Inloggen - Registreer  

Office Manager

Page Personnel - Breda
Toegevoegd 25/07/2024Geen dag is hetzelfdeWerken binnen een internationaal bedrijfOver onze klantDeze organisatie is een internationale exploitant van tankstations en fastfoodketens. In 2001 is het bedrijf door twee broers
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Office Manager

Secretary Plus - Breda - 19-02-2025 Naar vacature  

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de functie van office manager waarbij je een actieve bijdrage levert aan de dagelijkse bedrijfsvoering? In deze rol ben je de spil in het web van organisatorische en administratieve processen en draag je bij aan een soepele en efficiënte werkomgeving. We zoeken iemand met een afgeronde secretariële opleiding, minimaal 3 jaar ervaring en uitstekende taalvaardigheden in Nederlands en Engels. Je bent flexibel, proactief en hebt een sterk organisatorisch vermogen.

Hoofdtaken:
  • Agendabeheer: effectief coördineren van afspraken en vergaderingen voor het managementteam.
  • Notuleren: accuraat vastleggen van vergaderdetails en zorgen voor de opvolging van actiepunten.
  • Evenementencoördinatie: van A tot Z organiseren van bedrijfsevenementen en bijeenkomsten.
  • Communicatie: opstellen en beheren van diverse interne en externe communicatie-uitingen.
  • Reisplanning: samenstellen van complete reisplannen en het boeken van zakenreizen voor teamleden.

Wat bieden wij jou?

  • Salaris tussen € 2800 - € 4000 per maand (incl. toeslagen tot € 4200)
  • Een vast dienstverband voor 32 uur per week
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • 25 vakantiedagen per jaar
  • Een auto van de zaak
  • Een veelzijdige en uitdagende functie
  • Ondersteuning en begeleiding vanuit Secretary Plus
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien
  • Toegang tot ons online leerplatform
  • Een plek in ons landelijk netwerk van ruim 150 professionals
  • Flexibele werktijden afhankelijk van de behoeften van de opdrachtgever
  • Een dynamische werkomgeving met veel variatie

Dit ben jij

Wij zoeken een veelzijdige Office Manager die organisatie en efficiëntie ademt.
  • Afgeronde secretariële opleiding MBO 3/4
  • Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie
  • Uitstekend in Nederlands en Engels
  • Sterk in organiseren en oog voor detail
  • Flexibel, proactief en servicegericht

Over het bedrijf

Secretary Plus heeft meer dan 25 jaar ervaring in het matchen van professionals met de juiste opdrachtgevers. Onze missie is om jou alle middelen, begeleiding en kansen te bieden om te groeien en je werk met vreugde te doen.

Als Direct Team Assistant kom je in dienst bij Secretary Plus. We bieden je de unieke mogelijkheid om te werken in diverse werkomgevingen, terwijl je geniet van de zekerheid van een vast contract.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Secretary Plus

Gerelateerde vacatures aan Office Manager

Office Manager

Secretary Plus - Breda
Wil je carrière maken en jouw expertise als ervaren office manager breed inzetten bij diverse topbedrijven? Zoek je de uitdaging en afwisseling van interim opdrachten, maar dan met de financiële zekerheid van een vast
- Volledige vacature bekijken

Office Manager & HR (20-24 uur)

Kapimex - Breda
Krijg je energie van het ontzorgen van je collega's, zodat zij zich kunnen focussen en kunnen schitteren in hun werk? Ben je goed georganiseerd en administratief sterk? Wil je werken in een dynamische omgeving? Kom dan ons
- Volledige vacature bekijken

Office Manager & HR (2024 uur)

Kapimex - Breda
51 minuten geleden - Volledige vacature bekijken