Directiesecretaresse
Utrecht - Referentie 43456JW
Het bedrijf
Onze opdrachtgever is een integraal werkend adviesbureau op het gebied van ruimtelijke projecten en processen. Ze organiseren optimale woon-, werk-, leer en leefomgevingen.De cultuur
Ondernemerschap zit diep verankerd in het DNA van dit bedrijf.De functie
Wil jij werken in een groeiende organisatie en dynamische omgeving binnen het vastgoed? Waar jij de rechterhand bent van de directie en de spin in het web voor alle ondersteunende processen in de organisatie? Ga dan aan de slag als directiesecretaresse.Wat ga je doen?
Als directiesecretaresse bied je organisatorische en secretariële ondersteuning aan twee directeuren. Dit doe je op zodanige wijze dat zij hun taken optimaal kunnen uitvoeren. Je bent hun sparringpartner, linker en rechterhand, extern geheugen, geweten, vraagbaak, zonnetje in huis, kortom, hun steun en toeverlaat. Laten we eerlijk zijn, als je je werk goed doet, ben jij de ruggegraat van de organisatie. Een functietitel als Office Business Partner zou niet misstaan.En verder:
Het behouden van overzicht en organiseren van de dagelijkse werkzaamheden van de twee directeuren middels het effectief en complex agendabeheer, waarin je soms het onmogelijke mogelijk moet maken.
Je bent nauw betrokken bij de lopende zaken, je bewaakt deadlines, volgt zaken op en bent een betrouwbare geheugensteun.
Het beheren van lopende acties en het op belang en urgentie screenen, waarbij je veelal een grote diversiteit van zaken zelfstandig afhandelt.
Het uitwerken, controleren, redigeren en archiveren van alle inkomende en uitgaande correspondentie.
Het voorbereiden, organiseren en notuleren van MT vergaderingen en het organiseren van diverse interne en externe bijeenkomsten.
Het verder professionaliseren van (administratieve) processen (niet financieel).
Het verbeteren van ondersteunende processen zoals archivering, ICT etc.
Het verzorgen van de communicatie en afstemming van interne processen met de managementassistenten van de Business Units.
Functie eisen
Wie ben jij?
Allereerst is het belangrijkste dat jij jezelf ook herkent in de drie belangrijkste kernwaarden van dit bedrijf. Namelijk Deskundigheid, Betrokkenheid (tot het gaatje gaan) en Ondernemerschap. Je werkt zelfstandig, neemt werk uit handen, anticipeert, stelt prioriteiten en beschikt over helicopterview. Je bent analytisch ingesteld, nauwkeurig en je voorziet de consequenties van je handelen. Daarnaast ben je een teamspeler en heb je uitstekende sociale, communicatieve en organisatorische vaardigheden. De juiste kandidaat is een ervaren, assertieve, intelligente en integere directiesecretaresse met een open en positieve instelling. Je voelt je thuis in een dynamische en resultaatgerichte werkomgeving en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.Naast het feit dat jij een organisatorische superhero bent, heb je ook een zorgzame kant. De directie hoeft niet eens te vragen of jij voor de lunchafspraak alles klaarzet of een afspraak bij de garage regelt omdat de winterbanden van de leaseauto's er weer op moeten. Ontzorgen is hier het juiste woord.
Verder neem je mee:
Een afgeronde HBO opleiding5-7 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie.
Uitstekende kennis, in woord en geschrift, van de Nederlandse taal.
Zeer goede beheersing van Microsoft Office-pakket (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) en clouddiensten.
Wat kun je van ons verwachten?
Met een informele werksfeer, een professionele werkhouding, onze ambitie, fijne teamleden en leuke teamactiviteiten, bieden wij jou een fantastische werkomgeving. Een afwisselende functie met persoonlijke en professionele groeikansen binnen een groeiende onderneming, in een resultaatgericht team, waarin vrijheid en zelfstandigheid centraal staan. Natuurlijk kun je bij ons rekenen op een marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden zoals, 30 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband), flexibele werktijden in overleg met de manager en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.Solliciteer!
Enthousiast geworden over deze functie? Solliciteer dan direct!Je contactpersoon voor deze functie is Jacquelien Walman.
Solliciteer naar deze baan via onderstaande knop of stuur een mail naar
solliciteer@officeselect.nl
Kenmerken
Functiegroep:
Administratief/Secretarieel
Functie:
Directiesecretaresse
Branche:
Advies/Consultancy
Dienstverband:
Vast
Uren:
40 uur per week
Opleidingsniveau:
HBO
Carrièreniveau:
Ervaren
Contactgegevens
Jacquelien WalmanMobiel:
06 453 225 93
solliciteer@officeselect.nl
In
het kort...
Office Select Flexbureau is gespecialiseerd in de bemiddeling van kantoorpersoneel met een afgeronde HBO of WO opleiding.
Wij bemiddelen in commerciële, secretariële, financiële, administratieve en (project-)management functies bij de leukste bedrijven om voor te werken.
De kernwaarden van ons bedrijf zijn: kwaliteit, klantgerichtheid, innovatie, eenvoud, transparantie en persoonlijke aandacht.
Diensten
Office Select levert o.a. de volgende diensten:
Tijdelijk werk (uitzenden)
Projecten (detachering)
Vaste banen (werving & selectie)
Tests en Analyses
(HR) Advies
Contactgegevens
Office Select Flexbureau B.V.
Adres:
Pablo Picassostraat 154, Utrecht
Telefoon:
Email:
klantenservice@officeselect.nl
Plan
hier
je route
Disclaimer
Office Select Flexbureau B.V.
maakt onderdeel uit van PSB International Holding B.V.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Office Select
Meer Directiesecretaresse vacatures