Administratief medewerker boekhouding
Uitzendbureau Werkstudent - Amsterdam
vacatures Administratief medewerker boekhouding Solliciteer nu LocatieAmsterdamUren per week40 uur Hou je van cijfers en heb je ervaring met boekhouding? Lees dan verder!Wij bieden: Een salaris van tussen de € 2. en € 3. - Volledige vacature bekijken
Fulltime administratief medewerker in hartje
Ben jij de onmisbare schakel tussen het verkoopteam en de klanten? Start als administratief medewerker in Amsterdam!
40 uur per week
Tussen €2.800 en €3.200 Per maand
Wat ga je doen?
Als fulltime administratief medewerker in Amsterdam ben je verantwoordelijk voor het volledige orderbeheer, van het ontvangen van bestellingen tot het coördineren van de facturering in samenwerking met de financiële afdeling.Klaar om jouw stempel te drukken op het verkoopproces?
Je zorgt ervoor dat prijzen nauwkeurig worden verwerkt en eventuele prijsdiscrepanties worden opgelost. Dagelijks onderhoud je contact met distributeurs binnen de EU-Africa-regio, waarbij je zorgt voor een vlekkeloze uitvoering van hun bestellingen. Klantvragen en klachten worden door jou professioneel en efficiënt afgehandeld via telefoon en e-mail, waardoor je een belangrijke schakel bent in het verkoopproces.Daarnaast ondersteun je de Commercial Head Benelux bij diverse administratieve taken en voer je Excel-analyses uit om verkoopdoelstellingen te ondersteunen. Je speelt een actieve rol in interne verkoopvergaderingen en bent betrokken bij evenementen zoals beurzen, die soms in het weekend plaatsvinden. Met jouw organisatorische en communicatieve vaardigheden draag je bij aan het gezamenlijke succes van het verkoopteam en zorg je ervoor dat processen soepel verlopen.
Veel doorgroei mogelijkheden binnen het bedrijf!
Bij dit vooruitstrevende bedrijf draait alles om de toekomst van mobiliteit. Als onderdeel van een grote speler in de markt ontwikkelen en verkopen ze slimme, elektrische vervoersoplossingen die echt vernieuwend zijn. Sinds ze in juni 2016 hun eerste Europese kantoor in Amsterdam hebben geopend, zijn ze hard bezig om mobiele robotoplossingen naar een hoger niveau te tillen.Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Stap in en maak deel uit van deze innovatieve reis!
Wat wij bieden
- Een aantrekkelijk bruto maandsalaris variërend van € 2.800,- tot € 3.200,-
- Veel doorgroeimogelijkheden;
- Direct op contract bij de opdrachtgever voor een stabiele werkrelatie;
- Reiskostenvergoeding en aanvullende aantrekkelijke secundaire voorwaarden;
- Een fijne werksfeer op kantoor met een ingebouwde bar voor de gezellige vrijmibo!
Wat wij vragen:
- Minimaal een hbo-diploma;
- Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Engels;
- Ervaring in de (backoffice) verkoop is een pré;
- Sterke Excel-vaardigheden zijn vereist en kennis van ERP-systemen is een groot pluspunt.
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie
StatusOpen
Opleidingsniveaus
Middelbare school, MBO, HBO
Plaats
Amsterdam
Werkuren per week
40
Dienstverbanden
Fulltime (startersfunctie)
Salarisindicatie
Tussen €2.800 en €3.200 Per maand
Verantwoordelijk voor
Je zorgt ervoor dat alles goed geregeld is voor de verkoop, zodat het bedrijf zijn doelen kan bereiken.
Gepubliceerd op
19-02-2025
Amsterdam | Administratief | Commercieel / Verkoop / Inkoop | Backoffice medewerker | Commercieel medewerker | Fulltime (startersfunctie) | Middelbare school | MBO | HBO
Solliciteer direct
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten
Recruiter
Brechje Aarts, bereikbaar op tel.+31 6 57543824
of
+31657543824
Stel een vraag
Recruiter
Brechje Aarts, bereikbaar op tel.+31 6 57543824
of
+31657543824
Stel een vraag
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!Gerelateerde vacatures
Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functiesDeel deze vacature
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Wachtwoord vergeten
Gerelateerde vacatures aan Fulltime administratief medewerker in hartje
Robert Half - Amsterdam
Voor één van onze klanten in Amsterdam zijn wij opzoek naar een Financieel Medewerker (m/v/x). Onze opdrachtgever is een internationale distributeur van grondstoffen en industriële apparatuur, actief in verschillende - Volledige vacature bekijken
Financieel Administratief medewerker INGAmsterdam
Manpower - Amsterdam
Hier ga je werken Je gaat aan de slag voor de ING dit is een wereldwijd opererende financiële instelling van Nederlandse oorsprong. ING is in 1991 ontstaan uit een fusie tussen Nationale-Nederlanden en de NMB Postbank Groep.- Volledige vacature bekijken
Financieel Administratief medewerker ING
Manpower - Amsterdam
Hier ga je werken Je gaat aan de slag voor de ING dit is een wereldwijd opererende financiële instelling van Nederlandse oorsprong. ING is in 1991 ontstaan uit een fusie tussen Nationale-Nederlanden en de NMB Postbank Groep.- Volledige vacature bekijken
Actief Werkt! Uitzendbureau - Schiphol-Rijk
De opdrachtgever is gespecialiseerd in het wereldwijde vervoer van medische materialen voor academische ziekenhuizen en onderzoeksinstellingen.Als administratief medewerker speel je een cruciale rol als schakel tussen onze - Volledige vacature bekijken