Inloggen - Registreer  

Traineeship

Wachtwoord vergeten - via Bijbaan - Delft - 17-02-2025 Naar vacature  

Voor een toonaangevend Nederlands softwarebedrijf dat innovatieve oplossingen biedt op het gebied van financiële administratie, boekhouding, HRM en CRM, zijn wij op zoek naar een enthousiaste Customer Support medewerker.

In deze rol ben je een cruciale schakel in het beantwoorden van vragen van klanten en het oplossen van problemen. Zo krijg je de kans om het product, de klanten en de software in detail te leren kennen.

Na 2 jaar ben je klaargestoomd om door te kunnen groeien binnen of buiten jouw afdeling. Nieuwsgierig? Lees snel verder!

Wat bieden wij jou

  • Een bruto maandsalaris van €2.550,- o.b.v. 40 uur (€2.760,- bruto p.m. Inclusief 13e maand)
  • Direct een contract bij de werkgever voor 32 tot 40 uur per week
  • 27 vakantiedagen, 3 vrijwilligersdagen, en 8% vakantiegeld
  • Mogelijkheid om 50% vanuit huis te werken
  • Een reiskostenvergoeding of thuiswerk vergoeding
  • Een vergoeding van €787 om jouw thuiswerkplek in te richten
  • Pensioenopbouw
  • Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen in de vorm van trainingen
  • Leuke jaarlijkse bedrijfs evenementen zoals teamuitjes, feestjes en borrels
  • Korting op een nieuwe (elektrische) fiets
  • Dagelijkse toegang tot de sportschool bij kantoor Delft inclusief een personal trainer
  • Mogelijkheid om 5 werkdagen per jaar in het buitenland te werken

Werkzaamheden

In deze traineeship start je als customer support medewerker met het ondersteunen van klanten bij het beantwoorden van functionele vragen over hun boekhoud softwarepakket. Geen boekhoudkundige (studie)achtergrond? Geen zorgen! Je wordt voor deze functie klaargestoomd door een training 'Basiskennis Boekhouding'.

Zo kan jouw werkdag er uitzien:
  • Je beantwoord e-mails, chat berichten en telefoongesprekken van klanten terwijl je in de online omgeving meekijkt
  • Je denkt mee en vindt oplossingen wanneer een klant een probleem meldt
  • Je maakt voor bepaalde klantvragen een case aan
  • Je schakelt met collega's om cases op te lossen
  • Je adviseert klanten over nieuwe, innovatieve softwareoplossingen
  • Je deelt klantvragen en verwachtingen met andere teams om producten en processen te verbeteren
  • Je zit (wekelijks) een uur met je manager of buddy om vorderingen en je leerdoelen te bespreken
Een van de kernwaarden binnen deze organisatie is 'Keep Raising the Bar'. Jezelf continu uitdagen om beter te worden en verwachtingen te overtreffen. Daarom wordt er een helder carrièrepad aangeboden met volop kansen om je verder te ontwikkelen.

Jouw eerste stappen tijdens dit traineeship:
  • Eerste 6 maanden: Een uitgebreide onboarding waarin je alle systemen, processen en klanten écht leer kennen.
  • 6-12 maanden: Specialisatie binnen een specifiek onderdeel van Customer Support (bijv: bouw, logistiek of payroll)
  • Na 2 jaar: Mogelijkheid om door te groeien naar een meer gespecialiseerde of leidinggevende rol. Zie hieronder wat de mogelijkheden zijn.

Binnen Customer Support:

  • Support Specialist
  • Premium Support
  • WFM Specialist
  • Teamlead Support
  • Technical Support
  • 2nd Line Support
  • Partner Support

Binnen Customer Success:

  • Consultancy
  • Data Analist
  • Product Learning
  • Enablement
  • Product Readiness
  • Operations
  • Personal Engagement

Buiten Customer Success:

  • Product Line
  • HR
  • Sales
  • Talent Acquisition
  • Procurement
  • Technology
  • Marketing
  • Credit Control
Welke richting je ook kiest, je krijg de ruimte, begeleiding en kans om je ambities waar te maken. Samen bouwen we aan jouw toekomst!

Arbeidsduur en werktijden

Het betreft een functie voor 32 tot 40 uur per week.
De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.
De eerste 4 tot 6 weken betreft het inwerktraject dat bestaat uit een combinatie van praktijktraining en e-learnings. De eerste drie dagen staan in het teken van een intensieve kickstart, waarvoor je welkom bent op het hoofdkantoor in Delft. Na deze introductiedagen kun je de rest van de onboarding voortzetten vanaf het kantoor dat het dichtst bij jou in de buurt is.

Elke maand wordt er een Fast Track Selectiedag georganiseerd op het hoofdkantoor in Delft om kennis te maken met jou en iedereen die geïnteresseerd is in deze functie. Tijdens deze middag willen we kandidaten een goed beeld geven van de rol. Je doorloopt in één middag het volledige sollicitatieproces en je krijgt direct te horen of je bent aangenomen!

Op de onderstaande data worden er selectiedagen georganiseerd. Deze vinden allen op een woensdagmiddag plaats.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Wachtwoord vergeten