het voor de rol goed als je minimaal vier jaar ervaring hebt met het voeren van een allround financiële administratie als bijvoorbeeld Assistent Controller of Controller.Cooster Professionals bemiddelt jou!
Ygrec Finance heeft de werving en selectie exclusief uitbesteed aan Cooster Professionals. Dit houdt in dat wij alle sollicitaties behandelen, ook de sollicitaties die rechtstreeks worden verstuurd naar Ygrec Finance. Wij beoordelen jouw sollicitatie, voeren met jou het eerste kennismakingsgesprek en vertellen jou hierin alles over de functie en organisatie.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Cooster Professionals