Operationeel medewerker evenementen
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven collega die ons team komt versterken! Heb jij twee rechterhanden, technisch inzicht en heb je zin om (uiterlijk 1 mei) aan de slag te gaan in de dynamische evenementenbranche? Dan ben jij degene die we zoeken!
Functieomschrijving
Wij zoeken iemand die ons wil helpen met het op- en afbouwen en draaien van evenementen. Daarnaast hoort een stukje magazijnbeheer in ons mooie pand in Oirschot bij deze functie. Bij HabbEvents creëren we veel zelf op het gebied van interieur en decoratie. Met jouw handigheid en inzicht weet jij hier dan ook wel raad mee. Als operationeel medewerker speel jij een belangrijke rol in het succesvol realiseren van onze evenementen. Ervaring is mooi meegenomen, maar niet het meest belangrijk. Met leergierigheid kom je een heel eind!Over ons
HabbEvents is gespecialiseerd in het organiseren en coördineren van sfeervolle totaalfeesten op locatie, voor zowel zakelijke als privé aangelegenheden.Bij elk evenement besteden wij veel tijd en energie aan het creëren van een kloppend geheel; van styling tot en met catering, entertainment en ontvangst. We combineren onze passie om te maken met onze kennis van evenementen. Van aankleding tot en met entertainment, alles moet in balans zijn met elkaar. Dankzij onze unieke concepten en persoonlijke aanpak weten wij van elke gelegenheid een onvergetelijke dag te maken.
Ben jij?
Een echte aanpakkerHandig en technisch aangelegd
Oplossingsgericht
23 jaar of ouder
In het bezit van een aanhanger rijbewijs, of bereid deze te halen op kosten van HabbEvents
Bereid om ook regelmatig avonden en weekenden te werken
Wat kun je van ons verwachten?
32 tot 38 uur contract, vanaf uiterlijk 1 meiMarktconform salaris
Een informele werksfeer in een gezellig jong team
Veel vrijheid
De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen
Alle feestdagen vrij
Omschrijf jij jezelf als een echte aanpakker en iemand die niet stil kan zitten? En wil je meebouwen aan de mooiste bruiloften, bedrijfsevenementen en andere toffe feesten? Stuur dan je cv en motivatie naar
info@habbevents.nl
en wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen!
Google Beoordelingen
5.0
HabbEvents
5.0
×
Niki Van Genugten
19:02 06 Nov 24
Onze bruiloft volledig laten verzorgen door HabbEvents op Buitengoed de Bollen. Wat een
topdag/weekend hebben wij beleefd dankzij het team van HabbEvents. Vanaf het eerste gesprek zijn we perfect geholpen, is alle ruimte gegeven voor onze eigen wensen en werden volop ideeën aangedragen door het team. Op de dag zelf was het buitengoed tot in de puntjes gereed gemaakt (alles gesnoeid, gras gemaaid, verse houtsnippers, werkelijk overal aan gedacht). Ook de stretchtent en styling liet niets te wensen over en het personeel was super vriendelijk en voelde alles perfect aan, evenals de DJ die via HabbEvents is geboekt. De hapjes/drankjes, het diner, allemaal heerlijk! Er word nog steeds over gesproken onder de bezoekers, iedereen was onder de indruk van het prachtige geheel. Bij deze dan ook nogmaals een heel groot compliment aan het hele team van HabbEvents! Een hele dikke aanrader.
Lees meer
Helga
17:12 03 Jul 24
Solero 20 jaar – wat een fantastisch feest was het! Dankjewel HabbEvents voor de meer
dan fantastische verzorging en aan VDS foto's voor het vastleggen van deze prachtige momenten!
Lees meer
Anneke de Rooij
09:37 25 Oct 23
Mart, Esther, Malou, Daan (en de namen waar ik veel mee te maken had) maar ook zeker het
gehele Habb-team; wat een feestweekend hebben jullie ons bezorgd! Ongelooflijk! Eigelijk is het nóg mooier en véél beter geworden als gehoopt. Dag 1, rustig aan beginnen met een openlucht-bioscoop met een hapje en drankje voor ons personeel. Dat er te weinig bier was lag zeker niet aan jullie maar aan de dorst van onze werknemers! Dag 2, ons honderd jarig bestaan gevierd samen met zo'n 300 zakenrelaties. Niemand kwam iets te kort, het gehele team was vriendelijk en zorgde ervoor dat niemand iets te kort kwam! Dag 3, FEEST, gewoon een knalfeest voor ons (oud) personeel, familie en vrienden, een kleine 650 man. Vanaf 14 uur tot in de erg late uurtjes is er gefeest, genoten, gelachen, gedanst, gepraat, gegeten en gedronken... de locatie, de entree, jullie geweldige barn, een prachtige feesttent, de gehele sfeer, het foodcourt, de botsauto's, de sterkste man van Nederland, de schietkraam, de fontein met gouden tekst, de artiesten, de band, het was AF! Wij hebben ONTZETTEND genoten, we genieten echt nog even na, wat een belevenis was dit. Mart, ben ontzettend trots op jezelf en op jouw gehele team! Vanaf het eerste contact tot nu na het feestweekend waren jullie hulp, steun, ideeën, bereikbaarheid fantastisch! Tot het volgende feest, en daar wachten we zeker geen honderd jaar mee! Ohhhhh en nog even een klein PS-je: We, Gerard en ik, hebben net nog even het weekend doorgenomen met ons pap... zijn woorden waren letterlijk: "iedereen, het gehele team, was ontzettend vriendelijk en lachten één voor één en dat bleven ze de hele avond doen! Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt." En een speciale dankjewel naar Malou... "Ik hoefde bij wijzen van spreken maar te gaan verzitten en daar was Malou. Zij heeft er echt voor gezorgd dat wij beide avonden absoluut niks te kort gekomen zijn!" Nogmaals, of alweer: D A N K het GEHELE Habb-team! 🧡
Lees meer
Marloes De Korte
18:13 19 Oct 23
Mede door de lieve mensen van habbevents kijken wij terug op een droombruiloft! Onze dag
was tot in de puntjes geregeld. Mart wat heb je een top team! Ontzettend vriendelijk, behulpzaam en vooral zorgzaam. Mega complimenten naar de eventmanager en stylistes voor onze dag! Zo ook naar de bediening, werkelijk niemand is iets te kort gekomen. Niets is te gek, ze staan overal voor open en nemen alles uit handen. Ontzettend bedankt voor deze prachtige dag ♡
Lees meer
Peter van Overbeek
07:19 16 Oct 23
Wat een prachtbedrijf met gepassioneerde mensen! We hebben enorm genoten van de geweldige
aankleding, de top-bediening van het HABB-team, en het super lekkere eten en drinken wat "always-with-a-smile" werd geserveerd. Wij hebben een onvergetelijk weekend mogen ervaren dankzij deze toppers.
