Inloggen - Registreer  

Administratief Juridisch Ondersteuner

Unique - Almere
Als administratief juridisch ondersteuner speel je een ondersteunende rol in het hart van onze organisatie. Je staat voor de uitdaging om bezwaardossiers zorgvuldig samen te stellen en te communiceren met cliënten en
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Ondersteuner 32 uur 3 - 4 Secretarieel

Almere - 28-02-2025 Naar vacature  

sluitingsdatum 16-03-2025

De vijf gemeenten in Flevoland (Almere, Noordoostpolder, Lelystad, Urk en Dronten) werken samen met partners aan de vernieuwing van het sociaal domein. Het doel is om kwetsbare inwoners langdurig goede (jeugd)zorg en ondersteuning te bieden.

Een regionaal team coördineert deze transformatie. Dit team richt zich op het organiseren van het zorglandschap, het beheren van samenwerkingen en het ontwikkelen van praktische oplossingen. Als ondersteuner speel je een belangrijke rol door het team te helpen efficiënt te werken. Je zorgt voor een goed verloop van processen, ondersteunt bij administratieve taken en draagt bij aan een prettige samenwerking binnen het team.

Wat ga jij doen

Als ondersteuner creëer jij een basis van waaruit de teamleden hun werk goed kunnen doen. Midden in alle hectiek ben jij de ervaren, service-verlenende ondersteuner die zorgt voor overzicht en een goede sfeer.

Je speelt een belangrijke rol in het plannen en organiseren van afspraken en vergaderingen. Je maakt, afhankelijk van het overleg, een verslag of een actie- en besluitenoverzicht. Achteraf controleer je de opvolging van de gemaakte actiepunten. Je ondersteunt bij de planning en het locatiebeheer van het werk, het agendabeheer en de e-mail van de managers.

Samen met andere ondersteuners beheer je de gezamenlijke mailbox, het gezamenlijke telefoonnummer en begeleid je externe bezoekers naar hun overleg. Ook heb je een belangrijke rol in het inrichten, ordenen en geordend houden van de archivering van documenten en andere vormen van communicatie rond projecten, programma’s en reguliere activiteiten.

Je draagt bij aan de samenwerking en de sociale cohesie binnen het team: je voelt je betrokken en bent geïnteresseerd in de ontwikkelingen die ons werk raken. Verder lever je hierin ook een praktische bijdrage: je organiseert organisatiebrede bijeenkomsten en zorgt voor een goede interne en externe communicatie.

Wie ben jij

Je werkt op hbo-niveau. Je kunt dit aantonen door een voor de functie relevante opleiding en/of ervaring. Je hebt ruime ervaring met ondersteunende rollen in organisaties met een forse dynamiek. Je brengt structuur aan zodat projecten, programma’s en andere vormen van dynamiek concreet en inzichtelijk worden.

Jij hebt een energieke persoonlijkheid en bent proactief, integer en omgevingsbewust. Jouw oog voor detail is goed ontwikkeld. Initiatief nemen gaat je moeiteloos af en daarnaast ben je stressbestendig. Jij doet jouw werk met flair en een gezonde dosis humor. Organiseren en vooruitdenken zit in jouw karakter.

Je hebt ruime ervaring met organiseren en ondersteunen. Daarnaast beheers je de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, uitstekend. Goede Excel- en Word vaardigheden zijn vereist. Ook heb je ervaring met digitale archivering en het werken binnen een MS-Teams-omgeving. Kennis en vaardigheid in administratieve werkzaamheden (plannen, organiseren en notuleren) zijn vereist.

Meer over jouw werkomgeving

De centrale werklocatie is op het stadhuis van Almere, maar je bent ook regelmatig in de andere gemeentehuizen van de regio. Ons team bestaat uit contract- en leveranciersmanagers, contractbeheerders, data analisten, inkopers, regiocontroller, programma- en projectmanagers, beleids- en bedrijfsvoeringsadviseurs, ondersteuning en een directeur.

