Officemanager Verhuur Woningen
Zakelijke dienstverlening
Mbo
€3000 - €3700
Ben jij de perfecte spin in het web die administratieve processen moeiteloos aanstuurt? Heb je een passie voor de vastgoedwereld en haal je energie uit het soepel laten verlopen van alles achter de schermen? Neem vandaag dan nog contact met ons op!
Meer over de opdrachtgever
Dit bedrijf is een van de grootste particuliere vastgoedondernemingen van Nederland. Vanuit hun kantoor in Scheveningen beheren ze een diverse portefeuille van woningen, winkels, kantoren en bedrijfsruimten, zowel in Nederland als Duitsland. Ze zijn ervan overtuigd dat goed onderhouden vastgoed niet alleen de waarde behoudt, maar ook de juiste huurders aantrekt. Daarom richten ze zich niet alleen op de groei van hun portefeuille, maar ook op de optimalisatie en verduurzaming ervan, met oog voor de toekomst.Wat ga je doen?
Als officemanager ben jij de drijvende kracht binnen de afdeling Verhuur Woningen en Verhuuradministratie, samen met een team van 13 gedreven en betrokken collega’s. Jij ondersteunt en ontzorgt het hoofd van de afdeling en biedt waar mogelijk hulp aan de rest van het team.Wat jij doet:
- Zorgt voor de efficiënte postverwerking binnen de afdeling;
- Actualiseert de wekelijkse leegstandslijst;
- Coördineert acties en bewaakt deadlines na diverse overleggen;
- Biedt administratieve ondersteuning aan de verhuuradministratie;
- Notuleert tijdens vergaderingen;
- Levert gegevens aan voor rapportages;
- Behandelt huuropzeggingen;
- Controleert huurovereenkomsten voordat ze ondertekend worden;
- Beheert diverse agenda’s en plant afspraken;
- Stelt, samen met collega’s, documenten, overzichten en memo’s op met bestaande templates;
- Plaatst woningaanbod op de website en andere mediakanalen;
- Beantwoordt telefonisch vragen van woningzoekenden;
- Verzorgt algemene correspondentie naar huurders;
- Biedt administratieve ondersteuning aan de verhuuradministratie.
Je beschikt over
Wij zoeken een enthousiaste en ervaren officemanager die zich flexibel en professioneel opstelt, met oog voor detail en een passie voor het werk.Daarnaast herken jij jezelf in de volgende punten:
- Je hebt relevante ervaring in een vergelijkbare functie;
- Je beschikt over uitgebreide kennis van Microsoft 365/Office;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je kunt je ook voldoende in het Engels uitdrukken, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je hebt interesse in de vastgoedsector;
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
Wat bieden wij?
- Een uitstekend salaris, inclusief 8% vakantiegeld;
- 24 verlofdagen bij een fulltime dienstverband;
- Elke dag ontbijt en lunch verzorgd door de zaak;
- Een pensioenregeling, met 50% bijdrage van het bedrijf;
- Een uitgebreid inwerkprogramma, verzorgd door enthousiaste collega’s;
- Een modern kantoor in Scheveningen, op loopafstand van het strand en het Kurhaus.
Naar vacature
Meer vacatures van Progress
Meer Officemanager Verhuur Woningen vacatures