Lees meer
Johan van Beers
11:47 16 Jun 23
Mart en zijn team hebben voor ons echt de perfecte dag verzorgd! Alles erop en eraan, in
een prachtig buitengebied, heel lekker eten en een ongedwongen sfeer. 100% aanrader!
Lees meer
Jochem van Dalfsen
08:39 12 Jun 23
We willen iedereen uit het team van Habb via deze weg graag nog bedanken voor jullie
waanzinnige werk de afgelopen dagen. We waren echt heel erg onder de indruk van hoe goed jullie zijn als team, hoe sympathiek en attent iedereen was en hoe ongelofelijk lekker alles was. Van de borrelhappen, tot het diner en de midnight snacks. Het was allemaal echt onwijs goed. We hebben veel huwelijken gezien, maar de kwaliteit van jullie werk is echt van de buitencategorie. En heel mooi om te merken dat jullie ons echt het hof maakten, vooral Yvette werd daar heel blij van. :) Wat ons betreft had er oprecht niets beter gekund. Heel veel dank en succes verder met Habb! Groeten, Yvette & Jochem
Lees meer
jolanda raaijmakers
21:38 05 Sep 22
Geweldige bruiloft met toetsen van habevents in onze achtertuin!
Carola R
19:08 05 Sep 22
HabbEvents organiseerde onze bruiloft voor ons. Alles werd tot in de puntjes geregeld en
het contact was vanaf het begin af aan super! Alles kon geregeld worden en Habbevents heeft onze dromen meer dan waar gemaakt. Foto's door Lisa Zilver fotografie.
Lees meer
Yvette van de Sanden-Mieras
16:30 20 May 22
Fantastisch! Perfecte organisatie, -bediening en briljant concept. Aan alles wordt
gedacht. HabbEvents, met in mijn geval de BRUUT Truck, heeft mijn 40e verjaardag echt extra bijzonder gemaakt.
Lees meer
Annabelle B.
14:54 15 Sep 21
HabbEvents heeft een prachtige bruiloft georganiseerd voor mijn broer en schoonzus. Als
ceremoniemeester waren Mart, Rick en hun team fantastisch om mee te werken, en zonder hen was het niet zo'n mooie dag geweest met in totaal 160 mensen. Ze zijn super flexibel, meedenkend en professioneel. Niks is hier te gek. Dit neemt een hoop stress weg! Ook het personeel was top, de gasten zijn niets tekort gekomen en hier kregen we veel lof voor. Wil je een mooi, perfect georganiseerd evenement organiseren, ga dan zeker naar HabbEvents!!! Thanks Mart, Rick en team!
Lees meer
Rik Staals
08:57 10 Sep 21
Voor de WAES Family BBQ hebben wij gebruikgemaakt van de diensten van HabbEvents.
HabbeEvents heeft gezorgd voor het entertainment in de vorm van een DJ en saxofonist. Daarnaast namen ze het licht & geluid voor hun rekening. Alles was top geregeld! Volgens planning, flexibel en het zag er goed uit! Volgende keer bellen we HabbEvents zeker weer!
Lees meer
Ine Van Heesch
16:46 04 Oct 20
Hier begrijpen ze het. Hoge klantgerichtheid supermooie locatie. Als je maatwerk zoekt,
moet je hier zijn. Ine
Lees meer
Eric op 't Hoog
14:08 29 Aug 20
Habbevents slaagt erin om een op en top georganiseerde bruiloft neer te zetten, voor ons
op eigen locatie in de tuin. Alles was volledig in orde en erg goed verlopen, van de ceremonie, de borrel, het diner tot en met het avondprogramma. Mede door nieuwe Corona-maatregelen hebben we 1 dag voor start opbouw de dag en gastenlijst moeten aanpassen, door de prettige samenwerking en flexibiliteit van Mart (hij stapte zelfs nog dezelfde avond in de auto om afstemming omtrent de aanpassingen te doen) hebben we van een onvergetelijke en onbezorgde dag kunnen genieten. Alles zag er top aangekleed uit, we hebben meerdere positieve reacties hierover ontvangen alsook over de vriendelijke en professionele bediening.
Lees meer
Bo Pirovano
16:21 16 Nov 19
De hele organisatie was top! Mart en zijn team hebben alles fantastisch geregeld. De
ceremonie, het diner, het feest, alles was pre
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van HabbEvents