Naast collega’s uit ons eigen team werken we nauw samen met collega's uit de regio, zoals o.a. beleidsadviseurs, controllers en kwaliteitsadviseurs. Wij werken hybride en iedere collega kan flexibel zijn of haar eigen agenda beheren. Wanneer je kiest voor een baan in de regio Flevoland, kies je bewust voor een baan met maatschappelijke impact. Je kiest voor de inhoud, je kiest voor het leveren van een maatschappelijke bijdrage voor iedere inwoner van Flevoland.

In eerste instantie werk je formeel voor de gemeente Almere, maar het is de verwachting dat in de komende periode de nieuwe op te richten regionale werkorganisatie Sociaal Domein je werkgever wordt.

Wat wij jou bieden

Gelukkig zijn in het werk dat jij doet, is wat voor ons telt! Samen leveren wij iedere dag, op onze eigen innovatieve en hartelijke wijze, een bijdrage aan een nog beter, duurzamer en toekomstbestendiger Flevoland. Wij geloven dat deze maatschappelijke impact energie geeft en plezier in het werk oplevert. Dit alles mag jij doen binnen een betrouwbaar en slagvaardig team, waar oog is voor jou als individu en jouw ambities.

Daarnaast mag jij de volgende arbeidsvoorwaarden verwachten:
  • Een jaarcontract met de intentie tot vast;
  • Salaris van minimaal € 3.052 en maximaal € 4.297 bruto per maand, o.b.v. 36-urige werkweek;
  • Een baan voor 32 uur per week;
  • Uitstekende
secundaire arbeidsvoorwaarde
n;
  • 17,05% individueel keuzebudget boven op jouw salaris;
  • De mogelijkheid om hybride te werken;
  • (Gedeeltelijk) betaald ouderschapsverlof;
  • Uitgebreide keuze aan trainingen en opleidingen, zodat jij je verder kunt ontwikkelen.

Solliciteren

Wij vinden het belangrijk dat jij goed kunt afwegen of deze vacature echt bij jou past. Daarom vertelt onze officemanager Elza Oud (06 5099 9839) jou graag meer over de vacature. Heb jij vragen over de sollicitatieprocedure? Dan kun jij contact opnemen met onze recruiter Lotte Bijleveld (06-25467197). Solliciteer je liever direct? Dan ontvangen wij jouw sollicitatie uiterlijk 16 maart 2025.

Van elke collega die ons komt versterken vragen wij een Verklaring Omtrent het Gedrag. Hierin maken wij onderscheid tussen een VOG en een VOG-P (Verklaring Omtrent het Gedrag-Politiegegevens). Gemeente Almere bepaalt, op basis van jouw functie, welke VOG voor jou van toepassing is.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Almere
Meer Ondersteuner 32 uur 3 - 4 Secretarieel vacatures

Gerelateerde vacatures aan Ondersteuner 32 uur 3 - 4 Secretarieel

Office ondersteuner

Please - Almere
Onze opdrachtgever is per direct op zoek naar een allround medewerker. Ben jij flexibel beschikbaar? Lees dan snel verder! Onze opdrachtgever is een groeiende webshop, gespecialiseerd in babykleding. Door de groei van de
- Volledige vacature bekijken

Elektromonteur in Opleiding MBO 3 of 4 (32 of 40 uur)

ProfMatch - Purmerend
Jij, als leergierige elektromonteur hebt jouw MBO 2, 3 of 4 richting de techniek afgerond en jij wilt graag groeien naar eerste elektromonteur. Je krijgt als leerling elektromonteur van ons een ijzersterk salaris
- Volledige vacature bekijken

BBL 4 management trainee parttime 18-32

Karwei - Purmerend
Voor onze vacature van management trainee bij onze GAMMA zoeken we een ambitieus iemand die de klant netjes en correct helpt, en leiding gaat geven aan een team verkoopmedewerkers. We zorgen ervoor dat jij tot bloei komt bij
- Volledige vacature bekijken

Stagiair(e) Zeedauw 21-32

Triade Vitree - Almere
Stagiair(e) Zeedauw | 21-32 uur Doe jij een opleiding MZ 3 of MZ 4 (uitstroom gehandicaptenzorg) of Social Work en zoek jij alvast een stageplaats voor minimaal 21 uur per week voor het nieuwe schooljaar 2025/2026? Reageer
- Volledige vacature bekijken