Inloggen - Registreer  

Medewerker Klantcontact

Pggm - Den Haag - 25-02-2025 Naar vacature  

Sta klaar voor onze klanten als medewerker klantcontact bij PGGM!
Werkervaring
2 - 5 jaar
Opleidingsniveau
MBO/HBO
Vakgebied
Pensioen en administratie
Functieniveau
Junior, Medior

Kom jij ons versterken?

Een pre-employmentscreening is standaard onderdeel van onze selectie.
Solliciteer nu

Jouw rol

Als medewerker klantcontact ben je – samen met jouw enthousiaste teamleden – een van de grote aanjagers van de klanttevredenheid. Je beantwoordt allerlei vragen via de telefoon, e-mail en live chat, waarbij je jezelf opstelt als ‘partner van de klant’ en alles op alles zet om mensen goed te begeleiden met hun vragen en keuzes. Meestal slaag je daar in één keer in, maar er zijn natuurlijk ook momenten dat je het antwoord even schuldig moet blijven. In die gevallen ga je proactief naar het juiste antwoord op zoek en koppel je die bevindingen direct naar de klant terug. Uiteraard zorg je voor een goede vastlegging van de gesprekken en acties, zodat de administratieve systemen altijd up-to-date zijn. In het team Klanteninformatie zijn de deelnemers van de bedrijfstakpensioenfondsen PMT en Koopvaardij jouw klanten.

Jouw afdeling binnen PGGM

PGGM is een inclusieve werkgever, waar voor iedereen een plek is en waar iedereen zich thuis mag voelen. Diversiteit en inclusie zijn terug te zien in de actieve personeelsvereniging en Young PGGM. Zij organiseren met regelmaat activiteiten om jezelf te verrijken met kennis, cultuur en maatschappelijke thema’s.

Je mag rekenen op een moderne werkomgeving met uitzicht op de Haagse skyline, royale ontwikkelkansen en aantrekkelijke extra’s, zoals een inpandige sportschool. Werken bij PGGM is werken in een ambitieuze organisatie met maatschappelijke doelstellingen. De sfeer is open, laagdrempelig en collegiaal. PGGM biedt alle faciliteiten die een grote organisatie heeft maar blijft wel wendbaar en flexibel

Jouw achtergrond

Je bent een oplossingsgerichte klantprofessional met bewezen administratieve kwaliteiten en het talent om je in verschillende doelgroepen in te kunnen leven. Je staat communicatief zeer stevig in je schoenen, zowel verbaal als schriftelijk, en vindt het leuk om mensen écht verder te helpen, ook als er sprake is van emotie of weerstand. Je staat met gemak deelnemers te woord en kunt ‘de vraag achter de vraag’ achterhalen. Je vindt het leuk om actief binnen de organisatie naar antwoorden op zoek te gaan, presteert prima onder tijdsdruk en voelt je thuis binnen een snel veranderende werkomgeving, waar het teamresultaat telt. Je wilt jezelf en de dienstverlening continue verbeteren.

Wat je verder meebrengt:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Woonachtig in de omgeving van Den Haag;
  • Afgeronde opleidingen SPO OCP,LCP of WFT Pensioenen zijn verplicht. Ben je niet in bezit van deze diploma’s, maar ben je wel bereid om deze (verplichte) opleidingen te volgen en succesvol af te ronden? Dan faciliteren wij dat graag!;
  • Basiskennis van pensioenen (reglementen, procedures) is een pluspunt;
  • Callcenter ervaring, het liefst in een financiële werkomgeving;
  • Affiniteit met IT systemen en tools en je staat communicatief zeer stevig in je schoenen;
  • Flexibiliteit in werkdagen en uren;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlands taal;
  • Klantgericht, proactief, verantwoordelijk, teamspeler, organisatorisch sterk.

Herken jij jezelf in dit profiel? Of heb je hierover vragen, neem dan contact met ons op!

Wat wij bieden

Bij PGGM krijg je de kans om te groeien in een werkomgeving die niet alleen groen is, maar ook vol zit met mogelijkheden om je vaardigheden te verbeteren en je carrière naar een hoger niveau te tillen. Hier draait het om meer dan alleen geld verdienen. Bij ons staat vakmanschap, samenwerking en kennisdeling hoog in het vaandel. Je hebt de vrijheid om werk en privé perfect op elkaar af te stemmen, zodat je jezelf in balans kunt houden. Wij geloven in een open en eerlijke bedrijfscultuur en bieden een werkomgeving waar je zowel voor de maatschappij als voor jezelf kunt werken. Kies voor PGGM en ervaar de rustgevende groene oase in het hart van het land. 

 

Jij mag rekenen op: 

  • Een functie met gegarandeerde maatschappelijke impact;
  • Een fijne werkplek op ons kantoor in Den Haag;
  • Een bruto maandsalaris tussen € 2588,- en € 3697,- o.b.v. 36 uur, afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Een bruto maandsalaris in schaal 12 van de CAO;
  • Een 36-urige werkweek met flexibele werktijden;
  • Een goede pensioenregeling als deelnemer van pensioenfonds PFZW (71% betaald door PGGM, 29% door werknemer);
  • Jaarlijks Fit for the Future budget van € 300,- welke je kan inzetten voor het verbeteren van de mentale, fysieke of financiële fitheid;
  • Een ruim opleidingsbudget voor interne en externe trainingen of opleidingen;
  • Een gegarandeerde dertiende maand;
  • Ruim 27 vakantiedagen (Medewerkers hebben de keuze om maximaal twee nationale christelijke feestdagen te ruilen met een voor hen belangrijke (feest)dag);
  • Flexibiliteit in werktijden en thuiswerkmogelijkheden;
  • Netto internetvergoeding van € 45,- per maand;
  • Je ontvangt een collectiviteitskorting op de aanvullende verzekeringen (21% in 2024) en tandartsverzekering (15% in 2024);
  • Een thuiswerkregeling met een vergoeding van max € 900,- inclusief btw om je thuiswerkplek arbo-proof in te richten.
Meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden en salarisschalen lees je in onze CAO, die je vindt onder 'Arbeidsvoorwaarden' op pggm.nl/werken-bij.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Pggm